Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2018-11-07
Ogłoszenie nr 500267238-N-2018 z dnia 07-11-2018 r.
Warszawa: Sukcesywne wykonanie i dostawa kalendarzy na lata 2019 (½ nakładu) oraz 2020 (½ nakładu) na potrzeby Instytucji Zarządzającej PO RYBY 2014-2020 oraz Biura Administracyjnego MGMiŻŚ. OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu:
Program Operacyjny "Rybactwo i Morze" PO RYBY 2014-2020
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej, Krajowy numer identyfikacyjny 36318962500000,
ul. ul. Nowy Świat
6/12,
00-400
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 583 88 28, e-mail
zamowieniapubliczne@mgm.gov.pl, faks
22 583 88 50.
Adres strony internetowej (url): www.mgm.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa centralna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne wykonanie i dostawa kalendarzy na lata 2019 (½ nakładu) oraz 2020 (½ nakładu) na potrzeby Instytucji Zarządzającej PO RYBY 2014-2020 oraz Biura Administracyjnego MGMiŻŚ.
Numer referencyjny
BA.ZZP.2611.14.2018.JJ
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonanie i dostawa kalendarzy na lata 2019 (½ nakładu) oraz 2020 (½ nakładu) na potrzeby Ministerstwa Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego przy ul. Nowy Świat 6/12 w Warszawie, załadunkiem i rozładunkiem we wskazanym przez Zamawiającego miejscu. Dostawa kalendarzy odbywać się będzie w godzinach pracy Ministerstwa Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej (tj. pon. - pt., 8:15 - 16:15).
II.5) Główny Kod CPV:
79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
152874.47
Waluta:
PLN
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego BA.ZZP.2611.7.2018.JJ, którego przedmiotem było świadczenie usług poligraficznych na potrzeby Ministerstwa Gospodarki Morskiej
i Żeglugi Śródlądowej, w zakresie części II, która obejmowała sukcesywne wykonanie i dostawę kalendarzy - nie została złożona żadna oferta, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
Wobec powyższego oraz z uwagi na fakt, że w przeprowadzonym w dniu 18 października 2018 r. rozeznaniu rynku, mającym na celu wyłonienie Wykonawcy, który zostanie zaproszony do negocjacji w trybie z wolnej ręki, ww. Wykonawca jako jedyny złożył ofertę, ponowne przeprowadzenie postępowania w trybie przetargu nieograniczonego z przyczyn obiektywnych jest bezprzedmiotowe.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Firma Poligraficzno - Introligatorska "Udziałowiec" Sp. z o.o.,
marketing@udzialowiec.com.pl,
ul. Narcyzowa 2,
42-256,
Olsztyn, kraj/woj.
śląskie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie inwestycji pn:.Część 1 - Zmiana zagospodarowania terenu pasa drogi ul. Filtrowej na odcinku od pl. Narutowicza do ul. Raszyńskiej Część 2 Realizacja projektu z Budżetu Obywatelskiego (...)
- Wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynku Domu Studenta nr 3 ul. Kickiego 12 w Warszawie
- Zakup wyposażenia na potrzeby Centrum Wsparcia Badań Klinicznych
- Dostawa gadżetów Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0
- Zakup zapór sieciowych Palo Alto
- Remont ścian fundamentowych budynku LVI Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Dzieci Warszawy w Warszawie - Etap II.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie materiałów promocyjnych wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego".
- Uruchomienie i utrzymanie systemu kompleksowej obsługi i dzierżawy urządzeń drukujących
- Usługa przygotowania i organizacji XVI edycji konkursu Innowator Mazowsza
- Usługa druku i dostawy plansz w formacie B1 oraz teczek do akt studenta dla Akademii Tarnowskiej
- "Outsorcing druku"
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.