Ogłoszenie nr 500267555-N-2018 z dnia 08-11-2018 r.
Olsztyn: Dostawy środków ochrony indywidualnej dla pracowników ZGOK Sp. z o.o. oraz artykułów bhp
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 581978-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 500024484-N-2017; 500025737-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500058271-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Krajowy numer identyfikacyjny 510734049,
ul. Lubelska
53,
10-410
Olsztyn, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
89 555 20 10, e-mail
b.baginska@zgok.olsztyn.pl, a.sowinska@zgok.olsztyn.pl, faks
-.
Adres strony internetowej (url): www.zgok.olsztyn.pl
Adres profilu nabywcy: http://zgok-olsztyn.bip.eur.pl/public/?id=183366
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy środków ochrony indywidualnej dla pracowników ZGOK Sp. z o.o. oraz artykułów bhp
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZGOK/PN/33/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków ochrony indywidualnej dla pracowników ZGOK Sp. z o.o. oraz artykułów bhp do siedziby Zamawiającego (ul. Lubelska 53, 10-410 Olsztyn). Środki ochrony indywidualnej oraz artykuły bhp objęte niniejszym zamówieniem mają być fabrycznie nowe, najwyższej jakości. W przypadku środków ochrony indywidualnej produkowanych z wyznaczeniem okresu przydatności do użytku, minimalny okres przydatności do użytku w dniu dostawy nie może być krótszy niż 2/3 terminu podanego przez producenta na opakowaniu. Dostawy środków ochrony indywidualnej oraz artykułów bhp odbywać się będą sukcesywnie: o w terminie wskazanym przez Wykonawcę w ofercie, jednak nie dłuższym niż 3 dni od daty zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego - drogą elektroniczną (e-mail) wraz z potwierdzeniem telefonicznym, o do siedziby Zamawiającego, o od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 14:00.
II.4) Główny kod CPV: 18100000-0
Dodatkowe kody CPV:
18800000-7,
18444111-4,
35113440-5,
18830000-6,
18141000-9,
18424300-0,
42924790-3,
18142000-6,
18143000-3
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
12 miesięcy
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
07/11/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
zmiany ilościowe zamówionego asortymentu oraz zmiana wynagrodzenia
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
1.Na etapie prowadzenia postępowania przetargowego w ww. przedmiocie, Zamawiający w projekcie umowy, stanowiącej część SIWZ, przewidział możliwość:
1.1. dokonania zmian ilościowych zamawianych środków ochrony indywidualnej: "Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany rzeczywistej ilości zamawianych środków ochrony indywidualnej. Zmiana wynikać będzie w szczególności ze zmiany liczby ich użytkowników";
1.2. zmiany umowy w okolicznościach wskazanych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy PZP,
1.3. zmiany terminu realizacji umowy (poprzez jego wydłużenie) w przypadku nie wykorzystania w okresie 12 miesięcy planowanego zakresu zamówienia
2. Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP: 1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy lub umowy ramowej w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:: (...) 6) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy albo, w przypadku zamówień na roboty budowlane - jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
3. Warunki, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP są spełnione:
a. łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie ar. 11 ust. 8, tj. od kwoty 221 000 euro;
b. łączna wartość zmian (z uwzględnieniem zmian zawartych w Aneksie nr 1 z dnia 18 czerwca 2018 roku) wynosi 30.951,85 zł brutto, a tym samym jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, tj. od kwoty: 31.821,56 zł brutto;
4. Zamawiający wystąpił do Wykonawcy z wnioskiem o wprowadzenie zmian ilościowych
w zakresie zamawianych środków ochrony indywidualnej oraz o przedłużenie terminu realizacji Umowy, a Wykonawca wyraził zgodę na ich wprowadzenie;
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Zakup sprzętu typu piły, kosy, podkrzesywarki itp. na potrzeby obwodów drogowych
- Bieżące utrzymanie dróg krajowych w zakresie korpusu drogi, odwodnienia, chodników i ścieżek rowerowych oraz obiektów inżynierskich administrowanych przez GDDKiA Oddział w Olsztynie R/Ełk OD Sedranki
- Usługa tłumaczeń języka migowego w ramach wsparcia dydaktycznego studentów Głuchych i słabosłyszących Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie
- Transport odpadów o kodzie 20 03 01 ze Stacji Przeładunkowej zlokalizowanej w Polskiej Wsi do ZUOK w Olsztynie
- Transport odpadów o kodzie 20 03 01 ze Stacji Przeładunkowej zlokalizowanej w Medynach do ZUOK w Olsztynie
- Sukcesywne dostawy warzyw oraz owoców na potrzeby Aresztu Śledczego w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej dla Związku Komunalnego Gmin "Czyste Miasto, Czysta Gmina"
- Dostawa odzieży mundurowej
- Dostawa rękawic diagnostycznych i chirurgicznych dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Drezdenku, nr sprawy PCZSzp/TP-MN/7/2024
- Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Zespołu Szkół w Jabłonnie
- Dostawa kamizelek odblaskowych dla dzieci, wykorzystywanych w działaniach profilaktycznych na rzecz bezpieczeństwa publicznego.
- "Dostawę rękawic diagnostycznych dla Szpitala Specjalistycznego im.J.Śniadeckiego w Nowym Sączu"
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.