eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leszno › Pełnienie pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Modernizacja obiektu i budowa nowej sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 3 w Lesznie

Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-08

Ogłoszenie nr 500268358-N-2018 z dnia 08-11-2018 r.

Leszno:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Ogłoszenia o zamówieniu

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 643858-N-2018
Data: 02/11/2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Miasto Leszno, Urząd Miasta Leszna, Krajowy numer identyfikacyjny 000660995, ul. ul. Kazimierza Karasia 15, 64-100 Leszno, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 65 5298100, e-mail dpolaszek@leszno.pl, odurczok-gosiewska@leszno.pl, faks 65 5298131.
Adres strony internetowej (url): www.bip.leszno.pl

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: I
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest: Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak Inny sposób: Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci elektronicznej. Dla zachowania formy pisemnej oświadczenia woli niezbędne jest złożenia własnoręcznego podpisu na dokumencie obejmującym treść złożonego oświadczenia woli. Oferta złożona bez zachowania formy pisemnej jest nieważna, nie wywołuje skutków prawnych i podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.1. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie (opakowaniu) w siedzibie Zamawiającego tj.: Urząd Miasta Leszna, ul. Kazimierza Karasia 15, 64 - 100 Leszno WYŁĄCZNIE w Biurze Obsługi, mieszczącym się na parterze budynku do dnia 12.11.2018 roku do godz. 10:00.
W ogłoszeniu powinno być: Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak Inny sposób: Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci elektronicznej. Dla zachowania formy pisemnej oświadczenia woli niezbędne jest złożenia własnoręcznego podpisu na dokumencie obejmującym treść złożonego oświadczenia woli. Oferta złożona bez zachowania formy pisemnej jest nieważna, nie wywołuje skutków prawnych i podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.1. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie (opakowaniu) w siedzibie Zamawiającego tj.: Urząd Miasta Leszna, ul. Kazimierza Karasia 15, 64 - 100 Leszno WYŁĄCZNIE w Biurze Obsługi, mieszczącym się na parterze budynku do dnia 19.11.2018 roku do godz. 10:00.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest: 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Modernizacja obiektu i budowa nowej sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 3 w Lesznie", przez Zespół Nadzoru Inwestorskiego. Przedmiotem robót budowlanych objętych nadzorem jest budowa sali gimnastycznej wraz z zapleczem socjalno- technicznym, oraz przebudowa istniejącego budynku szkoły wraz z zagospodarowaniem terenu na działkach sąsiednich w zakresie: drogi wewnętrznej, miejsc parkingowych, placu zabaw oraz przebudowy istniejącego boiska. Działki, na których planuje się wykonanie robót budowlanych zlokalizowane są w Lesznie przy Pl. Komeńskiego. W ramach przewidzianych do realizacji prac budowlanych zakłada się podział inwestycji na trzy (3) etapy. I. Pierwszy etap obejmuje: A. Rozbiórka istniejących budynków Inwestycja obejmująca budowę sali gimnastycznej z zapleczem socjalnym i dydaktycznym wiąże się z koniecznością wyburzenia pięciu obiektów, które kolidują z planowaną inwestycją. Uwaga! W ramach rozbiórek należy zdemontować dwa piece centralnego ogrzewania wraz z oprzyrządowaniem, zlokalizowane na terenie szkoły oraz w budynku należącym do Miejskiego Zakładu Budynków Komunalnych, gdzie obecnie znajduje się Fundacja "Odzew". Zdemontowane piece należy przetransportować w miejsce wskazane przez Zamawiającego mieszczące się w granicach Miasta Leszna. W cenie ofertowej należy uwzględnić demontaż i transport pieców CO. B. Budowa sali wraz z łącznikiem Budowa obiektu sali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 3 wraz z zapleczem sanitarnym i dydaktycznym - poszerzającym program szkolny istniejącego budynku szkoły. Program użytkowy zakłada budowę sali sportowej o wymiarach wewnętrznych 1740 x 2599 cm. Sala dedykowana jest głównie dla uczniów szkoły. Boisko wielofunkcyjnej sali sportowej podzielono na dwa sektory z możliwością organizowania zajęć równoległe w dwóch niezależnych strefach. Strefy dzieli kurtyna sportowa, montowana wieszarowo do konstrukcji dachu: materiałowo - siatkowa obsługiwana automatycznie. W strefie sali sportowej zaprojektowano boisko do gry w koszykówkę o wymiarach 2410 x 1310 cm oraz pełnowymiarowe boisko do gry w piłkę siatkową. Wokół