eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipowa › Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w sezonie 2018/2019 na terenie gminy Lipowa

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-06

Ogłoszenie nr 500265944-N-2018 z dnia 06-11-2018 r.

Urząd Gminy w Lipowej: Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w sezonie 2018/2019 na terenie gminy Lipowa

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 633862-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy w Lipowej, Krajowy numer identyfikacyjny -, ul. Wiejska 44, 34-324 Lipowa, woj. śląskie, państwo Polska, tel. -, e-mail uglipowa@tenit.com.pl, faks -.
Adres strony internetowej (url): www.lipowa.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w sezonie 2018/2019 na terenie gminy Lipowa

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RI.271.21.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: "Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w sezonie 2018/2019 na terenie gminy Lipowa". Zamówienie obejmuje: świadczenie usług zimowego utrzymania nawierzchni dróg gminnych i placów, obiektów inżynierskich, urządzeń zabezpieczających ruch i innych urządzeń związanych z drogami gminnymi na terenie gminy Lipowa polegających na odśnieżaniu i usuwaniu śliskości zimowej na placach i drogach zarządzanych przez gminę, a w szczególności w miejscach niebezpiecznych tj. na zakrętach, spadkach podłużnych oraz na skrzyżowaniach i przed skrzyżowaniami zgodnie z zasadami odśnieżania i usuwania śliskości zimowej na drogach gminy Lipowa, stanowiącymi załącznik nr 1 do umowy, będącej załącznikami od nr 1A do nr 1I do Siwz. Opis części zamówienia - każdy rejon należy traktować jako osobną część przedmiotu zamówienia: Rejon nr 1 - Sołectwo Słotwina i Lipowa (w standardzie III): - Ul. Księdza Jerzego Popiełuszki - 1,300 km - Parking przy szkole w Słowinie - Ul. Księdza Jerzego Popiełuszki (Słotwina Wandzle) - 1,040 km - Ul. Jaskółki (Słotwina na Przysłop) - 0,800 km - Lipowa Poddzielec łącznik k/Chudeckiej - 0,185km - Lipowa Bugaj - 1,800 km - Lipowa Jastrząbka - 0,800 km - Lipowa Baruty - 0,700 km - Lipowa Baruty most Kalniański - 0,780 km - Lipowa Gwizdałówka - 0,480 km Ponadto (w standardzie IV): - Ul. Rudzika (Słotwina do stacji pompowni wody) - 0,180 km - Ul. Łabedzia (do Lubiny w Słotwinie) - 0,180 km - Ul. Słowika (nad szkołą w Słotwinie) - 0,250 km - Ul. Szczygła (łącznik k/Kowalczyka w Słotwinie) - 0,260 km Planowana liczba godzin pracy w całym sezonie wynosi około 200 godzin, w tym: 180 godzin ciągnika, 20 godzin koparko-ładowarki. Dopuszcza się możliwość zwiększenia ilości dróg przeznaczonych do odśnieżania o boczne drogi dojazdowe do posesji, będące we władaniu gminy, po ustaniu intensywnych opadów śniegu. Rejon nr 2 - Sołectwo Sienna (w standardzie III): - Ul. Świętej Jadwigi Śląskiej (Sienna przez wieś) - 2,300 km - Ul. Świętej Jadwigi Śląskiej (pętla do zawracania autobusów) - Ul. Leszczynowa (Sienna k/Jakubca) - 0,272 km Ponadto (w standardzie IV): - Ul. Śliwkowa (k/Góry w Siennej) - 0,600km - Ul. Klonowa (do Zoniów w Siennej) - 0,228 km Planowana liczba godzin pracy w całym sezonie wynosi około 80 godzin. Dopuszcza się możliwość zwiększenia ilości dróg przeznaczonych do odśnieżania o boczne drogi dojazdowe do posesji, będące we władaniu gminy, po ustaniu intensywnych opadów śniegu. Rejon nr 3- Sołectwo Leśna (standard III): - Ul. Łączna (Łącznik Leśna - Sienna) - 0,800 km - Ul. Malinowa (do Bindy w Leśnej) - 0,300 km - Ul. Świętego Alberta (Leśna cmentarz) - 0,600 km - Ul. Wiązowa (Leśna na kładkę pieszo- jezdną u Widza) - 0,400 km - Ul. Jagodowa (Leśna Przedszkole - Kościół) - 0,250 km - Ul. Sportowa (Do stadionu w Leśne)j - 0,280 km - Ul. Agrestowa i Żylistka (rondo) - 0,459 km Planowana liczba godzin pracy w całym sezonie wynosi około 100 godzin. Dopuszcza się możliwość zwiększenia ilości dróg przeznaczonych do odśnieżania o boczne drogi dojazdowe do posesji, będące we władaniu gminy, po ustaniu intensywnych opadów śniegu. Rejon nr 4- Sołectwo Ostre (standard III): - Ul. Tymiankowa (Ostre do Knapka I) - 0,400 km - Ul. Miętowa (Ostre do Knapka II) - 0,300 km - Ul. Świetlika (Ostre do Rypnia) - 0,350 km - Ul. Kminkowa i Anyżowa (Ostre do Miki) - 0,200 km - Ul. Szałwi (Ostre do Polaka) - 0,150 km - Ul. Szałwi (Ostre pętla do zawracania autobusów) - 225,5 m2 Planowana liczba godzin pracy w całym sezonie wynosi około 80 godzin. Dopuszcza się możliwość