eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bolesławiec › Budowa drogi ul.Jaśminowa (II postępowanie)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-11-14

Ogłoszenie nr 500271411-N-2018 z dnia 14-11-2018 r.

Bolesławiec: Budowa drogi ul.Jaśminowa (II postępowanie)
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 523684-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500075141-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Bolesławiec, Krajowy numer identyfikacyjny 23082140500000, ul. ul. Rynek 41, 59700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 756 456 400, e-mail d.wawrzkiewicz@um.boleslawiec.pl, faks 756 456 402.
Adres strony internetowej (url): http://www.um.boleslawiec.bip-gov.pl/public/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa drogi ul.Jaśminowa (II postępowanie)

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZI-VI.271.27.2018.DW

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi ulicy Jaśminowej w Bolesławcu. Roboty budowlane obejmują działki o numerze 809/7, 1165 i 823/18 w obrębie 7 m. Bolesławiec. 1.1 Zakres inwestycji w szczególności obejmuje: - budowę odcinka drogi o nawierzchni z kostki betonowej - długości około 210 m (1395 m2). - budowę chodnika z kostki betonowej - 385 m2. - budowę zjazdów i dojść z kostki betonowej - 248 m2. - montaż studni ściekowych z wpustem - 12 sztuk. - montaż studni betonowych - 6 sztuk. - budowa kanalizacji z PVC - 138 m. - budowa oświetlenia drogowego - 8 latarni (oprawy LED 41W/4000K- kompatybilne z systemem sterowania świetlenia), - usunięcie drzew i krzewów. 1.2 Wykonawca wykona inwentaryzację geodezyjną, powykonawczą w 3 egz. 1.3 Wykonawca wykona dokumentację powykonawczą w 3 egz. 1.4 Wykonawca jest zobowiązany do poinformowania gestorów sieci o rozpoczęciu robót budowlanych. Informacja winna być przesłana zgodnie z wystawionymi przez właścicieli sieci uzgodnieniami. Zamawiający nie odpowiada na kary naliczone przez właścicieli sieci związane z brakiem zgłoszenia robót budowlanych. 1.5 Szczegółowy zakres robót/przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji służącej do opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącej ZAŁĄCZNIK A do specyfikacji (SIWZ).


II.4) Główny kod CPV: 45233226-9
Dodatkowe kody CPV:

45316110-9

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
1. Zakończenie realizacji robót budowlanych - od daty zawarcia umowy do 30 czerwca 2018 roku. 2. Przez zakończenie przedmiotu umowy rozumie się zawiadomienie, o którym mowa w § 17 ust. 4 umowy. 3. Aneks nr 2 do umowy - Termin realizacji przedmiotowej umowy zostaje przesunięty z dnia 13.07.2018 r. na dzień 15.09.2018 roku.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
25/10/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
1. Do umowy wprowadza się zmiany przedstawione w protokole konieczności nr 1 z dnia 10 sierpnia 2018 roku oraz zmiany przedstawione w protokole konieczności nr 2 z dnia 18 października 2018 roku. 2. W związku z powyższym nastąpiła konieczność zwiększenia wynagrodzenia, należnego Wykonawcy o kwotę 2 480,83 zł brutto, tak więc wartość robót ulega zmianie z kwoty brutto 699 673,46 zł na kwotę 702 154,29 zł brutto.

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
1. Do umowy wprowadza się zmiany przedstawione w protokole konieczności nr 1 z dnia 10 sierpnia 2018 roku oraz zmiany przedstawione w protokole konieczności nr 2 z dnia 18 października 2018 roku. 2. W związku z powyższym nastąpiła konieczność zwiększenia wynagrodzenia, należnego Wykonawcy o kwotę 2 480,83 zł brutto, tak więc wartość robót ulega zmianie z kwoty brutto 699 673,46 zł na kwotę 702 154,29 zł brutto.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
1. Do umowy wprowadza się zmiany przedstawione w protokole konieczności nr 1 z dnia 10 sierpnia 2018 roku oraz zmiany przedstawione w protokole konieczności nr 2 z dnia 18 października 2018 roku. 2. W związku z powyższym nastąpiła konieczność zwiększenia wynagrodzenia, należnego Wykonawcy o kwotę 2 480,83 zł brutto, tak więc wartość robót ulega zmianie z kwoty brutto 699 673,46 zł na kwotę 702 154,29 zł brutto.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.