eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rościszewo › Zaciągnięcie długoterminowego kredytu w wysokości 1.170.000 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w kwocie 496.730,00 zł oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów w kwocie 673.270,00 zł

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-30

Ogłoszenie nr 500261269-N-2018 z dnia 30-10-2018 r.

Gmina Rościszewo: Zaciągnięcie długoterminowego kredytu w wysokości 1.170.000 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w kwocie 496.730,00 zł oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów w kwocie 673.270,00 zł

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 619911-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500229783-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Rościszewo, Krajowy numer identyfikacyjny 61101590000000, ul. ul. Armii Krajowej 1, 09204 Rościszewo, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 242 764 011, e-mail ugrosciszewo@interia.pl, faks 242 764 201.
Adres strony internetowej (url): www.rosciszewo.bip.org.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zaciągnięcie długoterminowego kredytu w wysokości 1.170.000 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w kwocie 496.730,00 zł oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów w kwocie 673.270,00 zł

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RRGKB.271.3.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Usługa bankowa w zakresie udzielenia kredytu bankowego w kwocie 1.170.000,00 zł z przeznaczeniem na: ? pokrycie planowanego deficytu budżetu w wysokości: 496.730,00 zł ? spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów: 673.270,00 zł. 2. Charakterystyka przedmiotu zamówienia a. Rodzaj waluty: PLN. b. Kwota kredytu: 1.170.000 zł, słownie: jeden milion sto siedemdziesiąt tysięcy złotych. c. Okres kredytowania: październik 2018 (udzielenie kredytu) - 30 grudnia 2031(spłata odsetek) d. Przeznaczenie kredytu: pokrycie deficytu gminy oraz spłata wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów e. Zabezpieczenie kredytu w formie weksla własnego "in blanco" bez protestu wraz z deklaracją wekslową. f. Terminy spłaty kredytu: 52 rat w następujących terminach i kwotach: Rok 2019 1. Do 31.03.2019 - 12.500,-zł 2. Do 30.06.2019 - 12.500,-zł 3. Do 30.09.2019 - 12.500,-zł 4. Do 30.12.2019 - 12.500,-zł Rok 2020 1. Do 31.03.2020 - 12.500,-zł 2. Do 30.06.2020 - 12.500,-zł 3. Do 30.09.2020 - 12.500,-zł 4. Do 30.12.2020 - 12.500,-zł Rok 2021 1. Do 31.03.2021 - 25.000,- zł 2. Do 30.06.2021 - 25.000,- zł 3. Do 30.09.2021 - 25.000, - zł 4. Do 30.12.2021 - 25.000, -zł Rok 2022 1. Do 31.03.2022 - 25.000,- zł 2. Do 30.06.2022 - 25.000,- zł 3. Do 30.09.2022 - 25.000, - zł 4. Do 30.12.2022 - 25.000, - zł Rok 2023 1. Do 31.03.2023 - 25.000,- zł 2. Do 30.06.2023 - 25.000,- zł 3. Do 30.09.2023 - 25.000, - zł 4. Do 30.12.2023 - 25.000, - zł Rok 2024 1. Do 31.03.2024 - 25.000,- zł 2. Do 30.06.2024 - 25.000,- zł 3. Do 30.09.2024 - 25.000, - zł 4. Do 30.12.2024 - 25.000, - zł Rok 2025 1. Do 31.03.2025 - 25.000,- zł 2. Do 30.06.2025 - 25.000,- zł 3. Do 30.09.2025 - 25.000, - zł 4. Do 30.12.2025 - 25.000, - zł Rok 2026 1. Do 31.03.2026 - 12.500,- zł 2. Do 30.06.2026 - 12.500,- zł 3. Do 30.09.2026 - 12.500, - zł 4. Do 30.12.2026 - 12.500, - zł Rok 2027 1. Do 31.03.2027 - 6.250,- zł 2. Do 30.06.2027 - 6.250,- zł 3. Do 30.09.2027 - 6.250, - zł 4. Do 30.12.2027 - 6.250, - zł Rok 2028 1. Do 31.03.2028 - 6.250,- zł 2. Do 30.06.2028 - 6.250,- zł 3. Do 30.09.2028 - 6.250, - zł 4. Do 30.12.2028 - 6.250, - zł Rok 2029 1. Do 31.03.2029 - 6.250,- zł 2. Do 30.06.2029 - 6.250,- zł 3. Do 30.09.2029 - 6.250, - zł 4. Do 30.12.2029 - 6.250, - zł Rok 2030 1. Do 31.03.2030 - 6.250,- zł 2. Do 30.06.2030 - 6.250,- zł 3. Do 30.09.2030 - 6.250, - zł 4. Do 30.12.2030 - 6.250, - zł Rok 2031 1. Do 31.03.2031 - 105.000,- zł 2. Do 30.06.2031 - 105.000,- zł 3. Do 30.09.2031 - 105.000, - zł 4. Do 30.12.2031 - 105.000, - zł g. Spłata odsetek w okresach kwartalnych. h. Oprocentowanie kredytu - według stopy procentowej WIBOR 3 M, powiększone o stalą marżę banku. Oprocentowaniu podlega kwota faktycznie wykorzystanego kredytu przyjmując rzeczywistą liczbę dni w miesiącu oraz założenie, że rok liczy 365 dni. Marża podana w ofercie nie może zostać podwyższona w trakcie trwania umowy kredytowej. Zmiany oprocentowania wynikające ze stawki WIBOR 3M nie stanowi zmiany warunków umowy. i. Dla przygotowania oferty wykonawca zobowiązany jest przyjąć WIBOR 3M w wysokości obowiązującej na dzień ogłoszenia przetargu tj. na dzień 20.09.2018 r. przyjmując jednorazowe uruchomienie kredytu w dniu 24.10.2018 r. j. Zamawiający nie dopuszcza płatności z tytułu jakichkolwiek prowizji i opłat. k. Zamawiający pobierze odsetki za okres faktycznego korzystania z kredytu. l. Wykonawca nie będzie pobierał żadnych dodatkowych opłat i prowizji z tytułu udzielenia i obsługi kredytu. m. Środki finansowe postawione do dyspozycji po podpisaniu umowy, na podstawie pisemnej dyspozycji Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 387000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy w Gostyninie
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Rynek 4/5
Kod pocztowy: 09-500
Miejscowość: Gostynin
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 207395.75
Oferta z najniższą ceną/kosztem 205609.14
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 207395.75
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.