Ogłoszenie z dnia 2018-11-14
Ogłoszenie nr 500271455-N-2018 z dnia 14-11-2018 r.
Gmina Kowala: ,,Utworzenie i wyposażenie Klubu ,,Senior +´´ w Gminie Kowala´´
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Informacje dodatkowe:
Inwestycja dofinansowana z: Program Wieloletni ,,Senior +´´ na lata 2015-2020 Edycja 2018 Moduł I ,,Utworzenie i wyposażenie placówki ,,Senior +´´
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Kowala, Krajowy numer identyfikacyjny 67022381800000,
ul. Kowala
,
26624
Kowala, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
486 101 760, e-mail
przetargi@kowala.pl, faks
486 101 760.
Adres strony internetowej (url): www.kowala.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
,,Utworzenie i wyposażenie Klubu ,,Senior +´´ w Gminie Kowala´´
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZPK.271.20.18.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe pomieszczeń klubu seniora zlokalizowanego w budynku wolno stojącym na terenie przyległym do Urzędu Gminy Kowala. Roboty budowlane związane są z poprawą funkcjonalności oraz warunków użytkowania pomieszczeń objętych remontem oraz ich standardu. Ponadto roboty remontowe wynikają ze znacznego zużycia elementów budynku podlegających całkowitej wymianie. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w dokumentacji projektowej stanowiącym załącznik do specyfikacji.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV: 45400000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Zamawiający w dniu 28.06.2018r. ogłosił przetarg nieograniczony. W trakcie prowadzenia postępowania nie została złożona żadna oferta (brak ofert). Mając na względzie powyższe okoliczności, zastosował zamówienie z wolnej ręki.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
121825.20
Liczba otrzymanych ofert:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Aneta Chruślak PHU HADSON
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
149076.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. 67 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W dniu 28.06.2018r. Zamawiający ogłosił przetarg pn.:,,Utworzenie i wyposażenie Klubu ,,Senior +´´ w Gminie Kowala´´ W ww. postępowaniu w wyznaczonym terminie do składania ofert nie wpłynęła żadna oferta. Mając na względzie powyższe okoliczności, unieważnienie postępowania jest zasadne i Zamawiający zastosował procedurę zamówienia z wolnej ręki po wcześniejszym przeprowadzeniu negocjacji cenowej. Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art.93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 - Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2017.1579 t.j. z dnia 2017.08.24).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe na oddziale chirurgicznym i urazowo - ortopedycznym oraz modernizacja łazienek dla pacjentek na oddziale położniczym w SPZOZ w Szamotułach.
- Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczenia technicznego na sanitariaty w części przestrzeni technicznej istniejącego budynku Morskiego Centrum Nauki im.prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie
- Stworzenie pochylni wewnętrznej i zewnętrznej na terenie obiektu Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych im. Ziemi Krobskiej w Krobi
- Przebudowa cmentarza Cholerycznego z 1874 r.
- Roboty budowlane polegające na wykonaniu i montażu wolnostojącego tymczasowego zadaszenia dziedzińca - pawilonu strefy biletowej wraz z infrastrukturą techniczną
- Wykonanie robót remontowych dachu części niskiej Gmachu Inżynierii Środowiska Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy ul. Nowowiejskiej 20 - etap II - roboty budowlane
więcej: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.