eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grajewo › Remont bieżący budynku Starostwa Powiatowego w Grajewie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-11-09

Ogłoszenie nr 500269839-N-2018 z dnia 09-11-2018 r.

Grajewo: Remont bieżący budynku Starostwa Powiatowego w Grajewie.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 525752-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500075380-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Grajewski, Krajowy numer identyfikacyjny 45066970800000, ul. Strażacka 6B, 19-200 Grajewo, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 0-86 2738479, 2738463, e-mail starostwograjewo@poczta.onet.pl, faks 0-86 2738462.
Adres strony internetowej (url): bip.starostwograjewo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont bieżący budynku Starostwa Powiatowego w Grajewie.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

WO.272.3.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące wykonanie następujących zadań bieżących: 1) remont bieżący pomieszczeń piwnicznych w budynku Starostwa Powiatowego w Grajewie, 2) remont bieżący łazienek w budynku Starostwa Powiatowego w Grajewie, 3) remont bieżący dwóch pomieszczeń Wydziału Rolnictwa i Ochrony Środowiska w budynku Starostwa Powiatowego w Grajewie, 4) remont bieżący pomieszczenia Wydziału Geodezji i Kartografii na parterze budynku Starostwa Powiatowego w Grajewie. 1) Zakres robót w zakresie Remontu bieżącego pomieszczeń piwnicznych w budynku Starostwa Powiatowego w Grajewie obejmuje: a) skucie tynku na ścianach i sufitach miejscami, b) uzupełnienie tynku wapiennego, c) gruntowanie podłoży preparatami - dotyczy sufitów i ścian przed malowaniem oraz posadzek przed niwelacją podłoża, d) wewnętrzne gładzenie gipsowe na ścianach i sufitach, e) wykonanie warstwy wyrównującej i wygładzającej posadzek z zaprawy samopoziomującej gr. min. 5 mm, f) posadzki z płytek ceramicznych wraz z cokolikami, g) montaż drzwi wewnętrznych, h) dwukrotne malowanie farbami poliwinylowymi powierzchni wewnętrznych - tynków gładkich, sufit, i) dwukrotne malowanie farbami strukturalnymi powierzchni wewnętrznych - tynków gładkich, ściany, j) demontaż i montaż opraw oświetleniowych i przełączników, k) montaż nowych opraw oświetleniowych, l) sprawdzenie i pomiar obwodu elektrycznego niskiego napięcia, m) wywiezienie gruzu. 2) Zakres robót w zakresie Remontu bieżącego łazienek w budynku Starostwa Powiatowego w Grajewie obejmuje: remont łazienki męskiej parteru, w tym: a) demontaż starej armatury łazienkowej, rurociągu stalowego ocynkowanego, witryn, wentylatorów powietrznych, grzejnika łazienkowego, b) rozebranie okładzin z płytek, c) rozebranie posadzki z płytek, d) ułożenie posadzek z płytek gresowych, e) ułożenie rurociągów wodociągowych z polipropylenu, kanalizacyjnych z pvc, instalacji c.o., f) wykonanie podejść dopływowych w rurociągach wodociągowych oraz kanalizacyjnych, g) montaż baterii czerpalnych na ciepłą i zimną wodę (50 cm nad ziemią), h) wykonanie wpustów podłogowych, i) mechaniczne wykucie bruzd poziomych i pionowych w ścianach, j) tynkowanie wewnętrzne, ręczne na ścianach, k) gruntowanie podłoży, l) licowanie płytkami gresowymi ścian, m) dwukrotne malowanie ścian farbami emulsyjnymi, n) montaż ustępu wiszącego na stelażu dla osób niepełnosprawnych, o) montaż pisuaru z osprzętem, p) montaż umywalki z syfonem, dostosowanej dla osób niepełnosprawnych, q) montaż uchwytów ze stali nierdzewnej przy misce ustępowej dla osób niepełnosprawnych, r) montaż baterii umywalkowych stojących z sensorem na fotokomórkę, s) montaż nowego grzejnika łazienkowego (sześciożeberkowego) oraz zaworu grzejnikowego z głowicą termostatyczną, t) wymiana kratki wentylacyjnej w ścianie, u) wymiana opraw oświetleniowych, v) montaż elektrycznych suszarek z wyłącznikiem czasowym, w) montaż luster kryształowych z brzegiem ozdobnym, x) wykonanie prób szczelności (zasadniczej i dodatkowej), y) wykonanie płukania instalacji wodociągowych, z) wykonanie prób instalacji c.o. na gorącą z regulacją oraz bez regulacji instalacji, remont łazienki damskiej parteru, w tym: a) demontaż starej armatury łazienkowej, rurociągu stalowego, ocynkowanego, witryn, wentylatorów powietrznych, grzejnika łazienkowego, b) rozebranie okładzin z płytek, c) rozebranie posadzki z płytek, d) ułożenie posadzek z płytek gresowych, e) ułożenie rurociągów wodociągowych z polipropylenu, kanalizacyjnych z pvc, instalacji c.o., f) przyłączenie instalacji cieplej wody użytkowej oraz zimnej wody do wymiennika, g) wykonanie podejść dopływowych w rurociągach wodociągowych oraz kanalizacyjnych, h) montaż baterii czerpalnych na ciepłą i zimną wodę (50 cm nad ziemią), i) wykonanie wpustów podłogowych, j) mechaniczne wykucie bruzd poziomych i pionowych w ścianach, k) tynkowanie wewnętrzne, ręczne na ścianach, l) gipsowanie ścian, m) gruntowanie