eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sompolno › Remont Miejsko-Gminnej Biblioteki Publicznej w Sompolnie przy ul. Piotrkowskiej 8.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-07

Ogłoszenie nr 500266771-N-2018 z dnia 07-11-2018 r.

Miejsko-Gminna Biblioteka Publiczna: Remont Miejsko-Gminnej Biblioteki Publicznej w Sompolnie przy ul. Piotrkowskiej 8.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 631009-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Zamawiający powierzył p. Beacie Wiśniewskiej pomocnicze działania zakupowe w zakresie dokonywania czynności mających na celu przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejsko-Gminna Biblioteka Publiczna, Krajowy numer identyfikacyjny 97175500000, ul. ul. Piotrkowska 8, 62610 Sompolno, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 632 714 230, e-mail mgbp_sompolno@op.pl, faks 632 714 230.
Adres strony internetowej (url): www.sompolno.naszabiblioteka.com

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont Miejsko-Gminnej Biblioteki Publicznej w Sompolnie przy ul. Piotrkowskiej 8.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RZZ.271.2.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres robót obejmuje remont wewnętrzny, w szczególności: wymianę stolarki okiennej na zabytkową z drewna - niespełna 77 m2 i drzwiowej - zewnętrzne i wewnętrzne drzwi z drewna - ponad 40 m2 oraz stalowe drzwi do kotłowni, docieplenie poddasza, renowację tynków i malowanie ścian i sufitów na łącznej pow. ok. 1365 m2, remont sanitariatów z wymianą wykładzin i armatury, konserwację posadzki lastrikowej oraz drewnianej na antresoli, przebudowę kotłowni wraz z wymianą kotła na olejowy i oprzyrządowanie, instalację c.o. oraz wodno-kanalizacyjną. Roboty budowlane obejmują również pokrycie dachu papą na pow. ponad 317 m2. Szczegółowy zakres robót określają dokumenty opisujące przedmiot zamówienia: projekty budowlano-wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót i kosztorysy ofertowe, opracowane na podstawie przedmiarów robót, stanowiące integralną część umowy wykonawczej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45400000-1


Dodatkowe kody CPV: 45453100-8, 45330000-9, 45331100-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Niniejsze postępowanie stanowi powtórzony przetarg nieograniczony, ponieważ ogłoszony pierwotnie dnia 14 sierpnia 2018 r. został unieważniony na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z powodu niezłożenia żadnej oferty.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 806132.38
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o.
Email wykonawcy: sekretariat@puksompolno.pl
Adres pocztowy: ul. Piotrkowska 39
Kod pocztowy: 62-610
Miejscowość: Sompolno
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 998760.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 998760.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 998760.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 40%

IV.8) Informacje dodatkowe:

Udzielone zamówienie stanowi zadanie 2-letnie, przy czym do końca roku 2018 Wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty budowlane odpowiadające wartości około 597.000,00 zł, co wynika z przedłożonego, wraz z podpisaniem umowy, harmonogramu rzeczowo-finansowego. Ten etap robót objęty jest współfinansowaniem ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Końcowy termin wykonania zadania to 30 maja 2019 r.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.