eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Świadczenie usługi przechowywania na parkingu strzeżonym pojazdów usuniętych z dróg na podstawie art. 50a i art. 130a ustawy - Prawo o ruchu drogowym

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-07

Ogłoszenie nr 500266340-N-2018 z dnia 07-11-2018 r.

Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu: Świadczenie usługi przechowywania na parkingu strzeżonym pojazdów usuniętych z dróg na podstawie art. 50a i art. 130a ustawy - Prawo o ruchu drogowym

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 620144-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu, Krajowy numer identyfikacyjny 89105084100000, ul. ul. Matejki 1, 58300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 74 6414400, 6414408, e-mail mjakubowska@zdkium.walbrzych.pl, faks 746 414 404.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usługi przechowywania na parkingu strzeżonym pojazdów usuniętych z dróg na podstawie art. 50a i art. 130a ustawy - Prawo o ruchu drogowym

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RZP/65/PN/39/2018/MU

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Świadczenie usługi przechowywania na parkingu strzeżonym pojazdów usuniętych z dróg na podstawie art. 50a i art. 130a ustawy - Prawo o ruchu drogowym Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi przechowywania na parkingu strzeżonym pojazdów usuniętych z dróg na podstawie art. 50a i art. 130a ustawy - Prawo o ruchu drogowym. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie całodobowego parkingu strzeżonego dla pojazdów usuwanych z dróg na terenie Gminy Wałbrzych w przypadkach określonych w art. 50a oraz art.130a ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2017 r., poz. 1260 ze zm.) oraz rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 22 czerwca 2011 r. w sprawie usuwania pojazdów pozostawionych bez tablic rejestracyjnych lub których stan wskazuje na to, że nie są używane (Dz.U. z 2011 r. Nr 143, poz. 845 ze zm.) i rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 22 czerwca 2011 r. w sprawie usuwania pojazdów, których używanie może zagrażać bezpieczeństwu lub porządkowi ruchu drogowego albo utrudniających prowadzenie akcji ratowniczej (Dz.U. z 2011 r. Nr 143, poz. 846 ze zm.). Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) przyjęcia pojazdu na parking strzeżony na podstawie kopii dyspozycji usunięcia pojazdu (dyspozycji prawidłowo wypełnionej i zawierającej wszystkie dane) wydanej przez pracowników uprawnionych podmiotów określonych w art. 50a ust. 1 i art. 130a ust. 4 ustawy - Prawo o ruchu drogowy, tj. policjanta, strażnika miejskiego, osoby dowodzącej akcją ratowniczą oraz na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego, 2) przechowywania pojazdu usuniętego z drogi na parkingu strzeżonym do czasu uiszczenia opłaty przez właściciela /odbierającego pojazd (innego niż jednostka samorządu terytorialnego) za jego usunięcie i parkowanie, 3) zabezpieczenia pojazdu i znajdujących się w nim rzeczy przed uszkodzeniem, kradzieżą i dewastacją, 4) naliczania opłat za usuwanie i przechowywanie pojazdu na parkingu strzeżonym zgodnie z wysokością opłat ustalonych uchwałą Rady Miejskiej Wałbrzycha i umów zawartych przez Zamawiającego na holowanie i przechowywanie pojazdów, 5) wydania pojazdu z parkingu strzeżonego osobie uprawnionej po okazaniu dowodu uiszczenia opłat, 6) prowadzenia ewidencji pojazdów odebranych i nieodebranych z parkingu strzeżonego, 7) w przypadku nieodebrania pojazdu w terminach określonych w art. 50a ust. 2 i w art. 130a ust. 10 ustawy - Prawo o ruchu drogowym powiadamiania o tym fakcie Zamawiającego oraz podmiotu, który wydał dyspozycję usunięcia pojazdu nie później niż trzeciego dnia od upływu tego terminu, 8) świadczenia usługi w sposób ciągły, w systemie całodobowym przez 7 dni w tygodniu, 9) zabezpieczenia informacji oraz danych osobowych zebranych w trakcie trwania umowy przed dostępem osób nieupoważnionych oraz zgłoszenia zbioru danych osobowych celem jego zarejestrowania, 10) dysponowania położonym na terenie Gminy Wałbrzych parkingiem strzeżonym z wydzielonymi stanowiskami parkingowymi w liczbie min. 65, w tym: - 2 stanowiska dla pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej przekraczającej 3,5 tony i nieprzekraczającej 7 ton, - 2 stanowiska dla pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej przekraczającej 7 ton i nieprzekraczającej 16 ton, - 2 stanowiska dla pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej przekraczającej 16 ton. Powierzchnia parkingu ma być utwardzona, parking ma być ogrodzony ogrodzeniem o wysokości pow. 1,5 m, ma posiadać zamykaną bramę wjazdową, teren parkingu ma być oświetlony w sposób zapewniający widoczność na terenie całego parkingu, parking ma być strzeżony całodobowo przez co najmniej jedną osobę. Na terenie parkingu ma znajdować się zamykane pomieszczenie o powierzchni co najmniej 10 m2 z przeznaczeniem na przechowywanie części pojazdów oraz wyposażenia pojazdów.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 98351100-9


Dodatkowe kody CPV: 63712400-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 616373.25
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zbigniew Uszczyński, prowadzący działalność gospodarczą pn. P.H.U. "ROTOR" Zbigniew Uszczyński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ceglana 1
Kod pocztowy: 58-301
Miejscowość: Wałbrzych
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 774140.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 774140.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 774140.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.