boiska biegnie `strefa bezpieczna' oraz drabinki gimnastyczne. Szczegółowy opis wyposażenia sali sportowej znajduje się w projekcie wykonawczym branży architektonicznej. Nie przewiduje się trybun sportowych, a sala przeznaczona jest dla nie więcej niż 50 osób. Zaplecze szatniowe składa się z czterech szatni zlokalizowanych na parterze i pierwszym piętrze, w skład których wchodzą szatnie, natryski oraz toalety. Sale dydaktyczne przewidziano w trójkondygnacyjnym `łączniku" po wschodniej części działki. Zlokalizowano tu również zaplecza sanitarne oraz salę kondycyjną z siłownią. Zakres prac do wykonania: 1. Prace rozbiórkowe 2. Roboty ziemne 3. Roboty fundamentowe 4. Roboty murowe 5. Konstrukcje żelbetowe 6. Konstrukcje stalowe 7. Dach nad halą 8. Stropodach 9. Podłoża i posadzki parteru 10. Elementy kowalsko-ślusarskie 11. Ślusarka aluminiowa 12. Stolarka drzwiowa stalowa i drewniana 13. Tynki wewnętrzne 14. Okładziny i malowanie 15. Sufity podwieszane 16. Dostawa i montaż wyposażenia sali sportowej i pomieszczeń 17. Elewacja budynku 18. Wewnętrzna instalacja wodociągowa 19. Instalacja kanalizacji sanitarnej 20. Odwodnienie dachu 21. Wewnętrzna doziemna instalacja kanalizacyjna 22. Instalacja centralnego ogrzewania 23. Instalacja ciepła technologicznego 24. Instalacja klimatyzacji 25. Instalacja chłodu 26. Instalacja wentylacji 27. Demontaże 28. Instalacja oświetlenia 29. Instalacje siłowe i gniazd 30. Rozdzielnice 31. Instalacje niskoprądowe 32. Pomiary elektryczne II. Drugi etap obejmuje realizację remontu szkoły w zakresie: ? pokrycia dachu ? naprawy więźby ? zabezpieczenia poddasza do odpowiedniej klasy odporności pożarowej (zabezpieczenie konstrukcji dachu, stropu między piętrem +3 a poddaszem, pokryciem dachu) ? wymiany stolarki okiennej ? malowania i szpachlowania wnętrz ? wymiany sufitów podwieszanych ? wymiany podłogi na gruncie ? malowania i naprawy elewacji - wykonania izolacji pionowej ścian fundamentowych Zakres prac do wykonania: 1. Roboty budowlane - dach 2. Roboty budowlane - kondygnacje 3. Roboty budowlane - elewacja + prace zew. przy budynku Ponadto w zakresie prac renowacyjnych obiektu szkoły zostanie wykonane: - mechaniczne odkucie odspojonych i skorodowanych tynków oraz wszelkich cementowych nawarstwień, usunięcie wtórnych elementów metalowych (haki, gwoździe, kotwy); - odtworzenie brakujących detali na elewacji, jak opaski, bonie, scalenie powierzchni elewacji poprzez nałożenie szpachli drobnoziarnistej i strukturalnej; - wykonanie dwukrotnego malowania powierzchni elewacji wg ustalonej kolorystyki, ostatecznie dobranej przez Miejskiego Konserwatora Zabytków po wykonaniu próbek kolorystycznych, farbą silikatową; - renowacja cokołu z klinkieru; - sprawdzenie stanu zachowania opierzeń, rynien, rur spustowych, ewentualna naprawa uszkodzeń lub wymiana na nowe z blachy cynkowo - tytanowej, odprowadzenie wód opadowych do kanalizacji ogólnospławnej; - renowacja drzwi zewnętrznych od strony Pl. Komeńskiego; - renowacja kamiennych schodów zewnętrznych; - przywrócenie pierwotnego pokrycia dachu z dachówki ceramicznej; - wykonanie obwodowej opaski żwirowej; - wymiana podłogi na gruncie. III. Trzeci etap obejmuje prace związane z zagospodarowaniem terenu, tj. ? budowę drogi wewnętrznej wraz z miejscami parkingowymi ? przebudowę istniejącego boiska ? budowę placu zabaw ? oświetlenie zewnętrzne ? budowę chodników ? ogrodzenie strefy boisk. ? zagospodarowanie terenów zieleni. Zakres prac do wykonania: 1. Utwardzenia 2. Wyposażenie placów zabaw 3. Ogrodzenie 4. Tereny zielone 5. Instalacja oświetlenia 6. Pomiary elektryczne 7. Przyłącza wodociągowe i kanalizacji ogólnospławnej Na działkach objętych opracowaniem zaprojektowano: - przyłącze wody i kanalizacji sanitarnej; - zewnętrzną instalację kanalizacji sanitarnej, deszczowej, technologicznej; - przyłącze elektroenergetyczne; - instalację zewnętrzną elektroenergetyczną. UWAGA: Zamawiający dopuszcza wykonywanie w tym samym czasie poszczególnych etapów pod warunkiem, że roboty kolejnego etapu nie będą kolidowały z robotami wcześniejszego etapu robót. Łączenie etapów należy wcześniej uzgodnić z Zamawiającym oraz sporządzić odpowiedni harmonogram robót, zgodnie z zapisami wzoru umowy. 