eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › Dostawa materiałów do bieżącego utrzymania dróg gruntowych będących w administracji Gminy Siedlce

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-10-31

Ogłoszenie nr 500262189-N-2018 z dnia 31-10-2018 r.

Siedlce: Dostawa materiałów do bieżącego utrzymania dróg gruntowych będących w administracji Gminy Siedlce
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 515000-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500047278-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siedlce, Krajowy numer identyfikacyjny 71158255200000, ul. ul. Asłanowicza 10, 08110 Siedlce, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 25 633 25 40 wew. 56, e-mail gmina@gminasiedlce.pl, faks 256 323 630.
Adres strony internetowej (url): www.gminasiedlce.pl oraz http://e-bip.pl/Start/26

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa materiałów do bieżącego utrzymania dróg gruntowych będących w administracji Gminy Siedlce

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

OA.271.12.2018.PJ

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem: sukcesywne dostawy wraz z transportem i rozładunkiem destruktu asfaltowego uzyskanego z frezowania warstw bitumicznych nawierzchni drogowych o frakcji od 0 - 31.5 mm, żużlu wielkopiecowego, kruszywa łamanego dolomitowego o frakcji 0-31,5 mm oraz kruszywa betonowego o frakcji 0-63 mm na potrzeby bieżącego utrzymania dróg będących w administracji Gminy Siedlce w roku 2018 w ilościach zgodnych z wcześniejszym zleceniem. Wykonawca zobowiązany jest wydać materiał rozładowany we wskazane miejsce na drodze na terenie Gminy Siedlce. Materiał ma być wolny od zanieczyszczeń. Rozliczenie dostarczonego materiału odbywać się będzie na podstawie zestawienia ilości potwierdzonego przez uprawnionego pracownika Urzędu Gminy z comiesięcznym okresem fakturowania. Do wykonania zamówienia konieczne jest dysponowanie min. pięcioma samochodami samowyładowczymi o ładowności 25 ton. Wymagany termin realizacji zamówienia- 2 dni robocze licząc od daty otrzymania zlecenia Zapotrzebowanie obejmuje dostawę materiału w n/w ilościach. Lp. Asortyment ilość 1. Destrukt asfaltowy 4000 t 2. Żużel wielkopiecowy 2000 t 3. Kruszywo dolomitowe 3000 t 4. Kruszywo betonowe 1000 t


II.4) Główny kod CPV: 14210000-6
Dodatkowe kody CPV:

14630000-6,

44113600-1

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do dnia 30.10.2018 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
02/10/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zmiany dotyczą wysokości wynagrodzenia wykonawcy

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Z uwagi na zwiększenie ilości wzmocnień nawierzchni dróg gminnych spowodowanych koniecznością poprawy ich stanu, nie wymagających naprawy przed przystąpieniem do postępowania przetargowego wystąpiła konieczność skorzystania z prawa opcji i zwiększania przez zamawiającego zakresu robót do 50% zgodnie z par. 10 ust. 5 zawartej umowy Nr OA.272.11.2018. Zwiększeniu ulega zakres przedmiotowy umowy o kwotę 180.000,00 zł. Po dokonaniu w/w zwiększenia wynagrodzenie o którym mowa w par. 5 ust. 2 wynosi: 874.900,00 zł (słownie: osiemset siedemdziesiąt cztery tysiące dziewięćset złotych 00/100)

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.