podłoży, n) licowanie płytkami gresowymi ścian, o) dwukrotne malowanie ścian farbami emulsyjnymi, p) montaż ustępów wiszącego na stelażu, q) montaż umywalki z syfonem, r) wstawienie blatu z kamienia z otworem na umywalkę, s) montaż umywalki podblatowej, t) montaż baterii umywalkowych stojących z sensorem na fotokomórkę, u) montaż witryn aluminiowych oszklonych, v) wstawienie szafy wnękowej jednodrzwiowej z płyty o podwyższonej odporności na wilgoć, w) montaż nowego grzejnika łazienkowego (sześciożeberkowego) oraz zaworu grzejnikowego z głowicą termostatyczną, x) wymiana kratki wentylacyjnej w ścianie, y) wymiana opraw oświetleniowych, z) montaż elektrycznych suszarek z wyłącznikiem czasowym, aa) montaż luster kryształowych z brzegiem ozdobnym, bb) wykonanie prób szczelności (zasadniczej i dodatkowej), cc) wykonanie płukania instalacji wodociągowych, dd) wykonanie prób instalacji c.o. na gorącą z regulacją oraz bez regulacji instalacji. remont łazienki męskiej piętra, w tym: a) demontaż starej armatury łazienkowej, rurociągu stalowego ocynkowanego, witryn, wentylatorów powietrznych, grzejnika łazienkowego, b) rozebranie okładzin z płytek, c) rozebranie posadzki z płytek, d) ułożenie posadzek z płytek gresowych, e) ułożenie rurociągów wodociągowych z polipropylenu, kanalizacyjnych z pvc, instalacji c.o., f) wykonanie podejść dopływowych w rurociągach wodociągowych oraz kanalizacyjnych, g) montaż baterii czerpalnych na ciepłą i zimną wodę (50 cm nad ziemią), h) wykonanie wpustów podłogowych, i) mechaniczne wykucie bruzd poziomych i pionowych w ścianach, j) tynkowanie wewnętrzne, ręczne na ścianach, k) gruntowanie podłoży, l) licowanie płytkami gresowymi ścian, m) dwukrotne malowanie ścian farbami emulsyjnymi , n) wykonanie blatu z kamienia z otworem pod umywalkę, o) montaż umywalki podblatowej, p) montaż baterii umywalkowych stojących z sensorem na fotokomórkę, q) montaż witryn aluminiowych oszklonych, r) montaż ustępu wiszącego na stelażu, s) montaż pisuaru, t) montaż automatu spłukującego z sensorem na fotokomórkę, u) montaż nowego grzejnika łazienkowego (sześciożeberkowego) oraz zaworu grzejnikowego, v) wymiana kratki wentylacyjnej w ścianie, w) wykonanie ścianek działowych z pyty wiórowej o podwyższonej odporności na wilgoć, x) montaż obrzeża aluminiowego na krawędziach ścianek z płyt działowych oraz montaż wsporników aluminiowych, y) wymiana opraw oświetleniowych, z) montaż elektrycznych suszarek z wyłącznikiem czasowym, aa) montaż luster kryształowych z brzegiem ozdobnym, bb) wykonanie prób szczelności (zasadniczej i dodatkowej), cc) wykonanie płukania instalacji wodociągowych, dd) wykonanie prób instalacji c.o. na gorącą z regulacją oraz bez regulacji instalacji. remont łazienki damskiej piętra, w tym: a) demontaż starej armatury łazienkowej, rurociągu stalowego ocynkowanego, witryn, wentylatorów powietrznych, grzejnika łazienkowego, b) rozebranie okładzin z płytek, c) rozebranie posadzki z płytek, d) ułożenie posadzek z płytek gresowych, e) ułożenie rurociągów wodociągowych z polipropylenu, kanalizacyjnych z PVC, instalacji c.o., f) wykonanie podejść dopływowych w rurociągach wodociągowych oraz kanalizacyjnych, g) montaż baterii czerpalnych na ciepłą i zimną wodę (50 cm nad ziemią), h) wykonanie wpustów podłogowych, i) mechaniczne wykucie bruzd poziomych i pionowych w ścianach, j) tynkowanie wewnętrzne, ręczne na ścianach, k) gruntowanie podłoży, l) licowanie płytkami gresowymi ścian, m) dwukrotne malowanie ścian farbami emulsyjnymi, n) wykonanie blatu z kamienia z otworem pod umywalkę, o) montaż umywalki podblatowej, p) montaż baterii umywalkowych stojących z sensorem na fotokomórkę, q) montaż witryn aluminiowych oszklonych, r) montaż ustępu wiszącego na stelażu, s) montaż pisuaru, t) montaż automatu spłukującego z sensorem na fotokomórkę, u) montaż nowego grzejnika łazienkowego (sześciożeberkowego) oraz zaworu grzejnikowego, v) wymiana kratki wentylacyjnej w ścianie, w) wykonanie ścianek działowych z płyty wiórowej o podwyższonej odporności na wilgoć, x) montaż obrzeża aluminiowego na krawędziach ścianek z płyt działowych o raz montaż wsporników aluminiowych, y) wymiana opraw oświetleniowych, z) montaż elektrycznych suszarek z wyłącznikiem czasowym, aa) montaż luster kryształowych z brzegiem ozdobnym, bb) wykonanie prób szczelności (zasadniczej i dodatkowej), wykonanie płukania instalacji wodociągowych, cc) wykonanie prób instalacji c.o. na gorącą z regulacją oraz bez regulacji instalacji. b) wykonanie zlewozmywaka w sekretariacie, w tym: a) zabezpieczenie podług folią, b) demontaż grzejnika, c) mechaniczne wykonanie bruzd poziomych i pionowych w ścianie, d) ułożenie rurociągów wodociągowych z polipropylenu, kanalizacyjnych z pvc, e) wykonanie podejść dopływowych w rurociągach wodociągowych oraz kanalizacyjnych, f) wycięcie otworów na zlewozmywak, g) montaż zlewozmywaka ze stali nierdzewnej z syfonem (okrągły o średnicy30 cm), h) montaż baterii umywalkowych stojących, i) tynkowanie wewnętrzne, ręczne na ścianach, j) gipsowanie ścian, k) gruntowanie podłoży, l) licowanie płytkami gresowymi ścian, m) podłączenie instalacji do sieci wodociągowej, n) montaż grzejnika zdemontowanego wcześniej, o) wykonanie prób szczelności (zasadniczej i dodatkowej), p) wykonanie płukania instalacji wodociągowych, q) wykonanie prób instalacji c.o. na gorącą z regulacją oraz bez regulacji instalacji. 