eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Roboty budowlane obejmujące remont pomieszczeń biurowych w budynkach Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2018-11-13

Ogłoszenie nr 500270907-N-2018 z dnia 13-11-2018 r.

Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu: Roboty budowlane obejmujące remont pomieszczeń biurowych w budynkach Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu, Krajowy numer identyfikacyjny 00102297200000, ul. Dolna Wilda 80A, 61-501 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 61 8586100, e-mail piotr.frackowiak@wp.mofnet.gov.pl, faks 61 8522224.
Adres strony internetowej (url): www.wielkopolskie.kas.gov.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.wielkopolskie.kas.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Roboty budowlane obejmujące remont pomieszczeń biurowych w budynkach Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

3001-ILZ.260.40.2018/ILN

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące remont pomieszczeń biurowych w budynkach Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu. UWAGA: Przedmiot zamówienia realizowany będzie na czynnych obiektach, w których funkcjonują urzędy skarbowe. Przedmiotowy zakres robót będzie etapowany (Zamawiający będzie systematycznie udostępniał pomieszczenia do remontu). Zamawiający przewiduje udostępnianie terenu robót poprzez przekazywanie w danym obiekcie kilku pomieszczeń jednocześnie w sposób zapewniający ciągłość jego funkcjonowania. Rozpoczęcie realizacji robót na kolejnym etapie jest uzależnione od odbioru wcześniejszego etapu przez Zamawiającego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został wskazany w dokumentacji zawierającej: Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (Załącznik nr 1 do SIWZ) oraz Przedmiary robót (Załączniki nr 2A-2E do SIWZ). 3. Zamówienie podzielono na 5 części: Część 1 "Remont pomieszczeń biurowych w budynku Urzędu Skarbowego w Pile". Część 2 "Remont pomieszczeń biurowych w budynkach Wielkopolskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Poznaniu oddział w Kaliszu oraz Drugiego Wielkopolskiego Urzędu Skarbowego w Kaliszu" Część 3 "Remont pomieszczeń w budynku Wielkopolskiego Urzędu Celno - Skarbowego w Lesznie". Część 4 "Remont pomieszczeń biurowych w budynku Urzędu Skarbowego w Szamotułach". Część 5 "Remont pomieszczeń biurowych w budynku Urzędu Skarbowego Poznań - Winogrady".

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Remont pomieszczeń biurowych w budynku Urzędu Skarbowego w Pile

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

unieważnienie postępowania dla części nr 1 na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 pzp, który stanowi, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu,

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Remont pomieszczeń biurowych w budynkach Wielkopolskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Poznaniu oddział w Kaliszu oraz Drugiego Wielkopolskiego Urzędu Skarbowego w Kaliszu

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

unieważnienie postępowania dla części nr 2 na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 pzp, który stanowi, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu,

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Remont pomieszczeń w budynku Wielkopolskiego Urzędu Celno - Skarbowego w Lesznie

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

unieważnienie postępowania dla części nr 3 na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 pzp, który stanowi, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu,

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Remont pomieszczeń biurowych w budynku Urzędu Skarbowego w Szamotułach

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

unieważnienie postępowania dla części nr 4 na podstawie art.93 ust.1 pkt 4 pzp, który stanowi, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć te kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty,

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Remont pomieszczeń biurowych w budynku Urzędu Skarbowego Poznań - Winogrady

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 43675.78
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Ogólnobudowlany ASSET Paweł Smolarek
Email wykonawcy: assetasset@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Wieprawska 37A
Kod pocztowy: 61-312
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 53721.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 53721.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 74900.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.