zwiększenia ilości dróg przeznaczonych do odśnieżania o boczne drogi dojazdowe do posesji, będące we władaniu gminy, po ustaniu intensywnych opadów śniegu. Rejon nr 5 - Sołectwo Twardorzeczka (w standardzie III): - Twardorzeczka łącznik pod gimnazjum - 0,240 km - Twardorzeczka od sklepu do Leśniczówki - dł. 1,100 km - Od mostu u Widza do drogi powiatowej - 0,200 km - Twardorzeczka Sośliny - 1,760 km - Twardorzeczka Mokryśne - 0,700 km - boisko Gimnazjum w Twardorzeczce Ponadto (w standardzie IV): - Twardorzeczka do Haręźlaka -0,150 km - Twardorzeczka do Gąsiorka - 0,250 km Planowana liczba godzin pracy w całym sezonie wynosi około 80 godzin. Dopuszcza się możliwość zwiększenia ilości dróg przeznaczonych do odśnieżania o boczne drogi dojazdowe do posesji, będące we władaniu gminy, po ustaniu intensywnych opadów śniegu. Rejon nr 6 - Sołectwo Lipowa (w standardzie III): - Lipowa Dolna do Kanady (przepompownia) - 0.500 km - Lipowa Dolna do Majątku/Urbańskiego - 1,905 km - Lipowa Dolna k/kapliczki - SKR - 1,446 km - Wielidroga - Lipowa Brzeziny - 1,108 km - Lipowa Brzeziny Po brzegach - 0,730 km - Lipowa Brzeziny - Łącznik k/Sitko - 0,180 km Ponadto (w standardzie IV): - Lipowa Dolna do Urbasia - 0,470 km - Lipowa Dolna do Bryji- 0,800 km - Lipowa Dolna do Napierały - 0,400 km - Lipowa Brzeziny do Kupczaka - 0,440 km Planowana liczba godzin pracy w całym sezonie wynosi około 130 godzin. Dopuszcza się możliwość zwiększenia ilości dróg przeznaczonych do odśnieżania o boczne drogi dojazdowe do posesji, będące we władaniu gminy, po ustaniu intensywnych opadów śniegu. Rejon nr 7 - Sołectwo Lipowa (w standardzie III): - Lipowa do ZZD - 1,398 km - Lipowa Puściny k/Wandzla - 0,602 km - Lipowa Puściny do Wisły - 0,522 km - Lipowa Puściny do Śliwy - 0,300 km - Lipowa k/boiska LKS - 0,180 km - Lipowa Podlas - 1,577 km - Lipowa Podlas do Wojtusiaka - 0,680 Ponadto (w standardzie IV): - Lipowa Podlas do Drągowego - 0,577 km - Lipowa Podlas do Zuziaka - 0,330 km - Lipowa Podlas na Mysłówek - 0,450 km - Lipowa Podlas do Kubaczki - 0,250 km Planowana liczba godzin pracy w całym sezonie wynosi około 140 godzin. Dopuszcza się możliwość zwiększenia ilości dróg przeznaczonych do odśnieżania o boczne drogi dojazdowe do posesji, będące we władaniu gminy, po ustaniu intensywnych opadów śniegu. Rejon nr 8 - Sołectwo Lipowa (w standardzie III). - Lipowa Podlas -Zemanka - 1,474 km - Lipowa Nadkościół - 1,300 km - Lipowa Podkościół - 1,200 km - Parking Lipowa Karczma - 700 m2 - Plac przy pomniku w Lipowej - Parking przy Urzędzie Gminy - Plac Szkoły Podstawowej w Lipowej. Ponadto (w standardzie IV): - przez Kępe - Lipowa Jaski (droga do zbiorników) - 0,430 km - do Caputów w Lipowej Nadkościół - 0,240 km - do Biegunów w Lipowej Nadkościół - 0,140 km - do Kurowskich w Lipowej Nadkościół - 0,180 km - Lipowa Jaski-łącznik z Nadkościół - 0,300 km - Lipowa Podkościół droga do Pieczarków - 0,170 km Planowana liczba godzin pracy w całym sezonie wynosi około 140 godzin. Dopuszcza się możliwość zwiększenia ilości dróg przeznaczonych do odśnieżania o boczne drogi dojazdowe do posesji, będące we władaniu gminy, po ustaniu intensywnych opadów śniegu. Rejon nr 9 - Teren całej gminy. W przypadku nadzwyczajnych opadów śniegu teren całej gminy, ma być odśnieżany przy użyciu ciężkiego sprzętu tj. pługu wirnikowego o szerokości roboczej min. 2,40 m, koparko - ładowarki o pojemności łyżki min. 1,5 m3, oraz samochodu ciężarowego - samowyładowczego o ładowności do 10 ton. Planowana liczba godzin pracy w całym sezonie wynosi około 50 godzin, w tym: 15 godzin wirnika, 25 godzin ładowarki i 10 godzin samochodu samowyładowczego. Do zadań Wykonawcy należy: a) usunięcie opadu śnieżnego zalegającego jezdnię, pobocza, oraz obiekty towarzyszące drodze (zatoki autobusowe, parkingi i mosty); b) zwalczanie śliskości zimowej na powierzonych drogach; Realizację przedmiotu zamówienia zapewnia Wykonawca przy zastosowaniu własnego lub pozostającego w dyspozycji Wykonawcy i sprawnego technicznie sprzętu. Sprzęt, którym realizowana będzie usługa musi być bezwzględnie sprawny technicznie. Zamówienie obejmuje odśnieżanie placu lub drogi oraz usuwanie śliskości zimowej przez posypywanie materiałami (piaskiem, solą drogową). Materiały niezbędne do usuwania śliskości zimowej dostarcza Zamawiający Wszystkie pojazdy wykonujące prace na drodze winny wysyłać żółte sygnały błyskowe.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 90620000-9