2. Szczegółowy zakres robót budowlanych i sposób ich wykonania jest opisany w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych- STWiORB i są dostępne na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: http://bip.leszno.pl/przetarg/4451/mzd-271-16-2018 (strona z postępowaniem dot. modernizacji obiektu i budowy nowej sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 3 w Lesznie- znak sprawy MZD.271.16.2018). UWAGA: Należy zwrócić szczególną uwagę na dokumenty zaktualizowane, uzupełnione (tj. wprowadzane modyfikacjami treści SIWZ z dnia 30.08.2018r., 12.09.2018r., 20.09.2018r., 01.10.2018r., 09.10.2018r.) Zamawiający wymaga, aby osoba wskazana w ofercie do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej pełniła jednocześnie obowiązki Koordynatora Zespołu Nadzoru Inwestorskiego. Wykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia ma obowiązek zapewnić w ramach oferowanej ceny kontraktowej osoby do nadzorowania robót, posiadające wymagane przepisami Prawa Budowlanego uprawnienia budowlane w następujących specjalnościach: a) konstrukcyjno-budowlanej, b) inżynieryjnej drogowej, c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (sanitarnej), d) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (elektrycznej), e) uprawnionego geologa posiadającego kwalifikacje geologiczne kategorii VII do ustalania warunków geologiczno-inżynierskich na potrzeby zagospodarowania przestrzennego i posadawiania obiektów budowlanych z wyłączeniem obiektów zakładów górniczych i budownictwa wodnego. Zamawiający dopuszcza, łączenie przez 1 osobę funkcji Inspektora Nadzoru dla poszczególnych branż. Wykonawca w ramach oferowanej ceny może zmienić skład Zespołu Nadzoru Inwestorskiego wskazany w Ofercie, pod warunkiem uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego, który może na taką zmianę nie wyrazić zgody, jeżeli osoba/y do których zmiana ma nastąpić nie będą posiadały kwalifikacji oraz doświadczenia zawodowego jak osoba/y wskazane w Ofercie. Wykonawca dla wypełnienia swoich zobowiązań winien zapewnić wysoko wykwalifikowany personel. Jeżeli Wykonawca uzna za konieczne lub stosowne przedstawienie dodatkowych osób winien to uczynić. Każdy z Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego, jako osoba pełniąca samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, będzie odpowiedzialny za wykonywanie tych funkcji zgodnie z przepisami i zasadami wiedzy technicznej z należytą starannością w wykonywaniu pracy oraz za właściwą organizację pracy, jej bezpieczeństwo i jakość. Wynagrodzenie Wykonawcy, zaoferowane w Ofercie, winno obejmować wszystkie czynności i koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, m.in.: wynagrodzenie całego Zespołu Nadzoru Inwestorskiego Wykonawcy wraz z osobami, którymi będzie posiłkował się Wykonawca w celu prawidłowego wykonania zamówienia; koszty związane ze zorganizowaniem i utrzymaniem Biura Wykonawcy, wykorzystywanym sprzętem i środkami transportu; wszystkie opłaty administracyjne niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, jak i uwzględniać zysk Wykonawcy. Wynagrodzenie Wykonawcy jest wynagrodzeniem ryczałtowym. Zasady płatności należnego wynagrodzenia podane zostały we wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. Do podstawowych obowiązków Inspektorów Nadzoru inwestorskiego w czasie realizacji przedmiotu zamówienia będzie należało reprezentowanie Zamawiającego oraz współpraca z nim w trakcie realizacji zadania, a w szczególności: 1) Reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, STWiORB, pozwoleniem na budowę oraz przepisami prawa, zasadami wiedzy technicznej oraz umową zawartą pomiędzy Wykonawcą Robót a Zamawiającym. 2) Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego. 3) Identyfikacja oraz nadzór nad usuwaniem przez Wykonawcę stwierdzonych nieprawidłowości. 4) Codzienne kontrolowanie przebiegu robót budowlanych. 5) Prowadzenie spraw dotyczących budowy z władzami terenowymi, organami nadzoru budowlanego i innymi jednostkami związanymi z realizacją inwestycji. 6) Przekazanie Wykonawcy Robót ewentualnych wytycznych do opracowania harmonogramu robót, dokonywanie analiz i opiniowania przedstawionego przez Wykonawcę harmonogramu oraz jego aktualizacji w celu ich akceptacji przez Zamawiającego. 7) Uczestniczenie w przekazaniu Wykonawcy Robót terenu budowy. 8) Usuwanie z terenu budowy osób i sprzętu niezwiązanych z realizacją inwestycji. 9) Kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę Robót zasad BHP oraz planu BIOZ. 10) Umożliwienie przeprowadzenia kontroli i uczestniczenie w uzyskiwaniu od Projektanta wyjaśnień wątpliwości dotyczących dokumentacji projektowej i zawartych w niej rozwiązań. 11) Wydawanie Kierownikowi Budowy/robót poleceń (potwierdzonych wpisem do dziennika budowy) dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń; wykonywania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych; przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych. 12) Uczestniczenie w trakcie realizacji Inwestycji w Radach Budowy. W Radach Budowy oprócz Zespołu Nadzoru Inwestorskiego uczestniczyć będą: Kierownik Budowy wraz z innymi przedstawicielami Wykonawcy Robót oraz przedstawiciele Zamawiającego. 13) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie. 14) Podejmowanie decyzji i odpowiedzialności za nie, we wszystkich sprawach związanych z jakością robót, oceną jakości materiałów i postępem robót. 15) Decydowanie o dopuszczeniu do stosowania lub odrzucenia materiałów i wszystkich elementów i urządzeń przewidzianych do realizacji robót. 16) Zatwierdzanie materiałów budowlanych i instalacyjnych oraz urządzeń i dostaw przewidzianych przez Wykonawcę robót do wbudowania posiadających pozytywną opinię Projektanta oraz zatwierdzanie autentyczności, kompletności, prawidłowości certyfikatów, atestów, dokumentów jakości, aprobat, deklaracji zgodności, gwarancji, praw własności itp. w celu nie dopuszczenia do wbudowania materiałów wadliwych lub nie dopuszczonych do stosowania. 17) Sprawowanie kontroli nad sposobem składowania i przechowywania materiałów. 18) Egzekwowanie od Wykonawcy Robót wykonywania na bieżąco wszelkich wymaganych przy realizacji Inwestycji badań. 19) Polecenie Wykonawcy Robót przeprowadzenia badań materiałów budzących wątpliwości co do jakości. 20) Żądanie od Kierownika Budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót. 21) Zlecanie Wykonawcy Robót wykonania prac koniecznych ze względu na zagrożenie życia i bezpieczeństwa osób lub zabezpieczających przed awarią oraz niezwłoczne zawiadomienie o tym fakcie Zamawiającego. 22) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających. 23) Uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych sieci, instalacji i urządzeń technicznych. 24) Udział w czynnościach odbiorowych zakończonych elementów i etapów. 25) Stwierdzenie i poświadczenie zakończenia robót, sprawdzenie kompletności i prawidłowości operatu kolaudacyjnego oraz dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę niezbędnych do dokonania odbiorów częściowych i wspólnie z Zamawiającym ustalenie terminu odbioru częściowego lub końcowego. Sprawdzenie i zatwierdzenie poprawności opracowania dokumentacji powykonawczej oraz ocena jej zgodności z faktycznie wykonanymi robotami budowlanymi. 26) Przygotowywanie i przeprowadzanie przy udziale Zamawiającego odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego. Sporządzanie protokołów częściowych i protokołu końcowego odbioru robót. 27) Powiadamianie Wykonawcy Robót o wykrytych wadach oraz poświadczenie usunięcia wad przez Wykonawcę Robót, a także ustalanie rodzaju i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych. 28) Kontrolowanie rozliczeń budowy pod względem wartości zakończonych i odebranych robót oraz pod względem finansowym. 29) Sprawdzanie i zatwierdzanie kosztorysów powykonawczych przedłożonych przez Wykonawcę, niezbędnych do dokonania odbiorów częściowych i końcowego. 30) Sprawdzenie ostatecznej kwoty należnej Wykonawcy Robót, ustalania i wnioskowanie zakresu koniecznych korekt wyliczeń i przedstawianie ich Zamawiającemu w celu podjęcia decyzji o ostatecznej wysokości tej kwoty. 31) Wnioskowanie do Zamawiającego o zlecenie usunięcia wad stronie trzeciej w przypadku, gdy Wykonawca Robót nie usunie ich w uzgodnionym terminie lub usunie je nieprawidłowo. 32) Dopilnowanie zabezpieczenia przez Wykonawcę Robót terenu budowy w przypadku wypowiedzenia umowy na wykonanie inwestycji. 33) Sprawdzanie i opiniowanie wniosków Wykonawcy Robót na wykonanie robót dodatkowych, uzupełniających, zamiennych i innych. 34) Informowanie Zamawiającego o konieczności wykonania robót dodatkowych, uzupełniających, zamiennych i innych. Przygotowywanie i przedkładanie Zamawiającemu protokołów konieczności robót dodatkowych oraz uzupełniających i innych wraz z kosztorysami dotyczącymi tych robót, a także opiniowanie ich zasadności oraz dokonywanie ich kontroli w trakcie realizacji. 35) Wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja może wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową albo ze zgłoszeniem/pozwoleniem na budowę, albo przepisami BHP, albo planem BIOZ. 36) Rozliczenie inwestycji w przypadku wypowiedzenia umowy na jej realizację. 37) Przeprowadzania na wezwanie Zamawiającego przeglądów technicznych w okresie trwania gwarancji jakości udzielonej przez Wykonawcę robót na wykonane roboty budowlane i wbudowane materiały, wyroby i urządzenia oraz sporządzania podczas tych przeglądów protokołów. 38) Wyznaczenie Wykonawcy robót terminu na usunięcie usterek lub wad w trakcie trwania gwarancji jakości oraz dopilnowanie wykonania przez Wykonawcę robót poprawek wadliwie wykonanych robót. 39) Sporządzanie sprawozdań i raportów, zgodnie z zapisami wzoru umowy, stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ.
