To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-11-06
Ogłoszenie nr 500266004-N-2018 z dnia 06-11-2018 r.
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Krakowie: Zakup materiałów biurowych na potrzeby projektu nr POIS.02.04.00-00-0108/16 pn. Ochrona siedlisk i gatunków terenów nieleśnych zależnych od wód w ramach działania 2.4 Oś priorytetowa II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Przedmiotowe zamówienia realizowane jest w ramach projektu nr POIS.02.04.00-00-0108/16 pn.: "Ochrona siedlisk i gatunków terenów nieleśnych zależnych od wód", realizowanego przez Regionalną Dyrekcję Ochrony Środowiska w Krakowie w ramach działania 2.4 Oś priorytetowa II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 615279-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Bartłomiej Kruszyński prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą: Kancelaria Radcy Prawnego Bartłomiej Kruszyński ul. Bliska 1a/1, 43-316 Bielsko-Biała Adres do korespondencji: ul. Kościuszki 68, 34-300 Żywiec, Telefon: 505 519 740, e-mail: kancelaria.kruszynski@gmail.com REGON: 243431460 NIP: 679 30 58 172
I. 1) NAZWA I ADRES:
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Krakowie, Krajowy numer identyfikacyjny 12080353600000,
ul. Mogilska
25,
31-542
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
12 619 81 20, 619 81 21, e-mail
izabela.znamirowska.rakow@rdos.gov.pl, faks
12 619 81 22.
Adres strony internetowej (url): http://krakow.rdos.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup materiałów biurowych na potrzeby projektu nr POIS.02.04.00-00-0108/16 pn. Ochrona siedlisk i gatunków terenów nieleśnych zależnych od wód w ramach działania 2.4 Oś priorytetowa II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ST-I.082.1.16.2018.KS
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa materiałów biurowych na potrzeby projektu nr POIS.02.04.00-00-0108/16 pn. "Ochrona siedlisk i gatunków terenów nieleśnych zależnych od wód" realizowanego przez Regionalną Dyrekcję Ochrony Środowiska w Krakowie. 2. W ramach zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć: zakładki indeksujące foliowe, karteczki samoprzylepne 127 x 76 mm, papier do drukarek i kopiarek A4, papier do drukarek i kopiarek A3, koperty B4, koszulki z klapką na dokumenty, koszulki na dokumenty, koszulki poszerzane na dokumenty, ofertówkę, wskaźnik laserowy z pamięcią USB i pilotem do prezentacji, segregatory biurowe A4 grzbiet 75 mm, kredki, płyty DVD, zszywacz, zszywki No 10, pióra kulkowe ścieralne, kalkulator z drukarką, cienkopisy kolorowe, biuwary/podkłady na biurko z notatnikiem, datownik, teczki na dokumenty, kalkulator biurowy, zakreślacze, grafity do ołówków automatycznych 0,5 mm HB, tonery do drukarki czarne, tonery do drukarki niebieskie, tonery do drukarki żółte, tonery do drukarki purpurowe, rozszywacz. 3. Szczegółowy zakres i ilość przedmiotu niniejszego zamówienia oraz warunki jego realizacji precyzuje załącznik nr 5 do SIWZ - Projekt umowy oraz załącznik nr 6 do SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ). 4. Zamawiający do wykonania powyższego zamówienia nie wskazuje czynności w zakresie realizacji zamówienia, w stosunku do których wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 30190000-7
Dodatkowe kody CPV: 30125110-5, 30125120-8, 30197644-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4036.88
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: JTM s.c. Jacek Maceluch, Tomasz Wasiniewski, Mateusz Niezgoda
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4804.99
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wymiana stolarki okiennej, drzwiowej i witryn w lokalach użytkowych, w podziale na 11 części
- 169.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usług serwisu agregatów i szaf klimatyzacyjnych oraz klimakonwektorów w Narodowym Centrum Promieniowania Synchrotronowego SOLARIS.
- Ochrona osób i mienia podczas trwania imprez sportowych organizowanych przez Zarząd Infrastruktury Sportowej w Krakowie w 2024 roku - etap II
- 183.2024 Wyłonienie wykonawcy na dostawę mikroskopu polaryzacyjnego na potrzeby Instytutu Archeologii UJ.
- Zakup autobusu na potrzeby uczniów z dysfunkcją wzroku z Centrum dla Niewidomych i Słabowidzących w Krakowie przy ul. Tynieckiej 6
- Wymiana oświetlenia na hali produkcyjno-magazynowej B 1.2 oraz wymiana RG nN w kompleksie C zlokalizowanych na terenie Business Park Nad Drwiną w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sukcesywna tonerów, tuszy i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek wykorzystywanych w Podkarpackim Urzędzie Wojewódzkim w Rzeszowie w tym w Delegaturach
- Dostawa papieru kserograficznego
- Sukcesywna dostawa tonerów, atramentów oraz innych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych dla 105 Kresowego Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Żarach
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych
- Dostawa artykułów gospodarczych, materiałów biurowych i baterii do Szpitala Powiatowego im. PCK w Nisku
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla jednostek Policji w Garnizonie Lubuskim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.