eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda-Huta › Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na rzecz Gminy Ruda-Huta z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy, z przeznaczeniem dofinansowania części kosztów zadania inwestycyjnego pn.Przebudowa i modernizacja Biblioteki Publicznej Gminy Ruda-Huta

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-06

Ogłoszenie nr 500264788-N-2018 z dnia 06-11-2018 r.

Gmina Ruda-Huta: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na rzecz Gminy Ruda-Huta z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy, z przeznaczeniem dofinansowania części kosztów zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa i modernizacja Biblioteki Publicznej Gminy Ruda-Huta

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 622814-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Ruda-Huta, Krajowy numer identyfikacyjny 11019803700000, ul. Niepodległości 44, 22-110 Ruda-Huta, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 825 686 033, e-mail sekretariat@ruda-huta.pl, faks 825 686 033.
Adres strony internetowej (url): www.ugrudahuta.bip.lubelskie.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na rzecz Gminy Ruda-Huta z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy, z przeznaczeniem dofinansowania części kosztów zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa i modernizacja Biblioteki Publicznej Gminy Ruda-Huta

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RŚG.I.271.6.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa udzielenia i obsługi kredytu długoterminowego w wysokości 800 000 zł na rzecz Gminy Ruda-Huta z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy, z przeznaczeniem dofinansowania części kosztów zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa i modernizacja Biblioteki Publicznej Gminy Ruda-Huta. 2. Szczegółowe warunki zamówienia, w tym standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy Pzp: 1) Przewidywany termin wykorzystania kredytu: jednorazowo do 31 października 2018r. 2) Przewidywany termin uruchomienia kredytu: 15 października 2018r. 3) Kredyt będzie przekazany na żądanie Zamawiającego, na jego rachunek prowadzony w banku wybranym do obsługi budżetu gminy. 4) Uruchamianie kredytu będzie następowało na podstawie dyspozycji Zamawiającego, złożonej na Formularzu bankowym. 5) Karencja w spłacie kredytu do 30 marca 2019 r. 6) Okres kredytowania od daty zawarcia umowy do 31 grudnia 2025r. 7) Spłata odsetek miesięczna, począwszy od listopada 2018r., po otrzymaniu pisemnej informacji o wysokości odsetek. 8) Bazowa stopa oprocentowania oparta będzie na stawce WIBOR 3M powiększonej o marżę wykonawcy. 9) Marża wykonawcy jest stała w okresie umowy. 10) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów i opłat. 11) Zamawiający nie dopuszcza naliczenia przez wykonawcę prowizji za przyznanie kredytu. 12) Spłata kapitału nastąpi w 28 ratach kwartalnych w terminach do 31 marca, 30 czerwca, 30 września i 31 grudnia każdego roku, w latach 2019-2025 wg poniższego harmonogramu: - 2019 rok - 80 000,00 w czterech równych ratach po 20 000,00 zł każda, - 2020 rok - 100 000,00 w czterech równych ratach po 25 000,00 zł każda, - 2021 rok - 100 000,00 w czterech równych ratach po 25 000,00 zł każda, - 2022 rok - 120 000,00 w czterech równych ratach po 30 000,00 zł każda, - 2023 rok - 150 000,00 w czterech równych ratach po 37 500,00 zł każda, - 2024 rok - 150 000,00 w czterech równych ratach po 37 500,00 zł każda, - 2025 rok - 100 000,00 w czterech równych ratach po 25 000,00 zł każda, 13) Oprocentowanie kredytu stanowi koszty obsługi kredytu. 14) Wykonawca będzie naliczał odsetki od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu. Odsetki naliczane będą za rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu przy założeniu, że rok liczy 365/366 dni, od dnia powstania zadłużenia z tytułu udzielonego kredytu do dnia poprzedzającego jego spłatę włącznie. 15) Za spłatę odsetek oraz rat kapitału należy przyjąć dzień obciążenia rachunku Zamawiającego. Jeżeli termin płatności przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, spłata odsetek i rat kapitału następuje w pierwszym dniu roboczym przypadającym po dniu ustawowo wolnym od pracy. 16) Formę zabezpieczenia kredytu stanowi weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową na sumę odpowiadającą kwocie zadłużenia z tytułu wykorzystanego kredytu wraz z odsetkami.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 79364.07
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy w Sawinie
Email wykonawcy: sawin@bs.bankbps.lublin.pl
Adres pocztowy: ul. Rynek 6
Kod pocztowy: 22-107
Miejscowość: Sawin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 87562.84
Oferta z najniższą ceną/kosztem 87562.84
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 87562.84
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.