eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › BO - Odnowienie skweru dla dzieci i młodzieży "kreatywny kącik" przy Szkole Podstawowej nr 51

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-13

Ogłoszenie nr 500270719-N-2018 z dnia 13-11-2018 r.

Szkoła Podstawowa Nr 51 z Oddziałami Integracyjnymi: BO - Odnowienie skweru dla dzieci i młodzieży "kreatywny kącik" przy Szkole Podstawowej nr 51

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 619065-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia prowadzi: Pełnomocnik Zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych w Katowicach, działający w imieniu i na rzecz Zamawiającego, na podstawie pełnomocnictwa dyrektora Szkoły Podstawowej nr 51 z Oddziałami Integracyjnymi im. Fryderyka Chopina w Katowicach udzielonego w trybie art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn.zm.). Adres do korespondencji: ul. Wita Stwosza 7, 40-040 Katowice. NIP: 954-22-23-043; REGON: 271521223, Telefon: 32 6061 301; faks: 32 6061 302; Adres strony internetowej: www.cuw.katowice.pl, adres e-mail: cuw@cuw.katowice.pl


I. 1) NAZWA I ADRES:

Szkoła Podstawowa Nr 51 z Oddziałami Integracyjnymi, Krajowy numer identyfikacyjny 94614800000, ul. ul. Przyjazna 0,291666666666667, 40467 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 0-32 351 20 70, e-mail sekretariat@szkola51.pl, faks 0-32 351 20 78.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

BO - Odnowienie skweru dla dzieci i młodzieży "kreatywny kącik" przy Szkole Podstawowej nr 51

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/901/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania w systemie zaprojektuj i wybuduj obejmującego zaprojektowanie, a następnie zagospodarowanie terenu patio przy Szkole Podstawowej nr 51 z Oddziałami Integracyjnymi im. Fryderyka Chopina w Katowicach. DANE OGÓLNE: Opracowaniem objęta jest część działki nr 3805/55 numer Obrębu 0008, na której znajduje się budynek szkoły oraz przyległe patio. Przedmiotowa działka znajduje się w trwałym Zarządzie i użytkowaniu Szkoły Podstawowej nr 51 w Katowicach. Teren działki jest ogrodzony, ale dostępny dla mieszkańców całą dobę. 1. Charakterystyczne parametry określające przedmiot zamówienia a) Modernizacja i zagospodarowanie przestrzeni wokół szkoły realizowana będzie w celu bezpiecznego i kreatywnego spędzenia czasu dzieci i młodzieży. Powstała przestrzeń będzie doskonałym miejscem do rekreacji i kształtowania umiejętności społecznych, integracyjnych, prozdrowotnych i edukacyjnych. Estetycznym wyglądem i funkcjonalnością zachęci do aktywnego wypoczynku na świeżym powietrzu. b) Proponowane wyposażenie patio opracowano w oparciu o wniosek z Budżetu Obywatelskiego: a. Urządzenia rekreacyjno - dydaktyczne do zamontowania: i. zestaw kolorowych stołów i ławek - 2 komplety tj. 2 stoły, 8 ławek o wym. 162 x 55 x 45 cm, b. Wyposażenie dodatkowe: i. stoły betonowe do gry w tenisa stołowego wym. 274 x 152 x 76 cm - 2 szt., ii. stoły do gry w szachy i warcaby z ławkami wym. stołu 160 x 80 x 76 cm , wym. ławki 180 x 30 x 40 cm - 2 zestawy tj. 2 stoły 4 ławki., iii. stoły do gry w piłkarzyki wym. 140 x 80 x 87 cm - 2 szt., iv. stojak na rowery pięciostanowiskowy - 2 szt., v. ławki z oparciem wym. 160 x 75 x 41 cm - 4 szt. vi. kosze śr. zew. 44 cm - 2 szt. 2. Zakres prac zgodny z programem funkcjonalno - użytkowym obejmuje wykonanie: 2.1. I. ETAP Wykonanie dokumentacji technicznej - w terminie do 2 tygodni od podpisania umowy: Projekt wykonawczy wymiany konstrukcji drewnianej, adaptacji istniejącej fontanny oraz zagospodarowania terenu w oparciu o program Funkcjonalno-użytkowy. Wymagania Zamawiającego: 1. Wykonawca projektu zobowiązany jest do pozyskania we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich niezbędnych danych wyjściowych do projektowania w tym np.: map, inwentaryzacji oraz uzyskania wszystkich niezbędnych opinii i uzgodnień rzeczoznawcy w szczególności związanych z wymaganiami sanitarno-higienicznymi, bezpieczeństwem i higieną pracy, oraz innymi instytucjami w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia. 2. Wykonawca zobowiązany jest przed przystąpieniem do prac projektowych do uzgodnienia z Pełnomocnikiem Zamawiającego zakresu robót ujętych w opracowaniu. 3. Opracowanie Wykonawca złoży Pełnomocnikowi Zamawiającego w formie: a. papierowej wydrukowanej z plików .pdf - 2 egz. b. w wersji elektronicznej pdf. - 1kpl. Dokumentacja powinna być wykonana w formie zgodnej z: - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z dnia 15 czerwca 2002 r. nr 75, poz. 690 z późniejszymi zmianami); - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robot budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2004 nr 202 poz. 2072 z poźn. zm.); - Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. 2010 nr 109 poz. 719); - Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 lipca 2009 r. w sprawie przeciwpożarowego zaopatrzenia w wodę oraz dróg pożarowych (Dz. U. nr 124 poz. 1030); - Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowe i Sportu z dnia 31 grudnia 202r. z dnia 24 lipca 2009 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U.z 2003r. Nr 6 poz.69 z późn. zm.). 2.2. II. ETAP Prace budowlano- instalacyjne - termin wykonania robót i przekazania do użytkowania - do 21.12.2018r - takie jak: ? wymiana konstrukcji drewnianej istniejącej pergoli, ? odnowienie słupów betonowych pergoli, ? adaptacja istniejącej fontanny na " kącik" siedzący tj. demontaż instalacji, uzupełnienie fontanny ziemią urodzajną i ukształtowaniem ogrodu skalnego z wykorzystaniem istniejących otoczaków. Należy zdemontować pierwszą warstwę muru z cegły klinkierowej, estetycznie wykończyć mur po obwodzie całej konstrukcji fontanny i ułożyć siedziska z desek impregnowanych ciśnieniowo (kolorystyka i rodzaj analogicznie do konstrukcji pergoli). ? dostawa i montaż elementów małej architektury oraz wyposażenia dodatkowego (ławki z oparciem, kolorowe stoły i ławeczki, stoły do gier, stojaki rowerowe, kosze, żarówki halogenowe o mocy dostosowanej do istniejących), ? naprawa nierówności w istniejącej nawierzchni z kostki betonowej oraz uzupełnienie kostki w obrębie posadowienia stołów do gier, ? dostawa i montaż tablicy z regulaminem korzystania z placu zabaw, ? przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej tj. atestów, aprobat technicznych lub certyfikatów niezbędnych do rozpoczęcia eksploatacji, ? przekazanie Zamawiającemu obiektu nadającego się do użytku w terminie do 21.12.2018r. Szczegółowy opis zamówienia określa: Program funkcjonalno-użytkowy stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 166666.67
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PPU HEBEX s.c. Ireneusz I Anna Noculak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Jankowskiego 1
Kod pocztowy: 41-710
Miejscowość: Ruda Śląska
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 195496.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 195496.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 204918.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.