W ogłoszeniu powinno być: 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Modernizacja obiektu i budowa nowej sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 3 w Lesznie", przez Zespół Nadzoru Inwestorskiego. Przedmiotem robót budowlanych objętych nadzorem jest budowa sali gimnastycznej wraz z zapleczem socjalno- technicznym, oraz przebudowa istniejącego budynku szkoły wraz z zagospodarowaniem terenu na działkach sąsiednich w zakresie: drogi wewnętrznej, miejsc parkingowych, placu zabaw oraz przebudowy istniejącego boiska. Działki, na których planuje się wykonanie robót budowlanych zlokalizowane są w Lesznie przy Pl. Komeńskiego. W ramach przewidzianych do realizacji prac budowlanych zakłada się podział inwestycji na trzy (3) etapy. I. Pierwszy etap obejmuje: A. Rozbiórka istniejących budynków Inwestycja obejmująca budowę sali gimnastycznej z zapleczem socjalnym i dydaktycznym wiąże się z koniecznością wyburzenia pięciu obiektów, które kolidują z planowaną inwestycją. Uwaga! W ramach rozbiórek należy zdemontować dwa piece centralnego ogrzewania wraz z oprzyrządowaniem, zlokalizowane na terenie szkoły oraz w budynku należącym do Miejskiego Zakładu Budynków Komunalnych, gdzie obecnie znajduje się Fundacja "Odzew". Zdemontowane piece należy przetransportować w miejsce wskazane przez Zamawiającego mieszczące się w granicach Miasta Leszna. W cenie ofertowej należy uwzględnić demontaż i transport pieców CO. B. Budowa sali wraz z łącznikiem Budowa obiektu sali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 3 wraz z zapleczem sanitarnym i dydaktycznym - poszerzającym program szkolny istniejącego budynku szkoły. Program użytkowy zakłada budowę sali sportowej o wymiarach wewnętrznych 1740 x 2599 cm. Sala dedykowana jest głównie dla uczniów szkoły. Boisko wielofunkcyjnej sali sportowej podzielono na dwa sektory z możliwością organizowania zajęć równoległe w dwóch niezależnych strefach. Strefy dzieli kurtyna sportowa, montowana wieszarowo do konstrukcji dachu: materiałowo - siatkowa obsługiwana automatycznie. W strefie sali sportowej zaprojektowano boisko do gry w koszykówkę o wymiarach 2410 x 1310 cm oraz pełnowymiarowe boisko do gry w piłkę siatkową. Wokół boiska biegnie `strefa bezpieczna' oraz drabinki gimnastyczne. Szczegółowy opis wyposażenia sali sportowej znajduje się w projekcie wykonawczym branży architektonicznej. Nie przewiduje się trybun sportowych, a sala przeznaczona jest dla nie więcej niż 50 osób. Zaplecze szatniowe składa się z czterech szatni zlokalizowanych na parterze i pierwszym piętrze, w skład których wchodzą szatnie, natryski oraz toalety. Sale dydaktyczne przewidziano w trójkondygnacyjnym `łączniku" po wschodniej części działki. Zlokalizowano tu również zaplecza sanitarne oraz salę kondycyjną z siłownią. Zakres prac do wykonania: 1. Prace rozbiórkowe 2. Roboty ziemne 3. Roboty fundamentowe 4. Roboty murowe 5. Konstrukcje żelbetowe 6. Konstrukcje stalowe 7. Dach nad halą 8. Stropodach 9. Podłoża i posadzki parteru 10. Elementy kowalsko-ślusarskie 11. Ślusarka aluminiowa 12. Stolarka drzwiowa stalowa i drewniana 13. Tynki wewnętrzne 14. Okładziny i malowanie 15. Sufity podwieszane 16. Dostawa i montaż wyposażenia sali sportowej i pomieszczeń 17. Elewacja budynku 18. Wewnętrzna instalacja wodociągowa 19. Instalacja kanalizacji sanitarnej 20. Odwodnienie dachu 21. Wewnętrzna doziemna instalacja kanalizacyjna 22. Instalacja centralnego ogrzewania 23. Instalacja ciepła technologicznego 24. Instalacja klimatyzacji 25. Instalacja chłodu 26. Instalacja wentylacji 27. Demontaże 28. Instalacja oświetlenia 29. Instalacje siłowe i gniazd 30. Rozdzielnice 31. Instalacje niskoprądowe 32. Pomiary elektryczne II. Drugi etap obejmuje realizację remontu szkoły w zakresie: ? pokrycia dachu ? naprawy więźby ? zabezpieczenia poddasza do odpowiedniej klasy odporności pożarowej (zabezpieczenie konstrukcji dachu, stropu między piętrem +3 a poddaszem, pokryciem dachu) ? wymiany stolarki okiennej ? malowania i szpachlowania wnętrz ? wymiany sufitów