3) Zakres robót w zakresie remont bieżący dwóch pomieszczeń Wydziału Rolnictwa i Ochrony Środowiska w budynku Starostwa Powiatowego w Grajewie obejmuje: a) remont pokoju nr 25, w tym: a) transport pionowy ręczny elementów lub materiałów o masie całkowitej do 100 kg - transport mebli i wyposażenia, b) zabezpieczenie podłóg folią, c) gruntowanie podłoży - powierzchnie poziome sufit i powierzchnie pionowe ściany, d) dwukrotne malowanie farbami poliwinylowymi powierzchni wewnętrznych - tynków gładkich, dwa kolory, e) wymiana wyłącznika, przełącznika 1 - biegunowego lub przycisku na cegle, f) demontaż opraw oświetleniowych montowanych na sufitach wraz z ich ponownym montażem obniżonym o 0,5 m - oprawa świetlówkowa, g) zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych, h) wymiana desek podłogowych, i) montaż do podłóg płyt twardych OSB, j) posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych z warstwy izolacyjnej rulonowe wraz z cokołami b) remont pokoju nr 26, w tym: a) transport pionowy ręczny elementów lub materiałów o masie całkowitej do 100 kg - transport mebli i wyposażenia, b) zabezpieczenie podłóg folią, c) gruntowanie podłoży - powierzchnie poziome sufit i powierzchnie pionowe ściany, d) dwukrotne malowanie farbami poliwinylowymi powierzchni wewnętrznych - tynków gładkich, dwa kolory, e) wymiana wyłącznika, przełącznika 1 - biegunowego lub przycisku na cegle, f) demontaż opraw oświetleniowych montowanych na sufitach wraz z ich ponownym montażem obniżonym o 0,5 m - oprawa świetlówkowa. 4) Zakres robót w zakresie remontu bieżącego pomieszczenia Wydziału Geodezji i Kartografii na parterze budynku Starostwa Powiatowego w Grajewie obejmuje: a) zabezpieczenie folią drzwi, okien i parapetów, b) demontaż karnisza, c) mechaniczne wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych w cegle, d) wymiana przewodów wtynkowych lub kabelkowych płaskich układanych w tynku bez kucia i zaprawiania bruzd na betonie, e) ręczne przygotowanie zaprawy cementowo - wapiennej, f) zaprawianie bruzd, g) przygotowanie starego podłoża - oczyszczenie mechaniczne i zmyci h) uzupełnienie gładzi gipsowej dwuwarstwowej na ścianach z elementów prefabrykowanych i betonowych wylewanych, i) gruntowanie podłoży preparatami - powierzchnie poziome, sufit i powierzchnie pionowe ściany, j) dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych - tynków gładkich bez gruntowania, k) wymiana wyłącznika, przełącznika 1 - biegunowego lub przycisku na betonie, l) wymiana podtynkowych gniazd wtyczkowych dwubiegunowych ze stykiem ochronnym, m) wymiana gniazd wtyczkowych dwubiegunowych w obudowie uszczelnionej ze stykiem ochronnym na betonie, n) wymiana opraw świetlówkowych, o) wymiana lub uzupełnienie źródeł światła w oprawach oświetlenia zewnętrznego - wymiana świetlówki w oprawie świetlówkowej, p) zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych, q) rozebranie podłóg ślepych, r) rozebranie legarów, s) oczyszczenie podłoża, usunięcie resztek izolacji, gruzu i zanieczyszczeń, t) transport gruzu z terenu rozbiórki przy ręcznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem skrzyniowym, u) izolacja z folii polietylenowej pozioma podposadzkowa, v) montaż systemowej podłogi na legarach (legary układane krzyżowo, przestrzeń między legarami wypełniona wełną mineralną, podwójnie płyta OSB), w) posadzki z wykładzin ze tworzyw sztucznych z warstwą izolacyjną rulonowe - PCV wraz z cokołami, Wszystkie roboty mają być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia i warunki realizacji określają załączniki do SIWZ: 1) przedmiary robót - Remont pomieszczeń piwnicznych w budynku Starostwa Powiatowego w Grajewie, Remont pomieszczeń piwnicznych nr 7, 8, 14 i 15 w budynku Starostwa Powiatowego w Grajewie, Remont bieżący pomieszczeń łazienek na parterze i piętrze budynku Starostwa Powiatowego w Grajewie, Remont pomieszczeń Wydziału Rolnictwa i Ochrony Środowiska pokój 25 i 26 w budynku Starostwa Powiatowego w Grajewie, Remont bieżący pomieszczenia Wydziału Geodezji i Kartografii na parterze budynku Starostwa Powiatowego w Grajewie, oraz Szkice sytuacyjne remontu bieżącego budynku Starostwa Powiatowego w Grajewie - rysunek poglądowy szafy wnękowej oraz usytuowanie witryn aluminiowych - załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót remontowych w budynku przy ul. Strażackiej 6B w Grajewie: Roboty ogólnobudowlane remontu pomieszczeń piwnicznych, oraz Remont bieżący pomieszczeń łazienek na parterze budynku Starostwa Powiatowego w Grajewie - załącznik nr 2 do SIWZ, 3) wzór umowy - załącznik nr 8 do SIWZ. Zamawiający, mając na względzie treść art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na okres realizacji zamówienia tj. od dnia podpisania umowy do 30.09.2018 r., na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.), z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 -5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: ? Roboty instalacyjne elektryczne ? Pokrywanie podłóg i ścian ? Roboty w zakresie stolarki budowlanej ? Roboty malarskie ? Kładzenie wykładzin elastycznych ? Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe ? Roboty budowlane ? Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych ? Roboty restrukturyzacyjne ? Roboty malarskie i szklarskie ? Nakładanie powierzchni kryjących ? Kładzenie płytek ? Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian ? Tynkowanie ? Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie ? Roboty instalacyjne w budynkach ? Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne ? Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych ? Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne ? Roboty instalacyjne elektryczne 11. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt. 10. W tym zakresie Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania wyżej wymienionych wymogów i dokonania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania wyżej wymienionych wymogów, c) przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania zamówienia. 12. W trakcie realizacji zamówienia na każde żądanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt.10 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego; oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopie umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy wyżej wymienione oświadczenie Wykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak data umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 13. Po raz pierwszy Wykonawca przekaże Zamawiającemu dowody, o których mowa w pkt.12, w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt.10 czynności w trakcie realizacji zamówienia, w terminie 5 dni od podpisania umowy z Wykonawcą. 13.Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, wskazane w pkt.10. 14.Za każdorazowe nieprzedłożenie, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie dowodów, o których mowa w pkt.12, dotyczących zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, osób wykonujących czynności wskazane w pkt.10, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości 0,5% ceny ofertowej brutto - za każdy dzień zwłoki. 15. Jeśli w wyniku wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy, odnośnie spełniania przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt.10., Zamawiający wykryje naruszenie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt.10. czynności, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, za każdą ujawnioną osobę zatrudnioną na innych zasadach niż umowa o pracę, biorącą udział w realizacji zamówienia przy wykonywaniu prac, o których mowa w pkt.10 . 16. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 17. Postanowienia dotyczące równoważności We wszystkich miejscach Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, oraz załączników do niej, w których opisując przedmiot zamówienia, użyto przykładowego znaku towarowego, patentu, pochodzenia lub nazwy własnej, jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a w każdym przypadku dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Za równoważne Zamawiający uzna te rozwiązania, które oparte są na równoważnych ustaleniach co do przedmiotu zamówienia i spełniać będą minimalne wymagania, które spełnia produkt opisany poprzez użycie przykładowego znaku towarowego, patentu, pochodzenia lub nazwy własnej. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego produkty lub materiały posiadają cechy nie gorsze niż parametry materiałów lub produktów wskazanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, oraz posiadają właściwości funkcjonalne i jakościowe takie same lub zbliżone do tych, które zostały zakreślone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, gwarantujące wykonanie robót w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia. Zmiana materiałów, produktów lub rozwiązań na etapie wykonawstwa bez uprzedniego wskazania na stosowanie zamienników w ofercie będzie dopuszczalna jedynie w wyjątkowych, uzasadnionych przypadkach, za wyraźną zgodą Zamawiającego. Wykonawca w tym celu do oferty dołączy tabelę elementów równoważnych. Wykonawca tabelę elementów równoważnych opracuje we własnym zakresie.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45310000-3,

