To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-11-06
Ogłoszenie nr 500265146-N-2018 z dnia 06-11-2018 r.
42 Baza Lotnictwa Szkolnego: Remont pomieszczeń kancelaryjnych Sekcji Ochrony Informacji Niejawnych i Oficera Dyżurnego w budynku nr 8 - Sztab na terenie k-6056 Grójec w 2018 roku.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 634814-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
42 Baza Lotnictwa Szkolnego, Krajowy numer identyfikacyjny 142676316,
ul. Sadków
9,
26-603
Radom, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
261 511 500, e-mail
zamowieniapubliczne42.blsz@ron.mil.pl, faks
261 511 300.
Adres strony internetowej (url): www.42blsz.wp.mil.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka Wojskowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pomieszczeń kancelaryjnych Sekcji Ochrony Informacji Niejawnych i Oficera Dyżurnego w budynku nr 8 - Sztab na terenie k-6056 Grójec w 2018 roku.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):45/PN/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest "Remont pomieszczeń kancelaryjnych Sekcji Ochrony Informacji Niejawnych i Oficera Dyżurnego w budynku nr 8 - Sztab, na terenie k-6056 Grójec". Zakres prac: 1. Roboty budowlane w zakresie przygotowania terenu pod budowę: Wykonawca zapewni wygrodzenie terenu niezbędnego do realizacji przedmiotowego zadania oraz jego zabezpieczenie na czas prowadzenia robót budowlanych. 2. Roboty budowlane - pomieszczenia kancelarii Sekcji Ochrony Informacji Niejawnych: Wykucie z muru ościeżnic drzwiowych drewnianych; rozebranie ścianek działowych, rozebranie witryny wejściowej, wykucie nowych otworów w ścianach wraz z wykonaniem nowych nadproży, wykucie z muru podokienników wewnętrznych; poszerzenie otworów drzwiowych w ścianach z cegieł; zerwanie posadzki podłogowej z wykładziny dywanowej i wykładziny z PCV w rulonach; zamurowanie otworów w ścianach po otworach drzwiowych; przymurowanie ścianek działowych do pow. ścian; wykonanie ścianek szkieletowych g/k z wypełnieniem wełną mineralną i szpachlowaniem; naprawa ścianek g/k wraz zamontowaniem drzwiczek rewizyjnych; wykonanie tynków wewnętrznych cem-wap. kat. III na ścianach po zamurowaniach i rozbiórkach; obsadzenie podokienników z płyt granitowych o grub. 3 cm; wymiana kratek wentylacyjnych wraz z odgruzowaniem przewodów wentylacyjnych; wykonanie warstwy wyrównawczej pod posadzki z zapraw klejowych wraz z gruntowaniem; wykonanie nowej posadzki z wykładziny Tarkett wraz z cokolikami na ścianach; dwukrotne nałożenie gładzi szpachlowych na ścianach wraz z gruntowaniem i zamontowaniem narożników; dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni ścian; wykonanie tynku mozaikowego na ścianach (lamperia); montaż ościeżnic regulowanych, drewnianych i skrzydeł drzwiowych z naturalną okleiną o szkielecie drewnianym z tulejami nawiewnymi chromowanymi, okuciami ze stali szlachetnej i wkładką patentową, np. PORTA SYSTEM; montaż drzwi i witryn aluminiowych szklonych malowanych proszkowo w kolorze RAL; przeniesienie drzwi stalowych antywłamaniowych w klasie RC4; montaż sufitów podwieszanych z wypełnieniem płytami z włókien mineralnych o wym. 60x60 cm; montaż przegród z laminatu HPL grub. 15 mm; 3. Roboty budowlane - pomieszczenia Oficera Dyżurnego Rozebranie okładzin ściennych z paneli; rozebranie posadzki z płytek ceramicznych; wykucie z muru ościeżnicy drzwiowej stalowej; wykucie z muru podokienników okiennych; poszerzenie otworu pomiędzy pomieszczeniami; uzupełnienie tyków wewnętrznych cem-wap. na ścianach; montaż ościeżnicy regulowanej i skrzydła drzwiowego z naturalną okleiną o szkielecie drewnianym, okuciami ze stali szlachetnej i wkładką patentową, np. PORTA SYSTEM; wykonanie wylewki cementowej wraz z gruntowaniem; wykonanie przeciwwilgociowej warstwy podposadzkowej (folii w płynie); okładziny podłogowe z płytek o wym. 60x60 cm. na zaprawie klejowej; cokoliki przyścienne z kształtek cokołowych na zaprawie klejowej; podokienniki z płyt granitowych grub. 3 cm; gruntowanie ścian; gładzie gipsowe dwuwarstwowe na ścianach wraz z zamontowaniem narożników; wykonanie tynków cienkowarstwowych mozaikowych na ścianach - lamperie; dwukrotne malowanie ścian farbami emulsyjnymi; dwukrotne malowanie farbami ftalowymi starej instalacji centralnego ogrzewania; wymiana kratek wentylacyjnych wraz z odgruzowaniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 i 2 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
194517.47
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Budowlano-Usługowa WIATROBUD II Paweł WIATRAK, Przemysław WIATRAK s.c.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
192000
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 23% IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Wykonanie remontu warstwy ścieralnej ulicy Jana Pawła II w Radomiu
- Dostawa odczynników chemicznych i sprzętu laboratoryjnego dla PSSE w Radomiu 2024r.
- PRZYSTOSOWANIE POMIESZCZEŃ DLA POTRZEB PRACOWNI CHEMICZNEJ w budynku Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Władysława Reymonta zlokalizowanego w Radomiu przy ul. Uniwersyteckiej 6
- Wykonanie remontu warstwy ścieralnej ulicy Starokrakowskiej w Radomiu
- ZAKUP ORAZ SUKCESYWNA DOSTAWA LEKÓW DLA POTRZEB RADOMSKIEJ STACJI POGOTOWIA RATUNKOWEGO W RADOMIU
- Budowa oświetlenia ul. Puszczańskiej oraz sięgacza ul. Witosa w Radomiu
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa placu manewrowego oraz stanowiska czerpania wody p.poż."
- PRZEBUDOWA I REMONT BUDYNKU DO NIEODPŁATNEGO PRZECHOWYWANIA I REDYSTRYBUCJI ŻYWNOŚCI NA CELE SPOŁECZNE
- Poprawa infrastruktury drogowej w gminie Dzwola
- Poprawa stanu wraz z częściową termomodernizacją zabytkowego budynku starej szkoły w Gąsawie
- Wykonanie robót remontowych w lokalu mieszkalnym przy ul. Obr. Westerplatte 5A/301 w Pruszczu Gdańskim
- Wykonanie robót remontowych w lokalach mieszkalnych przy ul. Grunwaldzkiej 34/2 oraz 34/3 w Pruszczu Gdańskim
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.