podwieszanych ? wymiany podłogi na gruncie ? malowania i naprawy elewacji - wykonania izolacji pionowej ścian fundamentowych Zakres prac do wykonania: 1. Roboty budowlane - dach 2. Roboty budowlane - kondygnacje 3. Roboty budowlane - elewacja + prace zew. przy budynku Ponadto w zakresie prac renowacyjnych obiektu szkoły zostanie wykonane: - mechaniczne odkucie odspojonych i skorodowanych tynków oraz wszelkich cementowych nawarstwień, usunięcie wtórnych elementów metalowych (haki, gwoździe, kotwy); - odtworzenie brakujących detali na elewacji, jak opaski, bonie, scalenie powierzchni elewacji poprzez nałożenie szpachli drobnoziarnistej i strukturalnej; - wykonanie dwukrotnego malowania powierzchni elewacji wg ustalonej kolorystyki, ostatecznie dobranej przez Miejskiego Konserwatora Zabytków po wykonaniu próbek kolorystycznych, farbą silikatową; - renowacja cokołu z klinkieru; - sprawdzenie stanu zachowania opierzeń, rynien, rur spustowych, ewentualna naprawa uszkodzeń lub wymiana na nowe z blachy cynkowo - tytanowej, odprowadzenie wód opadowych do kanalizacji ogólnospławnej; - renowacja drzwi zewnętrznych od strony Pl. Komeńskiego; - renowacja kamiennych schodów zewnętrznych; - przywrócenie pierwotnego pokrycia dachu z dachówki ceramicznej; - wykonanie obwodowej opaski żwirowej; - wymiana podłogi na gruncie. III. Trzeci etap obejmuje prace związane z zagospodarowaniem terenu, tj. ? budowę drogi wewnętrznej wraz z miejscami parkingowymi ? przebudowę istniejącego boiska ? budowę placu zabaw ? oświetlenie zewnętrzne ? budowę chodników ? ogrodzenie strefy boisk. ? zagospodarowanie terenów zieleni. Zakres prac do wykonania: 1. Utwardzenia 2. Wyposażenie placów zabaw 3. Ogrodzenie 4. Tereny zielone 5. Instalacja oświetlenia 6. Pomiary elektryczne 7. Przyłącza wodociągowe i kanalizacji ogólnospławnej Na działkach objętych opracowaniem zaprojektowano: - przyłącze wody i kanalizacji sanitarnej; - zewnętrzną instalację kanalizacji sanitarnej, deszczowej, technologicznej; - przyłącze elektroenergetyczne; - instalację zewnętrzną elektroenergetyczną. UWAGA: Zamawiający dopuszcza wykonywanie w tym samym czasie poszczególnych etapów pod warunkiem, że roboty kolejnego etapu nie będą kolidowały z robotami wcześniejszego etapu robót. Łączenie etapów należy wcześniej uzgodnić z Zamawiającym oraz sporządzić odpowiedni harmonogram robót, zgodnie z zapisami wzoru umowy. 2. Szczegółowy zakres robót budowlanych i sposób ich wykonania jest opisany w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych- STWiORB i są dostępne na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: http://bip.leszno.pl/przetarg/4451/mzd-271-16-2018 (strona z postępowaniem dot. modernizacji obiektu i budowy nowej sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 3 w Lesznie- znak sprawy MZD.271.16.2018). UWAGA: Należy zwrócić szczególną uwagę na dokumenty zaktualizowane, uzupełnione (tj. wprowadzane modyfikacjami treści SIWZ z dnia 30.08.2018r., 12.09.2018r., 20.09.2018r., 01.10.2018r., 09.10.2018r.) Zamawiający wymaga, aby osoba wskazana w ofercie do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej pełniła jednocześnie obowiązki Koordynatora Zespołu Nadzoru Inwestorskiego. Wykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia ma obowiązek zapewnić w ramach oferowanej ceny kontraktowej osoby do nadzorowania robót, posiadające wymagane przepisami Prawa Budowlanego uprawnienia budowlane w następujących specjalnościach: a) konstrukcyjno-budowlanej, b) inżynieryjnej drogowej, c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (sanitarnej), d) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (elektrycznej). Zamawiający dopuszcza, łączenie przez 1 osobę funkcji Inspektora Nadzoru dla poszczególnych branż. Wykonawca w ramach oferowanej ceny może zmienić skład Zespołu Nadzoru Inwestorskiego wskazany w Ofercie, pod warunkiem uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego, który może na taką zmianę nie wyrazić zgody, jeżeli osoba/y do których zmiana ma nastąpić nie będą