To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-11-05
Ogłoszenie nr 500264291-N-2018 z dnia 05-11-2018 r.
Lubelski Ośrodek Doradztwa Rolniczego: dostawa, montaż i ustawienie fabrycznie nowych mebli, rolet oraz dostawa i ułożenie fabrycznie nowych wykładzin dywanowych.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 616929-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Lubelski Ośrodek Doradztwa Rolniczego, Krajowy numer identyfikacyjny 420446100000,
ul. ul. Pożowska
8,
24130
Końskowola, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
818 816 285, e-mail
kkopinska@wodr.konskowola.pl, faks
818 816 663.
Adres strony internetowej (url): www.wodr.konskowola.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: państwowa jednostka organizacyjna posiadające osobowość prawną
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa, montaż i ustawienie fabrycznie nowych mebli, rolet oraz dostawa i ułożenie fabrycznie nowych wykładzin dywanowych.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i ustawienie fabrycznie nowych mebli, rolet oraz dostawa i ułożenie fabrycznie nowych wykładzin dywanowych. 2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 6 zadań
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39130000-2
Dodatkowe kody CPV: 39121000-6, 39131400-5, 39113000-7, 39531000-3, 39515410-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: dostawa, montaż i ustawienie fabrycznie nowych biurek |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt 4 - cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Wartość ofert znacznie przekroczyła kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: dostawa i montaż fabrycznie nowych rolet i verticali pionowych wewnętrznych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
16260.16
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Oprema Tomasz Turek
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
16650.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: dostawa i ułożenie wykładzin podłogowych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt 1 - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: dostawa krzeseł obrotowych, krzeseł ISO, krzeseł drewnianych składanych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: - art. 93 ust. 1 pkt 4 - cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Wartość ofert znacznie przekroczyła kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: dostawa 6 stołów składanych z 24 składanymi krzesłami |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt 1 - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: dostawa 14 krzeseł tapicerowanych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt 1 - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI KOŃSKOWOLA
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj budynku dla parku maszynowego wraz z magazynem
- DOSTAWA RÓŻNYCH ODMIAN SADZONEK JABŁONI DLA NOWOZAKŁADANEJ KWATERY W SADZIE DOŚWIADCZALNO-WDROŻENIOWYM LODR W KOŃSKOWOLI
- Dostawa samochodu osobowego dla LODR w Końskowoli
więcej: przetargi KOŃSKOWOLA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zagospodarowanie Rodzinnego Parku bł. K. Kózkówny w Tychach" - Zadanie nr 1 - Zagospodarowanie małą architekturą; Zadanie nr 2 - Remont ławek - gabionów na terenie placu zabaw i siłowni plenerowej.
- Zakup pierwszego wyposażenia do budynku Gminnej Biblioteki Publicznej Centrum Kultury i Rozwoju w miejscowości Drzycim
- Wykonanie modernizacji wraz z wyposażeniem meblowym pomieszczenia sortowni w bloku B Centrali NBP przy ul. Świętokrzyskiej 11/21
- "Zakup i dostawa wyposażenia Przedszkola w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Ślęzakach w ramach projektu "Akademia Krasnoludków"
- Dostawa mebli oraz sprzętu AGD do pomieszczeń oddziału szpitalnego - II piętro budynku nr 102 - ZP-17/24
- Dostawa mebli na potrzeby Oddziału ZUS w Słupsku (2 części)
więcej: Różne siedziska i krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.