To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-11-07
Ogłoszenie nr 500266824-N-2018 z dnia 07-11-2018 r.
Nadleśnictwo Ełk: Modernizacja sali audytoryjnej w budynku OSW Malinówka
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 620054-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Nadleśnictwo Ełk, Krajowy numer identyfikacyjny 79001123300000,
ul. Mrozy Wielkie
21,
19-300
Ełk, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
876 202 513, Joanna, e-mail
elk@bialystok.lasy.gov.pl, Niedzielska, faks
876 202 513.
Adres strony internetowej (url): http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_elk
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Skarb Państwa - PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Ełk
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja sali audytoryjnej w budynku OSW Malinówka
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):S.270.2.24.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres robót obejmuje branże budowlaną i instalacyjną w zakresie instalacji elektrycznych, teleinformatycznych, klimatyzacji i nagłośnienia. Szczegółowy zakres robót: 1) rozbiórka kominów wraz z naprawą dachu po kominach, 2) ocieplenie od spodu stropu pianą poliuretanową, 3) wykonanie nowego sufitu podwieszanego spełniającego parametry wygłuszające wraz z elementami drewnianymi, 4) wymiana stolarki okiennej z likwidacją i zamurowaniem dwóch okien, 5) wykonanie zabudowy meblowej do przechowywania wyposażenia sali, dekoracji itp. 6) wykonanie elementów dekoracyjnych sali - elementy z betonu architektonicznego, elementy drewniane, 7) Zerwanie wykładziny z PCV i wykonanie nowej posadzki z płytek ceramicznych, 8) Roboty wykończeniowe - szpachlowanie i malowanie. Farba zmywalna - klasa ścieralności 1 wg normy PN-EN 13300:2002. 9) Wyposażenie - ekran zwijany do projektowa, winda do projektora, zasłony okienne, rolety okienne, 10) Instalacja oświetleniowa i gniazdowa elektryczna wraz z osprzętem, 11) Demontaż czujek instalacji ppoż. i korytek kablowych, wykonanie bruzd na ścianach, montaż przewodów w bruzdach, zaprawienie bruzd i ponowny montaż czujek. 12) instalacja teletechniczna, 13) Montaż 4 jednostek klimatyzacji na dachu budynku wraz z rozprowadzeniem i podłączeniem, 14) nagłośnienie, 15) Sprzątanie po robotach budowlanych z wywiezieniem i utylizacją materiałów z rozbiórki. W przypadku korzystania z dróg komunikacyjnych ogólnodostępnych sprzątanie na bieżąco w celu zapobieżenia roznoszenia brudu po całym ośrodku.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45450000-6
Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45443000-4, 45430000-0, 45421000-4, 45310000-3, 32340000-8, 32230000-4, 45315000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
467209.13
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PHU "MAM" sp. j. J. J. M. Makarewicz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
574667.23
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Przebudowa lokali wraz z remontem części wspólnych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym z usługami w parterze przy ul. Wschodniej 40 w Łodzi.
- Wykonanie robót remontowych w lokalach mieszkalnych zlokalizowanych przy Rwańskiej 1/3 m 7, Ks. P. Skargi 4 m 6, Plac Czarnieckiego 3 m 4A w Piotrkowie Trybunalskim
- Budowa, przebudowa i remont strażnicy OSP Bogdaniec
- Przebudowa budynku lecznicy weterynaryjnej i zmiana jego sposobu użytkowania na magazyn epizootyczny dla celów weterynaryjnych- etap II
- Przebudowa ul. 3 Maja
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.