eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olkusz › Rozbudowa hali warsztatowej o halę magazynowo - sprzętową z rozbudową wewnętrznej instalacji elektrycznej w Olkuszu przy al. 1000-lecia na działce nr ew. gr. 3176/6 w Zarządzie Drogowym w Olkuszu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-09

Ogłoszenie nr 500269292-N-2018 z dnia 09-11-2018 r.

Zarząd Powiatu w Olkuszu: Rozbudowa hali warsztatowej o halę magazynowo - sprzętową z rozbudową wewnętrznej instalacji elektrycznej w Olkuszu przy al. 1000-lecia na działce nr ew. gr. 3176/6 w Zarządzie Drogowym w Olkuszu.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 619982-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500235955-N-2018; 500238276


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Powiatu w Olkuszu, Krajowy numer identyfikacyjny 27625504500000, ul. ul. Mickiewicza 2, 32300 Olkusz, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 032 6430414, 6476670, e-mail przetargi@sp.olkusz.pl, faks 326 430 490.
Adres strony internetowej (url): www.sp.olkusz.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowa hali warsztatowej o halę magazynowo - sprzętową z rozbudową wewnętrznej instalacji elektrycznej w Olkuszu przy al. 1000-lecia na działce nr ew. gr. 3176/6 w Zarządzie Drogowym w Olkuszu.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OZP.272.37.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na podstawie Decyzji nr 778/2017 z dnia 29.11.2017 r., polegających na rozbudowie hali warsztatowej o hale magazynowo - sprzętową z rozbudową wewnętrznej instalacji elektrycznej. Część magazynowa projektowanej hali stanowią boksy do gromadzenia materiałów sypkich, natomiast część sprzętowa przeznaczona będzie do garażowania sprzętu koniecznego do zimowego utrzymania dróg. Hala konstrukcji stalowej, ściany i dach hali z płyt warstwowych. Hala będzie służyć jako zaplecze magazynowo - sprzętowe, konieczne do prowadzenia działalności w zakresie zimowego utrzymania sieci dróg powiatowych na terenie Powiatu Olkuskiego. Powierzchnia zabudowy: 1 470,57 m2 Powierzchnia użytkowa: 1 173,69 m2 Kubatura: 9 524,70 m3 Wymiary hali : 51,95 m x 28,20 m Prace będą prowadzone w Olkuszu przy al. 1000-lecia 1a (siedziba Zarządu Drogowego w Olkuszu) Przedsięwzięcie dotyczyć będzie wykonania niżej wymienionych prac: o wykonanie nowych fundamentów pod słupy nośne dla konstrukcji stalowej projektowanej części magazynowo - sprzętowej hali, o montaż konstrukcji stalowej projektowanej części w powiązaniu z istniejącą halą, o wykonanie połaci dachowej projektowanej części hali, o wykonanie ścian zewnętrznych hali, o montaż nowej stolarki drzwiowej i okiennej, o roboty związane z instalacją elektryczną o wykonanie posadzki przemysłowej utwardzonej powierzchniowo, o wykonanie monolitycznej ściany oporowej, o montaż prefabrykowanych ścian oporowych, o demontaż, zastawienie okien w istniejącej hali na elewacji zachodniej. Zamawiający wykona we własnym zakresie: o demontaż słupa oświetleniowego, o demontaż zasilania słupa oświetleniowego, o demontaż drewniano stalowych boksów na materiały sypkie, o demontaż ogrodzenia betonowego, o wykonanie nawierzchni utwardzonej asfaltowej Szczegółowy zakres i rodzaj robót do wykonania w ramach ww. zadania zawiera załącznik nr 8 do SIWZ - dokumentacja projektowa oraz STWIORB - po zmianach z dnia 03.10.2018 na który składa się dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Podczas wykonywania przedmiotu zamówienia będą stosowane następujące rodzaje odbiorów robót: a) odbiory robót ulegających zakryciu; b) odbiór częściowy robót, c) odbiór końcowy robót. Jeżeli dokumentacja projektowa, przedmiary robót lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, audyty energetyczne wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza składanie "produktów" równoważnych. Wszelkie "produkty" pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów /produktów/ ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie Zamawiającego, który podejmie decyzję o akceptacji "równoważników" lub odrzuceniu oferty z powodu ich "nierównoważności". Warunki realizacji robót. Warunki realizacji robót określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ - po zmianie z dnia 03.10.2018 Podczas prowadzenia robót należy zapewnić bezpieczny dostęp do pobliskich budynków i parkingu przy Wydziale Komunikacji . Prace należy prowadzić z zachowaniem przepisów BHP, odpowiednio wygrodzić (ogrodzenie ma być wykonane z elementów trwałych i jednorodnych na całym obwodzie), oznakować oraz zabezpieczyć obszar, na którym prowadzone są roboty. W/w roboty należy wykonać zgodnie z "dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót" (zał. nr 8 do SIWZ) oraz przedmiarami robót (zał. nr 9-po zmianie z dnia 03.10.2018 i 9a do SIWZ) - które stanowią materiał informacyjny celem ułatwienia kalkulacji ceny ofertowej. Wykonawca po wcześniejszym ustaleniu terminu z Zamawiającym ma możliwość dokonania wizji lokalnej w terenie inwestycji oraz weryfikacji zgodności dokumentacji projektowej ze stanem faktycznym poprzez szczegółową analizę