45430000-0,

54210000-4,

45442100-8,

45432111-5,

45450000-6,

45400000-1,

45453000-7,

45454000-4,

45440000-3,

45442000-7,

45431000-7,

45432000-4,

45410000-4,

45420000-7,

45300000-0,

45330000-9,

45331000-6,

45332000-3,

45317000-2

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
05.04.2018 r.-30.09.2018 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Remont bieżący budynku Starostwa Powiatowego w Grajewie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 05/04/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Eugeniusz Chrostowski Usługi Ogólnobudowlane , e.chrostowski@op.pl, ul.Konopska 38, 19-200, Grajewo, kraj/woj. podlaskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 159500.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
28/09/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
zmiany dotyczą realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy nieobjętych zamówieniem podstawowym, ponieważ stały sie niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego, wartośc zmiany nie przekracza 50% wartości określonej pierwotnie w umowie.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Po zerwaniu wykładzin z tworzyw sztucznych, następnie części podłogi z desek, ujawniono iż między krokwiami zalega na całej ich wysokości glina.Zalegająca glina ze względu na swój ciężar własny mocno obciąża konstrukcję stropu, a także odpowiada za utrzymywanie się nieprzyjemnego zapachu stęchlizny w pomieszczeniu. Należy ją usunąć i zastąpić materiałem o mniejszym ciężarze objętościowym i podobnych właściwościach tłumiących. Ponadto podczas gruntowania sufitu ustalono, iż tynk jest ,,odparzony" i odpada dużymi częściami. Nie można było wcześniej ustalić zalegania gliny między legarami ponieważ była ona zakryta podłogą z desek i wykładziną z tworzyw sztucznych.Zakres budowlanych robót dodatkowych w pokoju nr 25(Wydział Rolnictwa i Ochrony Środowiska): 1)zerwanie podłogi z desek dodatkowe 9,97 m2, 2) wybranie i wyniesienie gliny zalegającej między legarami podłogi,3) wypełnienie przestrzeni między legarami wełną mineralną, 4)wyrównanie( wypoziomowanie) podłogi poprzez nabicie dystansów drewnianych, 5) zeskrobanie starego (odparzonego) tynku z sufitu pow.25,97 m2, 6) wyrównanie gładzią gipsową 25,97 m2, 7) wywiezienie i utylizacja wybranej gliny.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Wartość robót dodatkowych została wyceniona na kwotę brutto 2 607,67zł.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.