eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zembrzyce › Kompleksowy nadzór inwestorski przy realizacji projektu pn. "Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Tarnawa Dolna"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-12

Ogłoszenie nr 500270109-N-2018 z dnia 12-11-2018 r.

Gminny Zakład Wodociągów i Kanalizacji: Kompleksowy nadzór inwestorski przy realizacji projektu pn. "Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Tarnawa Dolna"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Tarnawa Dolna"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 630830-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gminny Zakład Wodociągów i Kanalizacji, Krajowy numer identyfikacyjny 12037093600000, ul. Zembrzyce 655, 34210 Zembrzyce, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 33 874 61 33, e-mail gzwikzembrzyce@op.pl, faks 33 874 63 90.
Adres strony internetowej (url): www.zembrzyce.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Kompleksowy nadzór inwestorski przy realizacji projektu pn. "Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Tarnawa Dolna"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

10.2018/RPO5.3.2.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia prowadzonego pn . Kompleksowy nadzór inwestorski przy realizacji projektu pn. "Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Tarnawa Dolna" jest pełnienie funkcji i nadzoru inwestorskiego całego procesu inwestycyjnego zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1332 z późn. zm.) , we wszystkich branżach robót wynikających w opracowanej dokumentacji projektowej i STWiORB . Roboty budowlane podlegające usługom nadzoru inwestorskiego są prowadzone w formule "zaprojektuj i wybuduj `´ stąd nadzór inwestorski będzie obejmował etap projektowania oraz etap rozbudowy kanalizacji sanitarnej w miejscowości Tarnawa Dolna . Wartość umowy na roboty budowlane podlegające nadzorowi inwestorskiemu wynosi 4.660 224,00 zł brutto , przy czym dla obszaru poza aglomeracją Zembrzyce wartość ta wynosi 824 100,00 zł brutto. 2.Przez pełnienie w/w czynności należy rozumieć świadczenie usługi nadzoru nad pracami projektowymi oraz robotami budowlanymi przez Wykonawcę dysponującego zespołemwykwalifikowanych osób, posiadających stosowne uprawnienia, umiejętności i doświadczenie zapewniające nadzorowanie inwestycji od jej początkowego stadium, poprzez kompleksowe prowadzenie nadzoru prac i robót budowlanych oraz ich monitoring. Zakres obowiązków inspektora nadzoru wynika z art. 25 i 26 oraz art. 27 (dla koordynatora zespołu) ustawy Prawo budowlane (Dz.U. z 2017 r., poz. 1332) 3.Sprawowany nadzór inwestorski wymagany będzie w zakresie robót budowlanych w branży: sanitarnej, konstrukcyjno-budowlanej, drogowej, elektrycznej. 4.Zamawiający wymaga od Wykonawcy aby Inspektor nadzoru w zakresie robót budowlanych w branży sanitarnej był jednocześnie koordynatorem Zespołu nadzoru inwestorskiego. 5.Opis inwestycji, zadań i robót z nim związanych które obejmuje nadzór inwestorski przedstawiony został w dokumentacji projektowej którą stanowi załącznik Nr 9 do SIWZ - Program funkcjonalno-użytkowy ( zwany dalej PFU ) 6 INNE WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCY 6.1 Wymagania w zakresie zatrudnienia , inne klauzule społeczne Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia wymagań dotyczących aspektów gospodarczych, środowiskowych, społecznych związanych z innowacyjnością lub zatrudnieniem, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 6.2 Wymagania w zakresie rękojmi za wady. Zamawiający wymaga od Wykonawcy 2 letniego okresu obowiązywania rękojmi za wady liczonego od następnego dnia od bezusterkowego odbioru końcowego wykonanych robót budowlanych. 6.3 Wykonawca będzie zobowiązany uczestniczyć w spotkaniach roboczych organizowanych przez Zamawiającego w celu omówienia stanu realizacji projektu oraz w innych przypadkach które tego wymagają. Spotkania będą się odbywały w biurze projektu w Zembrzycach lub innym wyznaczonym przez Zamawiającego miejscu na terenie Gminy Zembrzyce. O terminie i miejscu spotkania Wykonawca zostanie poinformowany najpóźniej 2 dni robocze przed organizowanym spotkaniem. 6.4 Wymagania w zakresie świadczenia usług po zakończeniu projektu. Wykonawca będzie świadczył ograniczone usługi związane nadzorem inwestorskim również w okresie gwarancji i rękojmi udzielonej przez Wykonawcę robót budowlanych. Czynności będą dotyczyć uczestnictwa w przeglądach gwarancyjnych oraz w przypadku wystąpienia wad, sporów czy innych zdarzeń które wymagają uczestnictwa osób uprawnionych do nadzoru . 6.5 Wymagania w zakresie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. Zamawiający wymaga od Wykonawcy posiadania przez cały okres realizacji umowy oraz okres rękojmi za wady posiadania ważnego ubezpieczania od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Zamawiający oszacował szkody mogące powstać w wyniku realizacji niniejszej umowy na kwotę 100000,00 zł . 6.6 Miejsce świadczenia usług nadzoru inwestorskiego: teren Gminy Zembrzyce objęty projektem

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71520000-9


Dodatkowe kody CPV: 71247000-1, 71248000-8, 71310000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 97300.76
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma inżynieryjno-budowlana Tomasz Zegar
Email wykonawcy: zegar.t@wp.pl
Adres pocztowy: 33-100 Tarnów , ul. I.Paderewskiego 3B/20
Kod pocztowy: 33-100
Miejscowość: Tarnów
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 96000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 96000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 99876.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.