Dodatkowe kody CPV: 90630000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: rejon I

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 24840.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MARKOP MAREK KLACZEK
Email wykonawcy: MAREK.KLAC@ONET.PL
Adres pocztowy: UL. MODRZEWIOWA 484
Kod pocztowy: 43-376
Miejscowość: GODZISZKA
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 26827.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 26827.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 26827.20
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: rejon II

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 11200.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: USŁUGI TRANSPORTOWE SPRZETEM ROLNICZYM I INNE CZRESŁĄW SOWA
Email wykonawcy: SOWAPIOTR6@GMAIL.COM
Adres pocztowy: UL. MODRZEWIOWA 2
Kod pocztowy: 34-300
Miejscowość: SIENNA
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 12096.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 12096.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 12096.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: REJON III

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 13000.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: USŁUGI TRANSPORTOWE SPRZETEM ROLNICZYM I INNE CZESŁAW SOWA
Email wykonawcy: SOWAPIOTR6@GMAIL.COM
Adres pocztowy: UL. MODRZEWIOWA 2
Kod pocztowy: 34-300
Miejscowość: SIENNA
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 14040.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 14040.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 14040.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: REJON IV

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 10800.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: LUCAT MASZYNY POŁUDNIE AGNIESZKA JANOSZ
Email wykonawcy: ALJANOSZ@INTERIA.PL
Adres pocztowy: UL. STOLARSKA 1C
Kod pocztowy: 34-300
Miejscowość: ŻYWIEC
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 11664.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 11664.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 11664.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: REJON V

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 10400.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: USŁUGI TRANSPORTOWE SPRZETEM ROLNICZYM I INNE CZESŁAW SOWA
Email wykonawcy: SOWAPIOTR6@GMAIL.COM
Adres pocztowy: UL. MODRZEWIOWA 2
Kod pocztowy: 34-300
Miejscowość: SIENNA
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 11232.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 11232.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 11232.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: REJON VI

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 14820.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: LUCAT MASZYNY POŁUDNIE AGNIESZKA JANOSZ
Email wykonawcy: ALJANOSZ@INTERIA.PL
Adres pocztowy: UL. STOLARSKA 1C
Kod pocztowy: 34-300
Miejscowość: ŻYWIEC
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 16005.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 16005.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 16005.60
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: REJON VII

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 18200.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: FIRMA USŁUGOWO- HANDLOWA GRUSZKA WŁODZIMIERZ
Email wykonawcy: WLODZIMIERZ.GRUSZKA608@WP.PL
Adres pocztowy: UL. WIEJSKA 48
Kod pocztowy: 34-324
Miejscowość: LIPOWA
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 19605.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 19605.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 19605.60
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: REJON VIII

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 18200.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: FIRMA USŁUGOWO - HANDLOWA WŁODZIMIERZ GRUSZKA
Email wykonawcy: WLODZIMIERZ.GRUSZKA608@WP.PL
Adres pocztowy: UL. WIEJSKA 48
Kod pocztowy: 34-324
Miejscowość: LIPOWA
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 19605.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 19605.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 19605.60
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.