To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-11-09
Ogłoszenie nr 500269795-N-2018 z dnia 09-11-2018 r.
17 Wojskowy Oddział Gospodarczy: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi dla zadania: remont budynku klubowego nr 2 zlokalizowanego na terenie kompleksu wojskowego przy w Kołobrzegu - ETAP II i III, realizowanego na rzecz 17. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 616120-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
17 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 33120312800000,
ul. 4 Marca
3,
75-901
Koszalin, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
261 45 68 15, 261 45 61 95, e-mail
17wog.przetargi@ron.mil.pl, 17wog.przetargi@ron.mil.pl, faks
261 45 62 44.
Adres strony internetowej (url): W
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi dla zadania: remont budynku klubowego nr 2 zlokalizowanego na terenie kompleksu wojskowego przy w Kołobrzegu - ETAP II i III, realizowanego na rzecz 17. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):64/WOG/U/Infrastr./18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi dla zadania: remont budynku klubowego nr 2 zlokalizowanego na terenie kompleksu wojskowego przy w Kołobrzegu - ETAP II i III, realizowanego na rzecz 17. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie w oparciu o Specyfikację Techniczną wykonania i odbioru usługi - załącznik nr 1 do SIWZ i pomocniczo Przedmiar robót - załącznik nr 1a do SIWZ Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego, realizowane będzie w związku z art. 18 ust. 2, zgodnie z art.12 ust 1 pkt. 4), art. 25 i art. 26 Ustawy prawo budowlane dla zadania: "Remont budynku klubowego nr 2 zlokalizowanego na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Łopuskiego 36 w Kołobrzegu - ETAP II i III". W ramach usługi należy: 1) wykonywanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi związanymi z remontem budynku klubowego nr 2 zlokalizowanego na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Łopuskiego 36 w Kołobrzegu - ETAP II i III", zgodnie z przepisami wynikające z art. 25, art. 26 ustawy Prawo budowlane obejmującego: a) nadzór inwestorski osoby posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie robót konstrukcyjno - budowlanych bez ograniczeń; b) nadzór inwestorski osoby posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie robót sanitarnych zakresie robót sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń; c) nadzór inwestorski osoby posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie robót elektrycznych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. 2) pobyt co najmniej dwa (2) raz w tygodniu w dni powszednie na terenie budowy inspektora nadzoru stosownie do rodzaju wykonywanych robót, w godzinach 7.30-15.30, ustalonych indywidualnie przez Zamawiającego dopuszcza się przebywanie w innych godzinach, jednak łącznie nie mniej - trzy (3) godziny (oraz na każde wezwanie kierownika robót lub Zamawiającego); 3) kontrola terminowości wykonywania robót budowlanych; 4) organizowanie rad budowy - nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu; 5) aktualizacja harmonogramu rzeczowo-finansowego robót budowlanych; 6) udział w odbiorach częściowych i końcowym robót budowlanych; 7) kompletowanie pełnej dokumentacji odbiorowej; 8) końcowe rozliczenie zadania remontowego. Usługa wykonywana będzie w miejscu realizacji remontu budynku klubowego nr 2 zlokalizowanego na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Łopuskiego 36 w Kołobrzegu. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wskazania powierzonego zakresu zamówienia oraz firm podwykonawców w załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz oferty: 1) Zamawiający w oparciu o art. 36b ust. 1 uPzp żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 2) Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w realizację zamówienia. Wykonawca zawiadamia zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych o czym mówi art. 36b ust. 1a uPzp. 3) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 36b ust. 2 uPzp. 4) Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane lub usługi następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy, zgodnie z art. 36ba ust. 1 uPzp. 5) Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy, zgodnie z art. 36ba ust. 2 uPzp. 6) Przepisy pkt 4) i 5) stosuje się wobec dalszych podwykonawców. 7) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom, dalszym podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia, zgodnie z art. 36ba ust. 4 uPzp 8) Szczegółowe wymagania dotyczące podwykonawstwa zawarte zostały w § 12 projektu umowy stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. Na zamówienie zostanie podpisana umowa. Projekt umowy stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia - załącznik nr 7 SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71247000-1
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 71520000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
71136.00
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Development Design Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
76999.23
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Wykonywanie i montaż elementów kominowych w zasobach administrowanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie.
- "Wykonywanie prac remontowych i konserwacji o charakterze budowlanym w obiektach PGK Sp. z o. o. w Koszalinie, ul. Komunalna 5 oraz w zakresie pilnych robót budowlanych ".
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczego 9-osobowego z przestrzenią ładunkową o napędzie spalinowym na potrzeby Bałtyckiego Teatru Dramatycznego im. Juliusza Słowackiego w Koszalinie
- Remont mostu i przepustu w podziale na zadania
- Stół elektrofizjologiczny
- 7/TP1/SZP-2/2024 Naprawa i konserwacja połaci dachowych obiektów Politechniki Koszalińskiej wraz z rynnami, rurami spustowymi, kominami ponad połaciami oraz obróbkami blacharskimi...
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 1"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1845R Szebnie - Chrząstówka - Przybówka w km 1+960 - 2+000 wraz z rozbiórką mostu i wykonaniem przepustu w km 1+979 na potoku Szebnianka w miejscowości Chrząstówka
- DZP.26.85.2024 Sprawowanie obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego dla nieruchomości Prywatnych i Współwłasnych administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi
- Budowa otwartego zbiornika retencyjnego w miejscowości Pełczyska
- Przebudowa istniejących miejsc postojowych w miejscowości Przyłęczek
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.