eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Przebudowa pomieszczeń Działu Technicznego dla potrzeb administracji Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Żeromskiego SP ZOZ w Krakowie na działce nr 246/56 obręb 47 Nowa Huta

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-09

Ogłoszenie nr 500268897-N-2018 z dnia 09-11-2018 r.

Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krakowie: Przebudowa pomieszczeń Działu Technicznego dla potrzeb administracji Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Żeromskiego SP ZOZ w Krakowie na działce nr 246/56 obręb 47 Nowa Huta

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 613131-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krakowie, Krajowy numer identyfikacyjny 63016100000, ul. os. Na Skarpie 66, 31-913 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. (012) 6441956, e-mail zpubl@zeromski-szpital.pl, faks (012) 6444756.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.krakow.pl/?bip_id=40&mmi=10567

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa pomieszczeń Działu Technicznego dla potrzeb administracji Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Żeromskiego SP ZOZ w Krakowie na działce nr 246/56 obręb 47 Nowa Huta

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP 33/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia obejmuje Przebudowa pomieszczeń Działu Technicznego dla potrzeb administracji Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Żeromskiego SP ZOZ w Krakowie na działce nr 246/56 obręb 47 Nowa Huta 2. Prace należy wykonać w oparciu o załączoną dokumentacją budowlaną z uwzględnieniem poniższych zmian: o w piwnicy budynku należy wykonać remont kapitalny łazienki dla pracowników - pomieszczenie nr 1.6 projektu o powierzchni 25,67 w którym należy wymienić instalacje wod kan, ściany flizy do wysokości 2m, podłoga terakota, ściany powyżej fliz oraz sufit pomalować farba zmywalnymi, zamontować dwa prysznice 90, 4 umywalki oraz wc, o posadzki - grys w ciągach komunikacyjnych oraz pomieszczeniach warsztatowych, sanitariatach oraz magazynowych tj. piwnica pomieszczenia nr -1.5, -1.6 oraz 1.7, parter pomieszczenia nr 0.1, 0.4, 0.5,toalety, 0.22, 0.23 oraz 0.24, I piętro pomieszczenia nr 1.1, 1.2 oraz 1.17, w pozostałych pomieszczeniach wykładzina przemysłowa zgrzewana wypuszczona na ściany na wysokość 10 cm o sufity - zastosować kasetonowe sufity podwieszone w korytarzach parteru i I piętra oraz w pomieszczeniach sanitarnych pozostałe sufity malowane farbami farbami lateksowymi o parapety - należy pozostawić istniejące parapety lastrikowe o instalacja co - nie dotyczy o instalacja ppoż - nie dotyczy o instalacja wody ciepłej i zimnej - tylko w pomieszczeniach sanitarnych i łazience od pionu do poszczególnych nowych urządzeń o stolarka okienna - należy doliczyć do kosztorysu dostarczenie i montaż stolarki ppoż o stolarka zewnętrzna drzwiowa - należy doliczyć do kosztorysu dostarczenie i montaż stolarki ppoż o centrala telefoniczna pomieszczenia nr 0.13, 0.14, oraz 0.15 - pozostają w obecnym kształcie nalży doliczyć remont łazienki - wc plus umywalka o dach budynku - należy doliczyć wymianę pokrycia dachu wykonanego z papy nad całym budynkiem, docieplenie ścian nadszybia styropianem grubości 13cm o współczynniku przewodności 0,031 , pokrycie dachu nadszybia styropapą grubości 25 cm o współczynniku przewodności 0,04 , wymianą obróbek blacharskich na nadbudówce maszynowni oraz ścianie przeciwpożarowej pomiędzy budynkiem działu technicznego a stacją uzdatniania wody, wykonaniem instalacji odgromowej na dachu budynku zgodnie z obowiązującymi normami o Instalacja okablowania strukturalnego w standardzie Cat. 6 zakończenia kabli w szafie MDF na panelach z gniazdami Cat 6. z mocowaniem KEYSTONE o Zmiana usytuowania UPS z pomieszczenia -1.14 ( piwnica ) na pom. CENTRALI TELEFONICZNEJ 1.15 o Zmiana usytuowania tablicy RUPS na korytarz pomieszczenie 0.25 na ścianie od strony centrali telefonicznej (pom. 1.15) o Każde pomieszczenie wyposażone w gniazda okablowania strukturalnego ma być wyposażone w zestaw 2 gniazd zasilania DATA o Wykonanie instalacji gniazd dedykowanych DATA w pomieszczeniu CENTRALI TELEFONICZNEJ 1.15 8szt. o Zmiana przeznaczenia pomieszczenia 0.13 z MAGAZYN PODRĘCZNY na POMIESZCZENIE TELETECHNIKÓW o Wykonanie instalacji okablowania strukturalnego w pomieszczeniach 0.1 -4 szt. 0.13 -6szt. , 0.15 -6 szt., o Wykonanie instalacji teletechnicznej w każdym