eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ryglice › Odtworzenie walorów architektonicznych i funkcjonalno-użytkowych zdegradowanego terenu w centrum wsi i budynku o nr administracyjnym 457 w Lubczy, Gmina Ryglice - ETAP I - Prace rozbiórkowe

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-14

Ogłoszenie nr 500272161-N-2018 z dnia 14-11-2018 r.

Burmistrz Ryglic: Odtworzenie walorów architektonicznych i funkcjonalno-użytkowych zdegradowanego terenu w centrum wsi i budynku o nr administracyjnym 457 w Lubczy, Gmina Ryglice - ETAP I - Prace rozbiórkowe

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Inwestycja dotowana jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 11. Rewitalizacja przestrzeni regionalnej, Działanie 11.2 Odnowa obszarów wiejskich, z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 619756-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Burmistrz Ryglic, Krajowy numer identyfikacyjny 54758900000, ul. ul. Rynek 9, 33160 Ryglice, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 146 541 035, e-mail inwest_ryglice@poczta.onet.pl, faks 146 541 054.
Adres strony internetowej (url): www.ryglice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Odtworzenie walorów architektonicznych i funkcjonalno-użytkowych zdegradowanego terenu w centrum wsi i budynku o nr administracyjnym 457 w Lubczy, Gmina Ryglice - ETAP I - Prace rozbiórkowe

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.1.17.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: "Odtworzenie walorów architektonicznych i funkcjonalno-użytkowych zdegradowanego terenu w centrum wsi i budynku o nr administracyjnym 457 w Lubczy, Gmina Ryglice - ETAP I - Prace rozbiórkowe". 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Adres inwestycji: Lubcza, dz. ewid. nr 1606, 1607/1, 1607/2, obręb Lubcza, Gmina Ryglice. Przedmiotem zamówienia są prace rozbiórkowe stanowiące ETAP I inwestycji pn. "Odtworzenie walorów architektonicznych i funkcjonalno-użytkowych zdegradowanego terenu w centrum wsi i budynku o nr administracyjnym 457 w Lubczy, Gmina Ryglice". Zamówienie jest udzielane w częściach. Etap I - przedmiotem zamówienia są wszystkie roboty objęte dokumentacją projektową będącą elementem SIWZ i stanowiącą załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Niniejsza procedura dokonania zamówienia publicznego będzie dotyczyła wyłącznie Etapu I zamówienia. W późniejszym terminie (w 2019 r. i 2020 r.) zostaną przeprowadzone procedury dokonania zamówienia publicznego celem wyłonienia Wykonawców, którzy wykonają przedmiot zamówienia kolejnych etapów "Odtworzenia walorów architektonicznych i funkcjonalno-użytkowych zdegradowanego terenu w centrum wsi i budynku o nr administracyjnym 457 w Lubczy, Gmina Ryglice". Przedmiotem niniejszego zamówienia jest kompleksowe wykonanie robót budowlanych objętych następującą dokumentacją projektową: a) Projekt rozbiórki (w celu odtworzenia obiektu zabytkowego), opracowany przez WWS Energia Sp. z o. o., 44-300 Wodzisław Śląski, ul. Św. Jana 16, 2016 r. - stanowiący załącznik nr 1 do decyzji znak UAB.6741.105.2016 z dnia 24.11.2016 r. b) Projekt rozbiórki (likwidacji), opracowany przez WWS Energia Sp. z o. o., 44-300 Wodzisław Śląski, ul. Św. Jana 16, 06.10.2016 r.- stanowiący załącznik nr 1 do decyzji znak UAB.6741.104.2016 z dnia 29.11.2016 r. c) Projekt wykonawczy rozbiórki (likwidacji), opracowany przez WWS Energia Sp. z o. o., 44-300 Wodzisław Śląski, ul. Św. Jana 16, 06.10.2016 r. d) Ogólna specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych "Rozbiórka 6 obiektów zlokalizowanych w centrum wsi Lubcza", opracowana przez WWS Energia Sp. z o. o., 44-300 Wodzisław Śląski, ul. Św. Jana 16. e) Przedmiar robót - przedmiar rozbiórki 6 obiektów zlokalizowanych w centrum wsi Lubcza (gmina Ryglice), opracowany przez WWS Energia Sp. z o. o., 44-300 Wodzisław Śląski, ul. Św. Jana 16, 18.03.2017 r. Przedmiot zamówienia obejmuje rozbiórkę budynku handlowo - usługowego, dawnej ochronki dla dzieci, wpisanego do wojewódzkiej ewidencji zabytków, zlokalizowanego na działce nr 1606 w miejscowości Lubcza, gm. Ryglice oraz rozbiórkę budynku handlowo - usługowego (A) na działce 1606, dwóch budynków handlowo - usługowych (B1, B2) na działce 1607/1, budynku magazynowego (C) na działce nr 1607/1, budynku sanitariatu (D) na działce nr 1607/2 i podziemnego zbiornika na ścieki sanitarne (E) na działce nr 1607/1 w miejscowości Lubcza, gm. Ryglice UWAGI: 1) Inwestycja dotowana jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 11. Rewitalizacja przestrzeni regionalnej, Działanie 11.2 Odnowa obszarów wiejskich, z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. 