eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rymanów-Zdrój › Przebudowa budynku Sanatorium "Gołąbek' w Rymanowie Zdroju

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-13

Ogłoszenie nr 500270727-N-2018 z dnia 13-11-2018 r.

"Uzdrowisko Rymanów" Spółka Akcyjna: Przebudowa budynku Sanatorium "Gołąbek' w Rymanowie Zdroju

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Przebudowa i modernizacja bloku A-1 w Szpitalu Uzdrowiskowym Zimowit oraz Sanatorium Uzdrowiskowego Gołąbek celem podniesienia poziomu lecznictwa uzdrowiskowego na obszarze Rymanowa Zdroju, współfinansowanego w ramach Osi priorytetowej VI. Spójność przestrzenna i społeczna, działanie 6.1, Rozwój potencjału endogenicznego regionu, RPO WP na lata 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 635518-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

"Uzdrowisko Rymanów" Spółka Akcyjna, Krajowy numer identyfikacyjny 87205900000, ul. ul. Zdrojowa 48, 38481 Rymanów-Zdrój, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 013 4357401, 4357765, e-mail biuro@uzdrowisko-rymanow.com.pl, faks 134 357 475.
Adres strony internetowej (url): www.uzdrowisko-rymanow.com.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spółka Akcyjna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa budynku Sanatorium "Gołąbek' w Rymanowie Zdroju

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DI-05/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest remont oraz przebudowa obiektu. Prace polegające na przebudowie pomieszczeń w celu podniesienia standardu pokoi - każdy pokój z osobną łazienką, wydzielenie pomieszczenia dla rozdziału posiłków cateringowych oraz jadalni/świetlicy, punkt informacyjno-recepcyjnego, szatnia wierzchnia, pokój zabiegowy, wc dla personelu, pokój lekarza, pokój pracowników medycznych. Budowa wewnętrznego szybu windowego oraz montaż windy systemowej niewymagającej podszybia. Częściowa wymiana stolarki okiennej oraz drzwiowej, podłóg, remont klatki schodowej, remont elewacji, zmiana poszycia dachu, wymiana balustrad. Do przebudowy wewnętrzna instalacja elektryczne, niskoprądowe, wod-kan. Wykonanie nowych instalacji wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła, wentylacji wyciągowej pomieszczeń sanitarnych oraz klimatyzacji dla wybranych pomieszczeń. Demontaż istniejącej i wykonanie nowej instalacji gazowej na odcinku od projektowanej szafki gazowej do kotła oraz przebudowa istniejącej kotłowni gazowej w przyziemiu budynku z wymianą istniejącego kotła na dwufunkcyjny gazowy kondensacyjny wraz z montażem podgrzewacza c.w.u. Szczegółowy zakres robót określony został w dokumentacji budowlanej stanowiącej Załącznik Nr 1 do SIWZ. Zamawiający udziela także dodatkowych wyjaśnień dotyczących opisu przedmiotu zamówienia. Wyjaśnienia te zostały zawarte w Załącznik Nr 8 do SIWZ Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia realizowany był zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, zasadami współczesnej wiedzy i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami, normami, warunkami technicznymi i zaleceniami zamawiającego oraz na warunkach określonych umową. Przekazane przedmiary nie są obowiązujące - stanowią tylko funkcję pomocniczą.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45262700-8, 45111300-1, 45400000-1, 45262500-6, 45442100-8, 45421100-5, 44220000-8, 45310000-3, 45330000-9, 45232460-4, 39715210-2, 42416100-6, 45320000-6, 45443000-4, 45261000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2730132.23
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Usługowo Handlowy Elektrobud Jan Ślęczka
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Golcowa 24 a, 36-230 Domaradz
Kod pocztowy: 36-230
Miejscowość: Domaradz
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3358062.64
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3358062.64
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3893881.11
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.