w/w dokumentów. Wynagrodzenie ma zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania, wynikające wprost z dokumentacji projektowej, a także ze specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz zawierać będzie koszty wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, koszty utrzymania zaplecza budowy, koszty umowy ubezpieczeniowej z tytułu odpowiedzialności związanej z wykonywaniem przedmiotu umowy, koszty związane z odbiorami wykonanych robót, wykonania dokumentacji powykonawczej, wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz wszelkie inne usługi własne i obce niezbędne do prawidłowej realizacji umowy. Wykonawca zobowiązuje się wobec Zamawiającego do wykonania i przekazania Zamawiającemu przedmiotu zamówienia, zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przepisami prawa, Polskimi Normami lub Normami Europejskimi, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz do usunięcia wszystkich wad występujących w tym przedmiocie w okresie rękojmi za wady fizyczne oraz gwarancji. Nie wyszczególnienie jakichkolwiek aktów prawnych nie zwalnia Wykonawcy od ich stosowania. Zastosowane materiały muszą mieć odpowiednie aprobaty techniczne lub atesty. Wykonawca zabezpieczy instalacje, urządzenia i obiekty na terenie robót i w jej bezpośrednim otoczeniu, przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót oraz zapewni dozór mienia na własny koszt. UWAGA: Za wykonany w całości przedmiotu zamówienia obowiązuje rozliczenie ryczałtowe. Tracą moc zapisy rozdziału XI Specyfikacji Technicznej (ST) Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dotyczące formy wynagrodzenia kosztorysowego Oferta będzie zawierała wszystkie koszty mogące powstać w czasie realizacji zamówienia z podsumowaniem wartości brutto całego zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić warunki bhp i p.poż na terenie wykonywanych robót. Do obowiązków Wykonawcy należy przestrzeganie przepisów prawnych wynikających m.in. z następujących ustaw: a) ustawy z dnia 27.04.2001 r. Prawo ochrony środowiska; b) ustawy z dnia 14.12.2013 r. o odpadach. Wynagrodzenie za przedmiot umowy płatne będzie w trzech częściach, zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ - po zmianie z dnia 03.10.2018 oraz z harmonogramem rzeczowo-finansowym stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. Odbioru końcowego przedmiotu umowy dokona Komisja wyznaczona przez Zamawiającego w terminie do 14 dni od daty pisemnego zawiadomienia przez Wykonawcę o wykonaniu całości przedmiotu umowy. Wykonawca udzieli Zamawiającemu rękojmi za wady na wykonane roboty budowlane na okres min. 60 miesięcy. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres min. 60 miesięcy. Podwykonawca lub dalszy podwykonawca zobowiązany będzie do udzielenia Zamawiającemu gwarancji na realizowaną przez siebie część zamówienia na okres nie krótszy niż okres gwarancji udzielony Zamawiającemu przez Wykonawcę zamówienia. Wraz ze zgłoszeniem do odbioru końcowego Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokument gwarancyjny na wykonane roboty budowlane sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca w czasie od zawarcia umowy do przekazania placu budowy jest zobowiązany do zawarcia umowy ubezpieczeniowej z tytułu odpowiedzialności związanej z wykonywaniem przedmiotu umowy na czas obowiązywania umowy oraz na kwotę odpowiadającą wartości umowy. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu przed zawarciem umowy kosztorys zawierający rozbicie ceny ofertowej na poszczególne pozycje kosztotwórcze przedmiotu umowy. Kosztorys powinien odpowiadać swoją szczegółowością, co najmniej szczegółowości przedmiarom robót. Kosztorys podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego. Powyższy kosztorys będzie miał charakter informacyjny i pomocniczy dla potrzeb rozliczeń w przypadku odstąpienia od umowy z Wykonawcą. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych,zamawiający wymaga, aby wykonawca lub podwykonawca(y) zatrudniali na podstawie umowy o pracę osoby, które będą wykonywać następujące czynności o charakterze robót fizycznych - zgodnie z dokumentacją projektową tj. roboty: ziemne, izolacyjne, dekarskie, montażowe stolarki drzwiowej oraz okiennej, murarskie, tynkarskie, ciesielskie, ślusarskie, malarskie, brukarskie, instalacyjne. Wykonawca w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy dostarczy Zamawiającemu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ, listę pracowników Wykonawcy, Podwykonawcy i dalszego Podwykonawcy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45200000-9


Dodatkowe kody CPV: 45210000-2, 45213000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2298750.89
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ZRB Paciej Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Osiecka 3a
Kod pocztowy: 32-300
Miejscowość: Olkusz
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2944671.12
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2944671.12
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3972900.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.