To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-11-14
Ogłoszenie nr 500272266-N-2018 z dnia 14-11-2018 r.
Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie: Zakup i dostawa mebli na potrzeby jednostek podlegających pod Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 634338-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500259939-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie, Krajowy numer identyfikacyjny 365421894,
ul. Karola Miarki
9,
43-190
Mikołów, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
510219434, e-mail
zamowienia@cuw.mikolow.eu, faks
.
Adres strony internetowej (url): http://cuwmikolow.bip.net.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa mebli na potrzeby jednostek podlegających pod Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):CUW/PN/83/2018/J
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zakup i dostawa mebli na potrzeby jednostek podlegających pod Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie. 2. Zamówienie zostało podzielone na 15 części: CZĘŚĆ 1 - Zakup i dostawa mebli na potrzeby Żłobka Miejskiego im. Tadeusza Więcka w Mikołowie CZĘŚĆ 2 - Zakup i dostawa nadstawki metalowej na potrzeby Żłobka Miejskiego im. Tadeusza Więcka w Mikołowie CZĘŚĆ 3 - Zakup i dostawa mebli na potrzeby Przedszkola nr 5 w Mikołowie CZĘŚĆ 4 - Zakup i dostawa szatni na potrzeby Przedszkola nr 6 w Mikołowie CZĘŚĆ 5 - Zakup i dostawa szafy metalowej na naczynia na potrzeby Przedszkola nr 9 w Mikołowie CZĘŚĆ 6 - Zakup i dostawa szafy przedszkolnej na pojemniki na potrzeby Przedszkola nr 11 w Mikołowie CZĘŚĆ 7 - Zakup i dostawa stołu demonstracyjnego na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 4 w Mikołowie CZĘŚĆ 8 - Zakup i dostawa mebli na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 5 im. Gustawa Morcinka w Mikołowie CZĘŚĆ 9 - Zakup i dostawa mebli na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 7 im. Kornela Makuszyńskiego w Mikołowie CZĘŚĆ 10 - Zakup i dostawa stołu do pracowni i szafki metalowej na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 7 im. Kornela Makuszyńskiego w Mikołowie CZĘŚĆ 11 - Zakup i dostawa mebli na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 8 im. Wojciecha Korfantego w Mikołowie CZĘŚĆ 12 - Zakup i dostawa ławek z oparciem w ramach budżetu obywatelskiego na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 8 w Mikołowie CZĘŚĆ 13 - Zakup i dostawa mebli szkolnych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 10 w Mikołowie CZĘŚĆ 14 - Zakup i dostawa segmentu z pojemnikami na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 12 im. Józefa Janika w Mikołów- Bujaków CZĘŚĆ 15 - Zakup i dostawa dywanów na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 6 im. Jana Pawła II 3. Opis przedmiotu zamówienia: 3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: dostarczenie, transport, złożenie lub montaż, usunięcie opakowań związanych z dostawą i montażem mebli, ustawienie na miejsce docelowe, wypoziomowanie, wstępną konserwację. 3.2. Dostawa obejmuje meble fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad. 3.3. Zamawiający żąda, aby oferowane meble posiadały stosowane atesty dopuszczające ich użytkowanie w pomieszczeniach biurowych, atest potwierdzający klasę higieniczności (co najmniej E1), oraz badania wytrzymałościowe. Jeżeli jest to wymagane odrębnymi przepisami, Zamawiający wymaga aby oferowane meble były produkowane i projektowane zgodnie z ISO 9001. 3.4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały na adres wskazany przez Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 do 13.00. O szczegółowym terminie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego minimum z jednodniowym wyprzedzeniem. 3.5. Przy dostawie materiałów wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na żądanie Zamawiającego stosowne atesty, certyfikaty, deklaracje, karty, informacje oraz wszystkie niezbędne dokumenty dopuszczające te materiały do powszechnego użytku i stosowania. 3.6. Ilościowy oraz jakościowy odbiór dostarczonych materiałów odbędzie się w miejscu dostawy przy udziale przedstawiciela Zamawiającego. 3.7. Zamawiający wymaga gwarancji na dostarczone meble minimum 12 miesięcy. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. 5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 6. Miejsce dostawy dla: 6.1. Żłobka Miejskiego w Mikołowie - ul. Krakowska 30, 43-190 Mikołów; 6.2. Przedszkole nr 5 w Mikołowie - ul. Ks. Franciszka Górka 27, 43-190 Mikołów 6.3. Przedszkole nr 6 w Mikołowie - ul. Gliwicka 367, 43-190 Mikołów 6.4. Przedszkola nr 9 w Mikołowie - ul. K. Miarki 7, 43-190 Mikołów; 6.5. Przedszkola nr 11 w Mikołowie - ul. Kownackiej 1, 43-190 Mikołów; 6.6. Szkoły Podstawowej nr 4 - ul. Katowicka 122, 43-190 Mikołów; 6.7. Szkoły Podstawowej nr 5 - ul. Katowicka 24, 43-190 Mikołów; 6.8. Szkoły Podstawowej nr 6 - ul. Gliwicka 299, 43-190 Mikołów 6.9. Szkoły Podstawowej nr 7 - ul. Zamkowa 1, 43-195 Mikołów- Mokre; 6.10. Szkoły Podstawowej nr 8 - ul. Wolności 8, 43-190 Mikołów; 6.11. Szkoły Podstawowej nr 10 - ul. Krakowska 30; 43-190 Mikołów; 6.12. Szkoły Podstawowej nr 12 - ul. Szkolna 1, 43-196 Mikołów;
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39100000-3
Dodatkowe kody CPV: 39160000-1, 39161000-8, 39141000-2, 39530000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Zakup i dostawa szafy przedszkolnej na pojemniki na potrzeby Przedszkola nr 11 w Mikołowie |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1301.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Moje Bambino Sp Z o.o. Sp. K.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1172.19
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 15 NAZWA: Zakup i dostawa dywanów na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 6 im. Jana Pawła II |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1918.60
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Moje Bambino Sp Zo.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2004.90
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Zakup i dostawa szafy metalowej na naczynia na potrzeby Przedszkola nr 9 w Mikołowie |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2079.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Technica Group Sp Z o.o. Sp. K
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2777.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- Wykonanie projektu remontu kapitalnego budynku mieszkalno-usługowego przy Rynek 14 w Mikołowie
- Park Trzech Pokoleń - III etap Wykonanie dokumentacji projektowej - plac zabaw
więcej: przetargi w Mikołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu zabaw na działce nr ewid. 1025/5 położonej w Brzyskach
- Dostawa mebli oraz krzeseł biurowych dla Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gdańsku
- "Zakup, dostawa i montaż mebli oraz krzeseł i foteli obrotowych dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola"
- Dostawa wraz z montażem wyposażenia budynku pokoszarowego nr 7 w Gnieźnie przy ul. Wrzesińskiej 43-55
- BUDOWA/REMONT/WYKOŃCZENIE WRAZ Z DOPOSAŻENIEM POMIESZCZEŃ PRZEZNACZONYCH POD DZIAŁALNOŚĆ KULTURALNĄ W BUDYNKU GMINNEGO OŚRODKA KULTURY W NIEGOWIE
- Remont ogrodzenia i podjazdu oraz zakup autobusu i niezbędnego wyposażenia Warsztatu Terapii Zajęciowej oraz likwidacja barier architektonicznych w Szkole Podst. im.T.M. Kantora w Wielopolu Skrzyńskim
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.