eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Remont budynków nr 221 - Garaż na terenie K-6017 Sochaczew

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-30

Ogłoszenie nr 500260859-N-2018 z dnia 30-10-2018 r.

42 Baza Lotnictwa Szkolnego: Remont budynków nr 221 - Garaż na terenie K-6017 Sochaczew

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 621572-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

42 Baza Lotnictwa Szkolnego, Krajowy numer identyfikacyjny 142676316, ul. Sadków 9, 26-603 Radom, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 261 511 500, e-mail zamowieniapubliczne42.blsz@ron.mil.pl, faks 261 511 300.
Adres strony internetowej (url): www.42blsz.wp.mil.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jesdnostka Wojskowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont budynków nr 221 - Garaż na terenie K-6017 Sochaczew

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

41/PN/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem niniejszej Specyfikacji Technicznej są wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót budowlanych związanych z wykonaniem zadania Remont budynku nr 221 - Garaż na terenie K-6017 Sochaczew. 1. Roboty budowlane w zakresie przygotowania terenu pod budowę: Wykonawca zapewni wygrodzenie terenu oraz jego zabezpieczenie na czas prowadzenia robót budowlanych. 2. Roboty budowlane: rozebranie posadzek z płytek na zaprawie cementowej, rozebranie posadzek z wykładzin rulonowych PCV, zerwanie posadzki cementowej, rozbiórka elementów betonowych niezbrojonych podposadzkowych, wykonanie podkładów betonowych podposadzkowych, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i przeciwwodnej z folii polietylenowej podposadzkowej, wykonanie warstwy wyrównującej gr. 5 cm. z zaprawy samopoziomującej, gruntowanie powierzchni posadzki, wykonanie posadzki z wykładzin rulonowych typu tarkett wraz z oblistwowaniem, wykonanie posadzki z płytek kamionkowych GRES wraz z cokolikiem wys. 15 cm., rozebranie ścianki działowej z cegieł grub. ½ cegły na zaprawie cem-wap., przymurowanie ścianki działowej z cegieł grub. ½ cegły na zaprawie cem-wap., wykonanie tynków wewnętrznych zwykłych cem-wap. kat. II na ścianach wyk. ręcznie, wykucie z muru ościeżnic drzwiowych stalowych, demontaż skrzydeł drzwiowych drewnianych, montaż ościeżnic drzwiowych stalowych i skrzydeł drzwiowych, montaż stopek do bram garażowych, rozebranie wykładziny ściennej z płytek, wykonanie podkładu tynkarskiego pod płytki, licowanie ścian płytkami glazurowanymi z obsadzeniem listew, kasowanie wykwitów i zacieków sufitów, poszpachlowanie nierówności starych tynków, wykonanie gładzi gipsowych grub. 3 mm. na sufitach i ścianach, dwukrotne malowanie sufitów i ścian farbami emulsyjnymi z zagruntowaniem powierzchni, pokrycie dachów papą zgrzewalna jednowarstwowo; 3. Roboty sanitarne: wymiana urządzeń sanitarnych - baterii umywalkowych, natryskowych, umywalki, ustępu z miska porcelanową, zasobnikowego stojącego podgrzewacza wody 300 l wraz z podejściem., demontaż oraz ponowny montaż grzejnika stalowego płytowego, wymiana instalacji i podejść instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej pod nowe urządzenia sanitarne; 4. Roboty elektryczne: wymiana przewodów kabelkowych instalacji elektrycznej, wymiana osprzętu elektrycznego - puszek, gniazd i wyłączników, wymiana opraw jarzeniowych 2x40 W, pomiar skuteczności zerowania instalacji elektrycznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 i 2 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 162601.63
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe SEWIR
Email wykonawcy: biuro.sewir@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Klwatecka 74M
Kod pocztowy: 26-600
Miejscowość: Radom
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 168961.61
Oferta z najniższą ceną/kosztem 168961.61
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 318950.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.