2) Przedmiar robót pomocniczo opisuje przedmiot zamówienia. Zamówienie należy wykonać wg dokumentacji projektowej, zgodnie z ogólną specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zgodnie z wszelkimi normami prawnymi i technicznymi mającymi zastosowanie w budownictwie, przy dochowaniu należytej staranności oraz wg najlepszej, profesjonalnej wiedzy. 3) Wszystkie materiały z rozbiórki należy przetransportować i zeskładować w miejscach składowania wskazanych przez Zamawiającego zlokalizowanych na terenie Gminy Ryglice, w odległości do 10 km od placu rozbiórki. Zamawiający wskaże Wykonawcy miejsca składowania, w które należy przetransportować materiał, po zgłoszeniu przez Wykonawcę gotowości do transportu każdorazowej partii materiału. 4) Materiał z rozbiórki budynku dawnej ochronki zostanie częściowo wykorzystany w kolejnym etapie zamówienia do odtworzenia budynku, toteż prace rozbiórkowe budynku dawnej ochronki należy prowadzić z należytą starannością w celu odzyskania możliwie największej ilości materiału dobrej jakości, nadającego się do ponownego wbudowania (wieżyczka dachowa, oprawa okien, cegły nadające się do ponownego wbudowania). 5) Do dnia odbioru końcowego Wykonawca jest zobowiązany złożyć inwentaryzację geodezyjną powykonawczą w Starostwie Powiatowym w Tarnowie celem przyjęcia do zasobu. Jednocześnie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dowód złożenia inwentaryzacji w Starostwie Powiatowym w Tarnowie celem przyjęcia do zasobu. Niezwłocznie po przyjęciu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej do zasobu Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu inwentaryzacje geodezyjną powykonawczą. 6) Termin wykonania przedmiotu zamówienia może zostać wydłużony jedynie w przypadku zlecenia przez Zamawiającego wykonania badań lub ekspertyz, jeżeli ich wykonanie będzie zasadne z uwagi na przyszłe funkcjonowanie odtworzonego budynku handlowo - usługowego. W takim przypadku termin wykonania przedmiotu zamówienia będzie wydłużony o czas przeprowadzenia badania lub ekspertyzy (tj. czas od dnia zlecenia przez Zamawiającego wykonania badania lub ekspertyzy do dnia otrzymania wyników badania lub ekspertyzy). Pozostałe wymagania/ informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Przekazanie terenu rozbiórki odbędzie się protokolarnie w obecności przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy oraz Inspektora Nadzoru w terminie 7 dni roboczych od podpisania umowy. 2. Za datę wykonania przedmiotu zamówienia uważa się faktyczną datę zakończenia robót, stwierdzoną przez Kierownika Robót w dzienniku rozbiórki i Inspektora Nadzoru. 3. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz sposób wykonania określony jest w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w przedmiarze robót. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane oraz wszelkie inne roboty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego wraz dostarczeniem Zamawiającemu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Zakres prac obejmuje również roboty pomocnicze i towarzyszące oraz inne prace konieczne do wykonania zamówienia nie ujęte w dokumentacji, a niezbędne do wykonania ze względu na normy prawne i techniczne mające zastosowanie w budownictwie, zasady wiedzy technicznej i przepisy prawa. 4. Do obowiązków Wykonawcy należy ponadto: przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i sprawdzeń, obsługa geodezyjna całości zadania - wraz z uzyskaniem aktualnego posadowienia infrastruktury technicznej, geodezyjnym wyznaczeniem, pomiarami realizacyjnymi w trakcie wykonywania robót i inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą, opracowanie projektu oznakowania i organizacji ruchu, opracowanie dokumentacji powykonawczej, organizacja placu rozbiórki (w tym organizacja ruchu drogowego) i zaplecza budowy, zasilenie w energię elektryczną placu rozbiórki oraz w inne niezbędne media, ubezpieczenie placu rozbiórki, zapewnienie niezbędnych nadzorów specjalistycznych (energetyka, telekomunikacja itp.), opracowanie dokumentacji powykonawczej w pełnym zakresie technicznym i kosztowym, uporządkowanie i przywrócenie terenu w rejonie prowadzonych robót do stanu pierwotnego, 5. Zamawiający posiada prawomocne decyzje o pozwoleniu na rozbiórkę na zakres objęty przedmiotem zamówienia: a) Decyzję o pozwoleniu na rozbiórkę budynku handlowo - usługowego, dawnej ochronki dla dzieci, wpisanego do wojewódzkiej ewidencji zabytków, zlokalizowanego na działce nr 1606 w miejscowości Lubcza, gm. Ryglice, decyzja z dnia 24.11.2016 r. znak: UAB.6741.105.2016. b) Decyzję o pozwoleniu na rozbiórkę obejmujące budynek handlowo - usługowy (A) na działce 1606, dwa budynki handlowo - usługowe (B1, B2) na działce 1607/1, budynek magazynowy (C) na działce nr 1607/1, budynek sanitariatu (D) na działce nr 1607/2, podziemny zbiornik na ścieki sanitarne (E) na działce nr 1607/1 w miejscowości Lubcza, gm. Ryglice, decyzja z dnia 29.11.2016 r. znak: UAB.6741.104.2016. 