eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała Podlaska › Usługi ścinki poboczy na terenie działania RDW Biała Podlaska

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-13

Ogłoszenie nr 500270233-N-2018 z dnia 13-11-2018 r.

Rejon Dróg Wojewódzkich w Białej Podlaskiej: Usługi ścinki poboczy na terenie działania RDW Biała Podlaska

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 633751-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Rejon Dróg Wojewódzkich w Białej Podlaskiej, Krajowy numer identyfikacyjny 16771100000, ul. ul. Warszawska 14, 21500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 833 438 188, e-mail rdw.bialapodlaska@zdw.lublin.pl, faks 833 438 183.
Adres strony internetowej (url): http://zdw.lublin.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: samorządowa jednostka budżetowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługi ścinki poboczy na terenie działania RDW Biała Podlaska

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

R1.ST.372.11.2018.mś

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na ścince poboczy na terenie działania RDW Biała Podlaska 2. Zakres usług obejmuje mechaniczne ścinanie poboczy dróg wojewódzkich nr 806, 808 i 813 znajdujących się na terenie Obwodu Drogowego w Łukowie, o gr. 10-15 cm, szer. 1,25 - 2,00 m, na łącznej powierzchni 24.156,25 m² (z załadowaniem nadmiaru ścinki na samochód samowyładowczy i zagospodarowaniem go we własnym zakresie) w ilościach: 1) Droga nr 806 - pow. 7.035,00 m² - szer. 1,50 m; 2) Droga nr 808 - pow. 16.098,75 m² - szer. 1,25 - 2,00 m; 3) Droga nr 813 - pow. 1.022,50 m²- szer. 1,50 - 2,00 m; 3. W miejscach, gdzie praca sprzętem może być utrudniona (pionowe znaki drogowe, słupki prowadzące, bariery ochronne, itp.), ścinkę należy wykonać ręcznie (pracę tą należy w kalkulować w cenę). 4. Szczegółowy zakres prac zawarty jest w Specyfikacji technicznej oraz w wykazie odcinków poboczy przeznaczonych do ścinki. 5. Usługi należy wykonać zgodnie z dokumentami wymienionymi w ust. 4., w sposób gwarantujący należytą jakość. 6. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania bezpiecznych warunków ruchu drogowego w rejonie prowadzonych prac i oznakowanie miejsca robót na podstawie przekazanego przez Zamawiającego projektu czasowej organizacji ruchu zatwierdzonego przez zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich Dyrektora ZDW w Lublinie. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli prawidłowości oznakowania wykonywanej usługi zgodnie projektem organizacji ruchu, o którym mowa w ust. 6. 8. Za wszelkie szkody spowodowane przy wykonywaniu przedmiotowych prac odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 9. Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia na własny koszt odpowiednich Umów ubezpieczenia z tytułu odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji zamówienia. 10. Ubezpieczeniu podlega odpowiedzialność cywilna kontraktowa oraz deliktowa za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków, dotyczące pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi pracami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych. Wymagana suma ubezpieczenia nie mniej niż 100 tys. złotych na jedno i wszystkie zdarzenia. 11. Kopie polis lub dokumentów ubezpieczeniowych potwierdzone za zgodność z oryginałem Wykonawca przedłoży do wglądu Zamawiającemu najpóźniej po otrzymaniu pierwszej dyspozycji i następnie na każde żądanie Zamawiającego. Opóźnienie z tego tytułu będzie traktowane, jako powstałe z przyczyn zależnych od Wykonawcy. 12. Wykonawca zapewnia wszystkie niezbędne materiały, środki (w tym i transportowe), sprzęt oraz osoby niezbędne do realizacji zamówienia. 13. Wykonawca odpowiada za wykonywanie usług zgodnie z zasadami BHP i przepisami ruchu drogowego. 14. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenach realizacji usług i w ich okolicy. 15. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy). Za rozwiązania równoważne uznane będzie wykonanie przedmiotowych usług przy użyciu technologii oraz sprzętu innego niż określony w ST pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone przez Zamawiającego. 16. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w zał. E, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców oraz wartość części usługi. 17. Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania w czystości dróg publicznych, po których będzie odbywał się ruch pojazdów transportujących materiały. W przypadku ewentualnych roszczeń odszkodowawczych administratorów i zarządców za zniszczenie dróg i ulic przez pojazdy wykonujące w/w usługi, Wykonawca jest zobowiązany do ich naprawy na własny koszt, który nie będzie podlegał odrębnej zapłacie i jest wliczony w cenę ryczałtową. 18. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej czynności, o których mowa w pkt. XXII.3. SIWZ w zakresie realizacji zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71.33.30.00 - Mechaniczne usługi inżynieryjne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 44689.06
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.P.H.U. "RAFIT" Szpilewicz Mieczysław
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Włodawska 4
Kod pocztowy: 21-580
Miejscowość: Wisznice
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 51699.21
Oferta z najniższą ceną/kosztem 51699.21
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 118848.75
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.