posiadały kwalifikacji oraz doświadczenia zawodowego jak osoba/y wskazane w Ofercie. Wykonawca dla wypełnienia swoich zobowiązań winien zapewnić wysoko wykwalifikowany personel. Jeżeli Wykonawca uzna za konieczne lub stosowne przedstawienie dodatkowych osób winien to uczynić. Każdy z Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego, jako osoba pełniąca samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, będzie odpowiedzialny za wykonywanie tych funkcji zgodnie z przepisami i zasadami wiedzy technicznej z należytą starannością w wykonywaniu pracy oraz za właściwą organizację pracy, jej bezpieczeństwo i jakość. Wynagrodzenie Wykonawcy, zaoferowane w Ofercie, winno obejmować wszystkie czynności i koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, m.in.: wynagrodzenie całego Zespołu Nadzoru Inwestorskiego Wykonawcy wraz z osobami, którymi będzie posiłkował się Wykonawca w celu prawidłowego wykonania zamówienia; koszty związane ze zorganizowaniem i utrzymaniem Biura Wykonawcy, wykorzystywanym sprzętem i środkami transportu; wszystkie opłaty administracyjne niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, jak i uwzględniać zysk Wykonawcy. Wynagrodzenie Wykonawcy jest wynagrodzeniem ryczałtowym. Zasady płatności należnego wynagrodzenia podane zostały we wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. Do podstawowych obowiązków Inspektorów Nadzoru inwestorskiego w czasie realizacji przedmiotu zamówienia będzie należało reprezentowanie Zamawiającego oraz współpraca z nim w trakcie realizacji zadania, a w szczególności: 1) Reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, STWiORB, pozwoleniem na budowę oraz przepisami prawa, zasadami wiedzy technicznej oraz umową zawartą pomiędzy Wykonawcą Robót a Zamawiającym. 2) Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego. 3) Identyfikacja oraz nadzór nad usuwaniem przez Wykonawcę stwierdzonych nieprawidłowości. 4) Codzienne kontrolowanie przebiegu robót budowlanych. 5) Prowadzenie spraw dotyczących budowy z władzami terenowymi, organami nadzoru budowlanego i innymi jednostkami związanymi z realizacją inwestycji. 6) Przekazanie Wykonawcy Robót ewentualnych wytycznych do opracowania harmonogramu robót, dokonywanie analiz i opiniowania przedstawionego przez Wykonawcę harmonogramu oraz jego aktualizacji w celu ich akceptacji przez Zamawiającego. 7) Uczestniczenie w przekazaniu Wykonawcy Robót terenu budowy. 8) Usuwanie z terenu budowy osób i sprzętu niezwiązanych z realizacją inwestycji. 9) Kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę Robót zasad BHP oraz planu BIOZ. 10) Umożliwienie przeprowadzenia kontroli i uczestniczenie w uzyskiwaniu od Projektanta wyjaśnień wątpliwości dotyczących dokumentacji projektowej i zawartych w niej rozwiązań. 11) Wydawanie Kierownikowi Budowy/robót poleceń (potwierdzonych wpisem do dziennika budowy) dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń; wykonywania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych; przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych. 12) Uczestniczenie w trakcie realizacji Inwestycji w Radach Budowy. W Radach Budowy oprócz Zespołu Nadzoru Inwestorskiego uczestniczyć będą: Kierownik Budowy wraz z innymi przedstawicielami Wykonawcy Robót oraz przedstawiciele Zamawiającego. 13) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie. 14) Podejmowanie decyzji i odpowiedzialności za nie, we wszystkich sprawach związanych z jakością robót, oceną jakości materiałów i postępem robót. 15) Decydowanie o dopuszczeniu do stosowania lub odrzucenia materiałów i wszystkich elementów i urządzeń przewidzianych do realizacji robót. 16) Zatwierdzanie materiałów budowlanych i instalacyjnych oraz urządzeń i dostaw przewidzianych przez Wykonawcę robót do wbudowania posiadających pozytywną opinię Projektanta oraz zatwierdzanie autentyczności, kompletności, prawidłowości certyfikatów, atestów, dokumentów jakości, aprobat, deklaracji zgodności, gwarancji, praw własności itp. w celu nie dopuszczenia do wbudowania materiałów wadliwych lub nie dopuszczonych do stosowania. 