eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › PEŁNIENIE DYŻURÓW PRZY ZIMOWYM UTRZYMANIU DRÓG WOJEWÓDZKICH W SEZONACH ZIMOWYCH 2018/2019 i 2019/2020 w podziale na następujące częściCzęść IZarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku Część IIRejon Dróg Wojewódzkich w Bytowie Część IIIRejon Dróg Wojewódzkich w Chojnicach Część IVRejon Dróg Wojewódzkich w Gdańsku Część VRejon Dróg Wojewódzkich w Kartuzach Część VIRejon Dróg Wojewódzkich w Lęborku Część VIIRejon Dróg Wojewódzkich w Pucku Część VIIIRejon Dróg Wojewódzkich w Starogardzie Gdańskim Część IXRejon Dróg Wojewódzkich w Sztumie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-30

Ogłoszenie nr 500260837-N-2018 z dnia 30-10-2018 r.

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku: PEŁNIENIE DYŻURÓW PRZY ZIMOWYM UTRZYMANIU DRÓG WOJEWÓDZKICH W SEZONACH ZIMOWYCH 2018/2019 i 2019/2020 w podziale na następujące części: Część I: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku Część II: Rejon Dróg Wojewódzkich w Bytowie Część III: Rejon Dróg Wojewódzkich w Chojnicach Część IV: Rejon Dróg Wojewódzkich w Gdańsku Część V: Rejon Dróg Wojewódzkich w Kartuzach Część VI: Rejon Dróg Wojewódzkich w Lęborku Część VII: Rejon Dróg Wojewódzkich w Pucku Część VIII: Rejon Dróg Wojewódzkich w Starogardzie Gdańskim Część IX: Rejon Dróg Wojewódzkich w Sztumie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 611969-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500215252-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku, Krajowy numer identyfikacyjny 19168727600000, ul. Mostowa 11A, 80-778 Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. (058) 3202025, e-mail agaicki@zdwgdansk.pl, faks 583 202 025.
Adres strony internetowej (url): www.zdw-gdansk.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

PEŁNIENIE DYŻURÓW PRZY ZIMOWYM UTRZYMANIU DRÓG WOJEWÓDZKICH W SEZONACH ZIMOWYCH 2018/2019 i 2019/2020 w podziale na następujące części: Część I: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku Część II: Rejon Dróg Wojewódzkich w Bytowie Część III: Rejon Dróg Wojewódzkich w Chojnicach Część IV: Rejon Dróg Wojewódzkich w Gdańsku Część V: Rejon Dróg Wojewódzkich w Kartuzach Część VI: Rejon Dróg Wojewódzkich w Lęborku Część VII: Rejon Dróg Wojewódzkich w Pucku Część VIII: Rejon Dróg Wojewódzkich w Starogardzie Gdańskim Część IX: Rejon Dróg Wojewódzkich w Sztumie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

29/DZP/2018/PN/WUDIM

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest usługa, polegająca na pełnieniu dyżurów przy zimowym utrzymaniu dróg wojewódzkich. Wykonawca zapewnia obsadę dyżuru zimowego utrzymania przez osoby legitymujące się doświadczeniem stosownym do funkcji, którą mają spełnić jako dyżurni. Zamówienie będzie realizowane w sezonach zimowy 2018/2019 i 2019/2020 w Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Gdańsku oraz w Rejonach Dróg w podziale na następujące części: Część I: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku Część II: Rejon Dróg Wojewódzkich w Bytowie Część III: Rejon Dróg Wojewódzkich w Chojnicach Część IV: Rejon Dróg Wojewódzkich w Gdańsku Część V: Rejon Dróg Wojewódzkich w Kartuzach Część VI: Rejon Dróg Wojewódzkich w Lęborku Część VII: Rejon Dróg Wojewódzkich w Pucku Część VIII: Rejon Dróg Wojewódzkich w Starogardzie Gdańskim Część IX: Rejon Dróg Wojewódzkich w Sztumie. Wykonawca może złożyć jedną ofertę na wykonanie każdej z w/w części przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie: Część Nr I - od dnia 01.11.2018 r. do dnia 31.03. 2019 r. i od dnia 01.11.2019 r. do dnia 31.03.2020r., Część Nr II - od dnia 01.11.2018 r. do dnia 15.04.2019 r. i od dnia 01.11.2019 r. do dnia 15.04.2020 r., Część Nr III - od dnia 01.11.2018 r. do dnia 15.04.2019 r. i od dnia 01.11.2019 r. do dnia 15.04.2020 r., Część Nr IV - od dnia 01.11.2018 r. do dnia 15.04.2019 r. i od dnia 01.11.2019 r. do dnia 15.04.2020 r., Część Nr V - od dnia 01.11.2018 r. do dnia 15.04.2019 r. i od dnia 01.11.2019 r. do dnia 15.04.2020 r., Część Nr VI - od dnia 15.10.2018 r. do dnia 15.04.2019 r. i od dnia 15.10.2019 r. do dnia 15.04.2020 r., Część Nr VII - od dnia 01.11.2018 r. do dnia 31.03.2019 r. i od dnia 01.11.2019 r. do dnia 31.03.2020 r., Część Nr VIII - od dnia 01.11.2018 r. do dnia 15.04.2019 r. i od dnia 01.11.2019 r. do dnia 15.04.2020 r., Część Nr IX - od dnia 01.11.2018 r. do dnia 15.04.2019 r. i od dnia 01.11.2019 r. do dnia 15.04.2020 r.,

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 98.51.20.00 - Usługi pracowników przemysłowych


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 38167.20
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ManBroker Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Macierzy Szkolnej 4
Kod pocztowy: 80-308
Miejscowość: Gdańsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 53534.52
Oferta z najniższą ceną/kosztem 53534.52
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 53534.52
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Rejon Dróg Wojewódzkich w Chojnicach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 80080.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Projektowanie i Nadzory Kazimierz Haliżak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Strzelecka 39/2
Kod pocztowy: 89-600
Miejscowość: Chojnice
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 95040.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 95040.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 95040.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.