To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-11-05
Ogłoszenie nr 500264418-N-2018 z dnia 05-11-2018 r.
Gmina Głogów: Zakup i dostawa wyposażenia sal lekcyjnych w ramach zadania pn. " Rozbudowa wraz z przebudową Zespołu Szkół w miejscowości Serby"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
PRZEDMIOT UMOWY JEST WSPÓŁFINANSOWANY Z PROGRAMU OPERACYJNEGO RPDS - RPO WD 2014-2020, OŚ PRIORYTETOWA 7 - 7 INFRASTRUKTURA EDUKACYJNA, DZIAŁANIE 7.1 INWESTYCJE W EDUKACJĘ PRZEDSZKOLNĄ, PODSTAWOWĄ I GIMNAZJALNĄ, PODDZIAŁANIE OSI - 7.1.1 INWESTYCJE W EDUKACJĘ PRZEDSZKOLNĄ, PODSTAWOWĄ I GIMNAZJALNĄ - KONKURSY HORYZONTALNE
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 619580-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Głogów, Krajowy numer identyfikacyjny 390647311,
ul. Piaskowa
1,
67-200
Głogów, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
076 836 55 55, e-mail
gminaglogow@wp.pl, faks
076 836 55 67.
Adres strony internetowej (url): www.ugglogow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa wyposażenia sal lekcyjnych w ramach zadania pn. " Rozbudowa wraz z przebudową Zespołu Szkół w miejscowości Serby"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.12.2018-2
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż wyposażenia sal lekcyjnych zgodnie ze wskazaniem miejsca dostawy przez Zamawiającego w ramach projektu. 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: Dostawę wyspecyfikowanych produktów, własnym środkiem transportu, w miejsce wskazane przez Zamawiającego, Rozładunek; Wniesienie i zeskładowanie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego; Zmontowanie, ustawienie lub zainstalowanie poszczególnych produktów w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. 3. Zamawiający dopuszcza składane ofert częściowych 4. Część I wg załącznika nr 6 do SIWZ - Meble szkolne 5. Część II wg załącznika nr 7 do SIWZ - Sprzęt informatyczny i RTV 6. Część III wg załącznika nr 8 do SIWZ - Pomoce naukowe 2. Opis poszczególnych przedmiotów stanowiących wyposażenie sal lekcyjnych stanowią załączniki nr 6, 7, 8 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia 3. Istotnych postanowieniach umowy (IPU) - zał. nr 5 do SIWZ
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39100000-1
Dodatkowe kody CPV: 39130000-2, 39162100-6, 39162200-7, 30200000-1, 32300000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Część I wg załącznika nr 6 do SIWZ - Meble szkolne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
70155.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Moje Bambino Sp. z o.o. Sp. K.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
tak
Cena wybranej oferty/wartość umowy
86290.65
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część II wg załącznika nr 7 do SIWZ - Sprzęt informatyczny i RTV |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
96300.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: 13p Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
96300.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Część III wg załącznika nr 8 do SIWZ - Pomoce naukowe |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
30923.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Moje Bambino Sp. z o.o. Sp. K.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
37098.93
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GŁOGOWA
- Usługa ubezpieczenia Gminy Głogów oraz podległych jednostek organizacyjnych
- Utworzenie 90 nowych miejsc opieki w Miejskim Żłobku Integracyjnym "Dom nad Strumykiem" w Głogowie
- "Modernizacja instalacji elektrycznej wraz z wymianą opraw. Wymiana drzwi na ciągach komunikacyjnych i toaletach z dostosowaniem dla osób z niepełnosprawnością w budynkach uczelni PANS w Głogowie "
więcej: przetargi w Głogowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PN/06/2024 Zakup mebli na potrzeby Filharmonii Opolskiej im. Józefa Elsnera w Opolu
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- Centrum Edukacyjno -Kulturalne - Budowa Oddziałów Przedszkolnych w Stolnie
- Dostawa z montażem mebli do jednostek
- Dostawa wyposażenia meblowego do placówek Zespołu Żłobków m.st. Warszawy
- Dostawa mebli laboratoryjnych do Instytutu Nauk Chemicznych
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.