eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › "Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-11-06

Ogłoszenie nr 500265191-N-2018 z dnia 06-11-2018 r.

Zielona Góra: "Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze".
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Przedmiot umowy jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Pro-gramu Operacyjnego - Lubuskie 2020, I Schematu Pomocy Technicznej PROW 2014-2020, Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego "Rybactwo i Morze" na lata 2014-2020, Funduszu Spójności Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020 oraz Pomocy Technicznej Programu Współpracy INTERREG VA Brandenburgia-Polska 2014-2020 oraz budżetu Województwa Lubuskiego.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 627587-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 500072251-N-2017;500073336-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500009260-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 97077008900000, ul. ul. Podgórna 7, 65057 Zielona Góra, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 68 4565403, 4565404, 4565277, e-mail przetargi@lubuskie.pl, faks 684 565 404.
Adres strony internetowej (url): WWW.BIP.LUBUSKIE.PL

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze".

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

DA.III.272.2.65.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest "Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze". 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ.


II.4) Główny kod CPV: 30125110-5
Dodatkowe kody CPV:

30125100-2

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od dnia podpisania tj. 02.01.2018 r. do 18 grudnia 2018 r. lub wyczerpania kwoty umowy.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 02/01/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

MAK SP. Z O.O. , M.ISKRZAK@MAK.COM.PL, KOZACKA 3, 87-100, TORUŃ, kraj/woj. kujawsko - pomorskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 303159.33 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
19/10/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
WYNAGRODZENIE ZWIĘKSZONE ZOSTAJE O KWOTĘ BRUTTO 30315.93 ZŁ. WYKONAWCA ZA WYKONANIE PRZEDMIOTU UMOWY OTRZYMA WYNAGRODZENIE NIE PRZEKRACZAJĄCE KWOTY BRUTTO W WYSOKOŚCI 333475.26 ZŁ, W TYM PODATEK VAT W USTAWOWEJ WYSOKOŚCI

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
ZWIĘKSZENIE WARTOŚCI UMOWY DO 10% ZGODNIE Z ART. 144 UST. 1 PKT. 6 USTAWY PZP (ZWIĘKSZENIE DOSTAWY (UMOWY) PONIEWAŻ KOŃCZYŁY SIĘ MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE)

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.