pomieszczeniu gdzie jest okablowanie strukturalne w formie dodatkowego obwodu Cat.6 ( przy każdym zestawie PL/PEL) o Wykonanie instalacji kabla korespondencyjnego YTKSYekw 50x2x0,5 pomiędzy szafą MDF ( zakończenie na panelu krosującym 50x RJ45 ISDN) a przełącznicą centrali telefonicznej ( zakończenie na łączówkach szczelinowych LSA 10-cio parowe) o Wykonanie okablowania dla monitoringu CCTV IP wewnątrz budynku - parter + piętro po jednym kablu z każdego końca korytarza , w formie okablowania strukturalnego Cat. 6 zakończonego na odrębnym panelu krosującym w szafie MDF. Kabel w miejscu montażu kamery zakończony gniazdem RJ45 Cat.6 w przestrzeni nad sufitem podwieszanym. o Wykonanie okablowania dla monitoringu CCTV IP na zewnątrz budynku w formie okablowania strukturalnego Cat. 6 zakończonego na odrębnym panelu krosującym w szafie MDF, ( na rogach budynku 2 szt. strona północna. , 2 szt. strona południowa, 1 szt. strona wschodnia , 1 szt. strona zachodnia) Kabel w miejscu montażu kamery pozostawiony zwinięty w puszce natynkowej ok. 1,5mb. o Wykonanie okablowania rezerwowego IT na korytarzach PIWNICY 2 szt. , PARTERU 2 szt. oraz PIĘTRA 2 szt .w formie okablowania strukturalnego Cat. 6 i pozostawienie ok 25 mb. nad sufitem podwieszanym w środku długości korytarza .Zakończenie w szafie MDF na panelu krosowym. W piwnicy kabel pozostawić w puszcze natynkowej środku długości korytarza.\ o Wykonać okablowanie zasilające 230V do klimatyzacji w pomieszczeniu CENTRALI TELEFONICZNEJ 1.15 o Ułożenie okablowania dla potrzeb kontroli dostępu KD - kontrolery podłączone do centralki sterującej z interfejsem LAN. Wykonanie okablowania do pomieszczeń biurowych gdzie przechowywane są dane osobowe tj. pomieszcenia nr 0.9, 0.10, 0.11, 0.15, 1.11, 1.20, 1.21, 1.22, oraz 1.23 pozostawić okablowanie ( kabel teleinformatyczny Cat. 6 ) w puszce podtynkowej ok 0,5 mb przy każdym wejściu , oraz ułożenie karbowanej rury osłonowej pomiędzy ościeżnicą drzwi ( w miejscu montażu rygla elektromagnetycznego ) a kontrolerem dostępu. Centralka sterująca KD zamontowana w pomieszczeniu CENTRALI TELEFONICZNEJ 1.15 3. Rozliczenie kosztorysem powykonawczym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa w szczególności projekt budowlany, przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wymogami ustawy z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. 2016 poz. 290 z późn. zm.) z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej oraz z obowiązującymi normami, pod nadzorem osób posiadających odpowiednie uprawnienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45453000-7, 45310000-3, 45316000-5, 45317000-2, 45332000-3, 45332000-1, 45400000-1, 45410000-4, 45430000-0, 45440000-3, 45450000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Przebudowa dwóch pomieszczeń Oddziału Wewnętrznego (Pawilon A1) Szpitala Specjalistycznego im. S. Żeromskiego w Krakowie dla potrzeb wzmożonego nadzoru internistycznego Szpitala Specjalistycznego im. S. Żeromskiego SP ZOZ w Krakowie

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ww. ustawy, ponieważ nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Budowa "zielonego parkingu" wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 198373.98
Waluta pl

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PPHU BUD-RYS Łukasz Bazior,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Podmiejska 65,
Kod pocztowy: 32-200
Miejscowość: Miechów
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 244000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 244000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 248460
Waluta: pl

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Przeniesienie hydroforni z budynku dawnej kotłowni do pomieszczeń Działu Technicznego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 348756.60
Waluta pl

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

tak


Nazwa wykonawcy: AKOTERM Firma Usługowo-Handlowa Andrzej Piechnik
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Bellerta 11 A
Kod pocztowy: 30-437
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlane MEGABUD Janusz Soczówka
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Friedleina 4-6
Kod pocztowy: 30-009
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 348756.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 359632.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 348756.60
Waluta: pl

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.