eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › "REMONT BUDYNKU SĄDU OKRĘGOWEGO W ELBLĄGU PRZY ULICY PUŁASKIEGO 1 POD POTRZEBY OPINIODAWCZEGO ZESPOŁU SĄDOWYCH SPECJALISTÓW - ETAP II - powierzchnia całkowita budynku 343,94 m2.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-11-05

Ogłoszenie nr 500264245-N-2018 z dnia 05-11-2018 r.

Elbląg: "REMONT BUDYNKU SĄDU OKRĘGOWEGO W ELBLĄGU PRZY ULICY PUŁASKIEGO 1 POD POTRZEBY OPINIODAWCZEGO ZESPOŁU SĄDOWYCH SPECJALISTÓW - ETAP II - powierzchnia całkowita budynku 343,94 m2.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 586295-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500192344-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Elblągu, Krajowy numer identyfikacyjny 57164200000, ul. Plac Konstytucji 1, 82300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 55 611 24 00 w. 462, e-mail so.elblag@ms.gov.pl, faks 55 611 24 80.
Adres strony internetowej (url): www.elblag.so.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Sąd Okręgowy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"REMONT BUDYNKU SĄDU OKRĘGOWEGO W ELBLĄGU PRZY ULICY PUŁASKIEGO 1 POD POTRZEBY OPINIODAWCZEGO ZESPOŁU SĄDOWYCH SPECJALISTÓW - ETAP II - powierzchnia całkowita budynku 343,94 m2.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.260.3.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Remont obejmuje m in. : 1) Prace budowlane: a) Montaż i wymianę drzwi wewnętrznych - 18 szt. b) Wymianę posadzek i listew przypodłogowych (bez kondygnacji piwnicy) - (parter 101,62 m2 + piętro 89,24 m2 + poddasze 64,82 m2) - 255,68 m2. c) Profesjonalne wyczyszczenie płytek ceramicznych na posadzce w piwnicy - 88,26 m2. d) Wymianę wykładziny na klatce schodowej wraz z podwyższeniem balustrady. e) Wymiana częściowa tynków. f) Szpachlowanie, malowanie ścian wewnętrznych i sufitów na wszystkich kondygnacjach (256,31 m2 piwnica+ 341,30 m2 parter +307,39 m2 i piętro +210,15 m2) - około 1.115,15 m2 g) Kompleksowy remont i wyposażenie łazienek (5,78 m2 + 4,04 m2 +7,83 m2) - 3 szt. h) Wykonanie podciągu, demontaż ściany wewnętrznej w celu połączenia dwóch pomieszczeń na poddaszu. i) Demontaż i wykonanie ścianki działowej na poddaszu. j) Podwyższenie balustrady na tarasie. k) Montaż lustra weneckiego pomiędzy pomieszczeniami na parterze. 2) Prace sanitarne: ( instalacja wod.-kan, co, cwu, klimatyzacja) a) Demontaż kotła gazowego. b) Dostawa i montaż węzła cieplnego wymiennikowego c.o. i c.w.u. o mocy 40 kW. c) Instalacja centralnego ogrzewania w tym wymiana grzejników - 19 szt. d) Instalacja wody - baterie umywalkowe 3 szt. e) Instalacja kanalizacji sanitarnej. f) Montaż armatury sanitarnej ( umywalki 3 szt., WC- 3 szt., pisuar - 1 szt) g) Instalacja klimatyzacji ze zmiennym przepływem czynnika chłodniczego: (Agregat zewnętrzny DVM S o nominalnej mocy grzewczej 37,5 kW i nominalnej mocy chłodniczej 33,5 kW, jednostki ścienne 10 szt.) 3) Prace elektryczne: a) Rozdzielnica RG, b) Podrozdzielnie R1, R2, R3, R4, RK - komputerowa z UPS. c) Wewnętrzne linie zasilające. d) Instalacja oświetlenia wewnętrznego podstawowego i ewakuacyjnego, zasilanie wentylatorów łazienkowych. e) Montaż nowych opraw oświetleniowych. f) Instalacja gniazd wtyczkowych. g) Instalacja połączeń wyrównawczych. h) Instalacja logiczna. i) Instalacja alarmowa (SSWiN), p-poż - sprawna technicznie, ewentualne uszkodzenia należy naprawić w trakcie prac. j) Instalacja zasilająca klimatyzacji. k) Ochrona od porażeń i przepięć. 4) Zagospodarowanie terenu a) Nawiezienie ziemi urodzajnej b) Wyrównanie terenu c) Założenie trawnika 5) Kompleksowe wyposażenie budynku zgodnie z projektem w tym: a) Wyposażenie sanitariatów , korytarzy i pom. biurowych.


II.4) Główny kod CPV: 45262690-4
Dodatkowe kody CPV:

45330000-9,

45331000-6,

45421000-4,

45432130-4,

45442100-8,

39130000-2

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od 10.08.2018 do 14.12.2018 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
15/10/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zamawiający przewidział rozliczenie kosztorysem powykonawczym

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
roboty dodatkowe: wywiezienie gruzu -9 m3 , montaż płyt OSB na podłogach - 245 m2, zmiany instalacji c.o. - podejścia pod grzejniki, izolacja rurociągów - 6m, montaż zaworów termostatycznych i odcinających - 17 kpl, montaż zaworów napowietrzających - 5 szt. drzwiczki rewizyjne - 5 szt. barierki ochronne w oknach - 19 szt. Wartość robót bez VAT 15.994,59 zł. minus wartość robót , które nie będą wykonywane 8.044,38 zł. bez VAT. Zwiększa się wynagrodzenie o kwotę 7.950,21 zł. plus VAT = 9.778,76 zł.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Wystąpiły roboty dodatkowe i zamienne potwierdzone Protokołem konieczności Nr 1 w zakresie : wywiezienie gruzu -9 m3 , montaż płyt OSB na podłogach - 245 m2, zmiany instalacji c.o. - podejścia pod grzejniki, izolacja rurociągów - 6m, montaż zaworów termostatycznych i odcinających - 17 kpl, montaż zaworów napowietrzających - 5 szt. drzwiczki rewizyjne - 5 szt. barierki ochronne w oknach - 19 szt. Wartość robót dodatkowych bez VAT 15.994,59 zł. minus wartość robót , które nie będą wykonywane 8.044,38 zł. bez VAT. Zwiększa się wynagrodzenie o kwotę 7.950,21 zł. plus VAT = 9.778,76 zł.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Podpisano Aneks nr 1 z dnia 15.10.2018 r.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.