To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-11-09
Ogłoszenie nr 500268659-N-2018 z dnia 09-11-2018 r.
Gmina Góra: "Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Góra w sezonie zimowym 2018/2019"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 636839-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Góra, Krajowy numer identyfikacyjny 41105066900000,
ul. ul. Mickiewicza
1,
56200
Góra, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
655 443 644, e-mail
poplawski@gora.com.pl, faks
065/543-26-58.
Adres strony internetowej (url): www.gora.com.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Góra w sezonie zimowym 2018/2019"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BZP.271.75.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1. Przedmiot zamówienia stanowi zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Góra w sezonie zimowym 2018/2019. Zamówienie obejmuje - zakup i przygotowanie mieszanki, - odśnieżanie dróg gminnych, - zwalczanie i likwidacja śliskości zimowej (posypywanie), - jednoczesne zwalczanie i likwidacja śliskości zimowej+ odśnieżanie dróg gminnych (odśnieżanie + posypywanie), - wywóz zalegających mas śnieżnych w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Szacowany zakres i wielkość zamówienia: 1. Pług typu średniego (uwzględnić koszt obsługi) - max160 godz. 2. Koparko - ładowarka (uwzględnić koszt obsługi) - max 150 godz. 3. Samochód samowyładowawczy o ład.3-8 ton (uwzględnić koszt obsługi) - max 48 godz. 4. Zespół: ciągnik z przyczepą o ład. 3-8 ton (uwzględnić koszt obsługi) - max 80 godz. 5. Zespół: ciągnik z piaskarką typu lekkiego (uwzględnić koszt obsługi) - max 80 godz. 6. Zespół: piaskarka z pługiem typu lekkiego (uwzględnić koszt obsługi) - max 200 godz. 7. Praca równiarki (uwzględnić koszt obsługi) - max 30 godz. 8. Praca fizyczna 1 pracownika - max 400 rg 9. Dodatek za pracę w godz. nocnych i w dniach wolnych od pracy - max 170 rg 10. Dyżur telefoniczny - max 48 godz. 11. Zakup piasku - 20 ton 12. Zakup i przygotowanie mieszanki piaskowosolnej 80 -20 - ton 100 Rzeczywisty zakres usług uzależniony będzie od warunków pogodowych. Wykonawca zapewni we własnym zakresie miejsce do składowania zakupionej mieszanki i piasku. Zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych ma na celu likwidację zakłóceń ruchu drogowego wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak śliskość zimowa oraz opady śniegu i musi być wykonane wg standardu: - jezdnia odśnieżona na całej szerokości/ minimalna szerokość odśnieżania 4 m; nie dopuszcza się występowania zasp śnieżnych; może występować warstwa zjeżdżonego śniegu o grubości nie utrudniającej ruchu; nie dopuszcza się występowania kolein głębszych niż 10 cm, - śliskość zimowa zwalczana i likwidowana poprzez posypywanie piaskiem lub mieszanką piasku z solą w stosunku wagowym 80-20% na bieżąco w miarę zaistniałych potrzeb (opady śniegu, mżawki), do posypywania wykonawca używa zakupionych i przygotowanych przez siebie mieszanki i piaski, - odśnieżanie, zwalczanie i likwidacja śliskości zimowej realizowane poprzez użycie sprzętu mechanicznego. Standardy wykonywania usługi opisano w SIWZ
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV: 90630000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
355620.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Drogowo- Melioracyjne DROGOMEL A. skoczylas, K. Głuszko S.J.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
263370.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GÓRY
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1068D na odcinku Wioska - Witoszyce.
- wymiana źródeł ciepła w 7 budynkach będących w zarządzie Nadleśnictwa Góra Śląska
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. ,, Wymiana nawierzchni drogi ( ul. Wrzosowa) i chodników ( ul. Hirszfelda) w m. Góra,,
- Realizacja w formule zaprojektuj - wybuduj zadania inwestycyjnego p.n. ,, Budowa instalacji przetwarzania osadów komunalnych oraz modernizacja oczyszczalni ścieków w Górze,,
więcej: przetargi w Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKACH I WOKÓŁ BUDYNKÓW SĄDU APELACYJNEGO W SZCZECINIE
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim
- Utrzymanie czystości i zimowe utrzymanie ulic administrowanych przez Powiat Pyrzycki w okresie od 01.06.2024 do 31.03.2025 na terenie miasta Pyrzyce
- "Bieżące utrzymanie dróg na terenie Nadleśnictwa Orneta w 2024 roku"
- USŁUGI UTRZYMANIA STANU SANITARNO - PORZĄDKOWEGO NIERUCHOMOŚCI WRAZ Z TERENAMI PRZYNALEŻNYMI NA NIERUCHOMOŚCIACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ŁÓDZKIE NIERUCHOMOŚCI SP. Z O.O.
- Świadczenie usługi sprzątania powierzchni wewnętrznych budynków oraz terenów zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy - 2 części
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.