eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeszcze › "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej stanowiących własność Gminy Brzeszcze" w ramach zadania inwestorskiego pn. "Plan Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Brzeszcze - poprawa jakości powietrza atmosferycznego i klimatu"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-11-09

Ogłoszenie nr 500268840-N-2018 z dnia 09-11-2018 r.

Brzeszcze: "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej stanowiących własność Gminy Brzeszcze" w ramach zadania inwestorskiego pn. "Plan Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Brzeszcze - poprawa jakości powietrza atmosferycznego i klimatu"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. Oś 4. Regionalna polityka energetyczna. Działanie 4.3. Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym Poddziałanie 4.3.2 Głęboka modernizacja energetyczna budynków użyteczności publiczne

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 567162-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500040723-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Brzeszcze, Krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Kościelna 4, 32620 Brzeszcze, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 327 728 500, e-mail gmina@brzeszcze.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): http://www.brzeszcze.pl
Adres profilu nabywcy: http://bip.malopolska.pl/ugbrzeszcze

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej stanowiących własność Gminy Brzeszcze" w ramach zadania inwestorskiego pn. "Plan Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Brzeszcze - poprawa jakości powietrza atmosferycznego i klimatu"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

SZP.271.25.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia obejmuje swym zakresem wykonanie dokumentacji projektowej, dostawy oraz montaż przewidzianych urządzeń i wyposażenia, jak również wykonanie robót budowlanych związanych z termomodernizacją budynków użyteczności publicznej. Pełna odpowiedzialność za osiągnięcie zakładanych celów przedsięwzięcia i osiągnięcia parametrów gwarantowanych spoczywa na Wykonawcy. Przedmiot zamówienia podzielony został na zadania/pakiety. Pakiet nr 5: DOM LUDOWY w Brzeszczach - Borze.


II.4) Główny kod CPV: 45300000-0
Dodatkowe kody CPV:

45000000-7,

45231000-5,

45310000-3,

45331100-7,

45442100-8,

45445110-1,

45443000-7,

71200000-0,

71300000-1,

71314100-3,

71320000-7,

71321000-4,

71326000-9,

71334000-8

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Do 10.12.2018r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: PAKIET NR 5 DOM LUDOWY w Brzeszczach - Borze
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 26/09/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

s.c. Handrem-Brzeszcze R.A. Palka, , ul. Nosala 31, 32-620, Brzeszcze, kraj/woj. małopolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 499186.99 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
31/10/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Celem prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia niezbędne stało się: wykonanie sufitu w sali bankietowej; wymiana części instalacji elektrycznej; montaż drabiny na dach; montaż rynien pod balkonem; wymurowanie ścian po obu stronach garażu bojowego; wymiana balustrady schodowej pomiędzy parter a pierwszym piętrem.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Brak wykonania robót dodatkowych uniemożliwia osiągnięcie wymaganych w dokumentacji projektowej parametrów technicznych dla wykonywanych usprawnień termomodernizacyjnych oraz przekazania placówki do użytkowania. W konsekwencji nie wykonanie robót dodatkowych spowoduje niewspółmierne koszty, które Zamawiający musiałby ponieść po realizacji przedmiotowej umowy.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.