17) Sprawowanie kontroli nad sposobem składowania i przechowywania materiałów. 18) Egzekwowanie od Wykonawcy Robót wykonywania na bieżąco wszelkich wymaganych przy realizacji Inwestycji badań. 19) Polecenie Wykonawcy Robót przeprowadzenia badań materiałów budzących wątpliwości co do jakości. 20) Żądanie od Kierownika Budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót. 21) Zlecanie Wykonawcy Robót wykonania prac koniecznych ze względu na zagrożenie życia i bezpieczeństwa osób lub zabezpieczających przed awarią oraz niezwłoczne zawiadomienie o tym fakcie Zamawiającego. 22) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających. 23) Uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych sieci, instalacji i urządzeń technicznych. 24) Udział w czynnościach odbiorowych zakończonych elementów i etapów. 25) Stwierdzenie i poświadczenie zakończenia robót, sprawdzenie kompletności i prawidłowości operatu kolaudacyjnego oraz dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę niezbędnych do dokonania odbiorów częściowych i wspólnie z Zamawiającym ustalenie terminu odbioru częściowego lub końcowego. Sprawdzenie i zatwierdzenie poprawności opracowania dokumentacji powykonawczej oraz ocena jej zgodności z faktycznie wykonanymi robotami budowlanymi. 26) Przygotowywanie i przeprowadzanie przy udziale Zamawiającego odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego. Sporządzanie protokołów częściowych i protokołu końcowego odbioru robót. 27) Powiadamianie Wykonawcy Robót o wykrytych wadach oraz poświadczenie usunięcia wad przez Wykonawcę Robót, a także ustalanie rodzaju i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych. 28) Kontrolowanie rozliczeń budowy pod względem wartości zakończonych i odebranych robót oraz pod względem finansowym. 29) Sprawdzanie i zatwierdzanie kosztorysów powykonawczych przedłożonych przez Wykonawcę, niezbędnych do dokonania odbiorów częściowych i końcowego. 30) Sprawdzenie ostatecznej kwoty należnej Wykonawcy Robót, ustalania i wnioskowanie zakresu koniecznych korekt wyliczeń i przedstawianie ich Zamawiającemu w celu podjęcia decyzji o ostatecznej wysokości tej kwoty. 31) Wnioskowanie do Zamawiającego o zlecenie usunięcia wad stronie trzeciej w przypadku, gdy Wykonawca Robót nie usunie ich w uzgodnionym terminie lub usunie je nieprawidłowo. 32) Dopilnowanie zabezpieczenia przez Wykonawcę Robót terenu budowy w przypadku wypowiedzenia umowy na wykonanie inwestycji. 33) Sprawdzanie i opiniowanie wniosków Wykonawcy Robót na wykonanie robót dodatkowych, uzupełniających, zamiennych i innych. 34) Informowanie Zamawiającego o konieczności wykonania robót dodatkowych, uzupełniających, zamiennych i innych. Przygotowywanie i przedkładanie Zamawiającemu protokołów konieczności robót dodatkowych oraz uzupełniających i innych wraz z kosztorysami dotyczącymi tych robót, a także opiniowanie ich zasadności oraz dokonywanie ich kontroli w trakcie realizacji. 35) Wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja może wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową albo ze zgłoszeniem/pozwoleniem na budowę, albo przepisami BHP, albo planem BIOZ. 36) Rozliczenie inwestycji w przypadku wypowiedzenia umowy na jej realizację. 37) Przeprowadzania na wezwanie Zamawiającego przeglądów technicznych w okresie trwania gwarancji jakości udzielonej przez Wykonawcę robót na wykonane roboty budowlane i wbudowane materiały, wyroby i urządzenia oraz sporządzania podczas tych przeglądów protokołów. 38) Wyznaczenie Wykonawcy robót terminu na usunięcie usterek lub wad w trakcie trwania gwarancji jakości oraz dopilnowanie wykonania przez Wykonawcę robót poprawek wadliwie wykonanych robót. 39) Sporządzanie sprawozdań i raportów, zgodnie z zapisami wzoru umowy, stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2018-11-12, godzina: 10:00
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2018-11-19, godzina: 10:00

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.