6. Zamawiający wymaga od Wykonawcy prowadzenia robót pod nadzorem kierownika robót posiadającego co najmniej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi branży konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń zgodnie z Rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. 2014 poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie konstrukcyjno-budowlanym bez ograniczeń, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tj. z dnia 8 czerwca 2017 r. (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332)oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2016 poz. 65) oraz art.20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów. (tekst. jedn. Dz. U. 2014 nr 0 poz. 1946 z późn. zm.) - który przez co najmniej 18 miesięcy brał udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury. 7. Wykonawca robót zobowiązany jest do takiego etapowania i zabezpieczenia robót w uzgodnieniu z Zamawiającym, by minimalizować ich uciążliwość dla mieszkańców korzystających z pobliskiej drogi gminnej i dróg powiatowych. Prowadzone roboty należy zabezpieczyć i oznakować zgodnie z obowiązującym prawem, minimalizując możliwość powstania jakichkolwiek zagrożeń związanych z ich wykonawstwem. Wykonawca zobowiązany jest utrzymywać i zabezpieczać roboty do odbioru końcowego. 8. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1) realizacja przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, złożoną ofertą, dokumentacją budowlano-techniczną, Ogólną specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz aktualnie obowiązującymi normami, polskim prawem budowlanym i innymi obowiązującymi przepisami, 2) zorganizowanie placu rozbiórki, w tym wykonanie ogrodzeń, zabudowań prowizorycznych, niezbędnych zabezpieczeń i wszystkich innych czynności koniecznych do zrealizowania robót. Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć i oznakować prowadzone roboty oraz dbać o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji przedmiotu umowy, 3) zapewnienie we własnym zakresie korzystania z energii elektrycznej, wody i odprowadzenia ścieków oraz ponoszenie kosztów z tym związanych, 4) współpraca z pracownikami Zamawiającego, w szczególności uczestniczenie w spotkaniach i naradach koordynacyjnych zwoływanych przez Zamawiającego, 5) zawiadomienie Zamawiającego i Inspektora Nadzoru o wadach lub brakach w dokumentacji uniemożliwiających prowadzenie robót lub stwierdzeniu w zastosowanej technologii nieadekwatnych rozwiązań mogących mieć wpływ na funkcjonowanie odtworzonego w kolejnych etapach zamówienia obiektu, w terminie do 3 dni od daty ich stwierdzenia, 6) niezwłoczne pisemne informowanie Zamawiającego o zaistniałych przeszkodach, problemach i trudnościach mogących wpłynąć na wykonanie przedmiotu zamówienia, w szczególności na jakość wykonywanych robót, 7) ponoszenie pełnej odpowiedzialności za szkody powstałe na terenie przekazanego placu rozbiórki na zasadach ogólnych, od chwili przekazania placu rozbiórki do odbioru przedmiotu umowy, 8) posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na cały okres realizacji zamówienia na kwotę min. 700.000,00 zł. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest obowiązany okazać dokument, o którym mowa powyżej, potwierdzający posiadanie aktualnego ubezpieczenia, 9) zapewnienie ochrony mienia znajdującego się na terenie rozbiórki, 10) zapewnienie obsługi geodezyjnej tj. uzyskanie aktualnego posadowienia infrastruktury technicznej, geodezyjne wyznaczenia, geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza oraz pomiary realizacyjne w trakcie realizacji robót, 11) wykonanie wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, utrzymania zaplecza budowy i innych niezbędnych do wykonania zadania, 12) ręczne wykonanie robót ziemnych w rejonie istniejących urządzeń podziemnych, 13) realizacja robót z uwzględnieniem wymagań, uwag i zaleceń wynikających z uzgodnień dokumentacji budowlano-technicznej, 14) bieżące prowadzenia dziennika rozbiórki oraz dokumentacji rozbiórki w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami oraz stanem rzeczywistym, 15) przygotowanie dokumentacji powykonawczej w pełnym zakresie technicznym i kosztorysowym (wymagane przepisami prawa oświadczenia, dokumentacja geodezyjna powykonawcza, dokumentacja fotograficzna, kosztorys powykonawczy). 9. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie robót, zapewnienie warunków bezpieczeństwa (warunków p-poż., BHP), zapewnienie bezpieczeństwa osób postronnych przebywających na terenie wykonywanych robót, wykonanie i utrzymanie na swój koszt wszystkich osłon, ogrodzeń na terenie robót i w jego otoczeniu, oznakowanie terenu robót oraz jest zobowiązany do naprawienia powstałych szkód i strat. 10. Wykonawca powinien chronić przed uszkodzeniem wykonane przez siebie roboty. 11. Wszelkie straty lub uszkodzenia w robotach i materiałach powstałe w okresie, w którym Wykonawca jest za nie odpowiedzialny, powinien on, niezależnie od tego z jakich przyczyn powstały (włącznie z działaniem siły wyższej) naprawić na własny koszt w taki sposób aby roboty i materiały odpowiadały pod każdym względem wymogom specyfikacji technicznej, dokumentacji projektowej, zasadom wiedzy technicznej i normom. 12. Wykonawca nie może wykorzystywać błędów lub opuszczeń w dokumentach kontraktowych, a o ich wykryciu winien natychmiast powiadomić Zamawiającego, Inspektora Nadzoru i autora projektu, który dokona odpowiednich zmian, modyfikacji i poprawek. 13. Niezbędne dokumenty odbiorowe do dostarczenia przez Wykonawcę w ramach realizacji przedmiotu zamówienia: a) Oświadczenie Kierownika robót - o zgodności i kompletności wykonania robót budowlanych z dokumentacją projektową oraz obowiązującymi przepisami, - o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku terenu robót i terenu sąsiadującego. b) Oświadczenie Wykonawcy lub Kierownika robót o dostarczeniu wszystkich wymaganych SIWZ dokumentów odbiorowych. c) Protokół odbioru końcowego wykonanych robót. d) Kosztorys powykonawczy. e) Dokumentacja fotograficzna z przebiegu prowadzonych robót i terenu objętego zakresem robót budowlanych przed rozpoczęciem robót (stanu istniejącego), w trakcie robót oraz stanu po zakończeniu robót - w wersji elektronicznej w formacie JPG (kolor, rozdzielczość min. 3,0 Mpix). f) Dokument poświadczający złożenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej w Starostwie Powiatowym w Tarnowie celem przyjęcia do zasobu (Geodezyjna dokumentacja powykonawcza wraz z informacją geodety o zgodności wykonania robót z dokumentacją projektową w zakresie przedmiotu zamówienia, zgodna z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w Polsce i wymogami Wydziału Geodezji, Katastru i Nieruchomości Starostwa Powiatowego w Tarnowie - niezwłocznie po przyjęciu do zasobu), g) Wszystkie przekazane/wypożyczone przez Zamawiającego na czas realizacji robót dokumenty. 14. Rozliczenie finansowe za wykonane roboty odbędzie się na podstawie faktury końcowej Wykonawcy wystawionej po zakończeniu robót i protokolarnym ich odebraniu przez komisję odbioru końcowego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45111220-6, 45400000-1, 45450000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Dotyczy sekcji II pkt II.4. niniejszego ogłoszenia: Zamówienie udzielane jest w częściach. Etap I jest przedmiotem niniejszego postępowania - przedmiotem zamówienia są wszystkie roboty objęte dokumentacją projektową będącą elementem SIWZ i stanowiącą załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W późniejszym terminie (w 2019 r. i 2020 r.) zostaną przeprowadzone procedury dokonania zamówienia publicznego celem wyłonienia Wykonawców, którzy wykonają przedmiot zamówienia kolejnych etapów "Odtworzenia walorów architektonicznych i funkcjonalno-użytkowych zdegradowanego terenu w centrum wsi i budynku o nr administracyjnym 457 w Lubczy, Gmina Ryglice".

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 745471.46
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TOMAX Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@tomaxtarnow.pl
Adres pocztowy: Tarnów, ul. Bernardyńska 15/9
Kod pocztowy: 33-100
Miejscowość: Tarnów
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 597132.31
Oferta z najniższą ceną/kosztem 597132.31
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 885000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Dotyczy sekcji IV pkt IV.2. niniejszego ogłoszenia: Wartość zamówienia udzielanego jako część zamówienia o wartości 3 928 847,67 zł, wartość aktualnie udzielanej części zamówienia (którego dotyczy obecne postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego) 745 471,46 zł netto.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.