To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-11-09
Ogłoszenie nr 500268980-N-2018 z dnia 09-11-2018 r.
Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Św. Ludwika: Dostawa platformy dla osób niepełnosprawnych z przeznaczeniem na basen
dla jednostki zlokalizowanej przy ul. Podlesie 173 w Radziszowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 613723-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Św. Ludwika, Krajowy numer identyfikacyjny 000298583,
ul. ul. Strzelecka
2,
31-503
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
12 6198601, e-mail
zp@dzieciecyszpital.pl, faks
12 6198668.
Adres strony internetowej (url): www.dzieciecyszpital.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa platformy dla osób niepełnosprawnych z przeznaczeniem na basen dla jednostki zlokalizowanej przy ul. Podlesie 173 w Radziszowie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DZP.271-19/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie nowej platformy dla osób niepełnosprawnych z przeznaczeniem na basen (zwanej dalej dźwigiem). Przedmiot zamówienia obejmuje również usługę transportu dźwigu do Zamawiającego w Radziszowie przy ul. Podlesie 173, odbiorcy i użytkownika, rozruch ze sprawdzeniem działania urządzenia w obecności upoważnionego pracownika Zamawiającego, wykonanie dokumentacji montażowej i rejestracyjnej dla potrzeb Dozoru Technicznego oraz zapewnienie serwisu oraz odbioru przez UDT. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 1B do niniejszej SIWZ. 3. Zamawiający wymaga, aby cały sprzęt był fabrycznie nowy (nieużywany), rok produkcji 2018r. 4. Całość sprzętu objętego niniejszym zamówieniem musi spełniać wymogi normy bezpieczeństwa i przepisów PN-EN 81-20. 5. Zastosowane w SIWZ i jej załącznikach przykłady nazw własnych produktów bądź producentów dotyczące określonych modeli, systemów, elementów, materiałów, itp. mają jedynie charakter wzorcowy (przykładowy) i dopuszczone jest składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne, które spełniają wszystkie wymagania techniczne i funkcjonalne wymienione w SIWZ oraz w załączniku 1B do SIWZ. 6. Zamawiający informuje, iż jeżeli w SIWZ i jej załącznikach odniesiono się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust.1 pkt 2 i ust.3 Zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 7. W przypadku, gdy wykonawca zaproponuje materiały i inne elementy równoważne, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie zaproponowanych materiałów oraz innych elementów równoważnych i wykazać ich równoważność w stosunku do materiałów i innych elementów opisanych w SIWZ i jej załącznikach. Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych musi być na tyle szczegółowy, by Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. 8. Wykonawca musi zaoferować co najmniej 2 letni okres gwarancji, (licząc od daty odbioru przedmiotu umowy, potwierdzonego protokołem odbioru technicznego bez zastrzeżeń). 9. Prace stanowiące przedmiot zamówienia Wykonawca jest zobowiązany wykonać w sposób zapewniający ciągłość pracy Zamawiającego i uwzględniający specyfikę obiektu, w którym prowadzone są prace (obiekt czynny). 10. Umożliwia się wykonawcy przeprowadzenie wizji lokalnej miejsca dostawy, w celu pozyskania wszelkich danych mogących być przydatnymi do przygotowania oferty oraz realizacji przedmiotu umowy. Koszt dokonania wizji lokalnej poniesie wykonawca.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 33196200-2
Dodatkowe kody CPV: 45313100-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
55880.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: LIFTPROJEKT INŻYNIERIA DŹWIGOWA Paweł Rafalik
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
68732.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa wyrobów medycznych do zabiegów kardiochirurgicznych
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w ramach projektu pn. "Utworzenie i wsparcie funkcjonowania branżowego centrum umiejętności (BCU) [...]
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla IFJ PAN (DZP.260.9.2024)
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim"
- PRZEBUDOWA I MODERNIZACJA INFRASTRUKTURY NA CMENTARZU PODGÓRZE W KRAKOWIE - CZĘŚĆ 8 (modernizacja alejki leżącej między kwaterą IVa i Va oraz Va i Vb, Vc wraz z budową kanalizacji)
- Dostawa mebli dla IFJ PAN w Krakowie (DZP.260.8.2024)
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i termomodernizacja budynku Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej w Świeciu
- Modernizacja zespołu auli Wydziału Elektrycznego ZK-DZP.262.30.2024
- "Dostawa i montaż windy dla osób niepełnosprawnych w budynku Zakładu Aktywności Zawodowej w Tucholi"
- Dostawa dźwigów towarowych wraz z montażem w budynku Szkoły Podstawowej nr 10 im. Władysława Broniewskiego w Olsztynie
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w ramach projektu pn. "Utworzenie i wsparcie funkcjonowania branżowego centrum umiejętności (BCU) [...]
- Adaptacja pomieszczeń oraz budowa platformy dźwigowej i placu zabaw w żłobku nr 1 przy ul. Polskiego Czerwonego Krzyża 13 w Radomiu w ramach Programu ""MALUCH+" na lata 2022-2029""
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.