eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuchów › "Modernizacja zabytkowego budynku "Sokoła" w Tuchowie wraz z dostosowaniem do funkcji muzealnych - ETAP II dostawa wraz z montażem wyposażenia pomieszczeń muzealnych"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-30

Ogłoszenie nr 500260819-N-2018 z dnia 30-10-2018 r.

Gmina Tuchów: "Modernizacja zabytkowego budynku "Sokoła" w Tuchowie wraz z dostosowaniem do funkcji muzealnych - ETAP II dostawa wraz z montażem wyposażenia pomieszczeń muzealnych"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Inwestycja realizowana w oparciu o dofinansowanie w ramach REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA MAŁOPOLSKIEGO NA LATA 2014-2020 Oś 6 Dziedzictwo regionalne Działanie 6.1 Rozwój dziedzictwa kulturowego i naturalnego Poddziałanie 6.1.1 Ochrona i opieka nad zabytkami Numer naboru RPMP.06.01.01-IZ.00-12-021/16 TYTUŁ PROJEKTU - Modernizacja zabytkowego budynku "Sokoła" w Tuchowie wraz z dostosowaniem do funkcji muzealnych

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 618512-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Tuchów, Krajowy numer identyfikacyjny 52780700000, ul. ul. Rynek 1, 33170 Tuchów, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 0146525218 w. 12, e-mail ug@tuchow.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.tuchow.pl
Adres profilu nabywcy: www.tuchow.BIP Tuchow/Zamówienia publiczne+ogłoszenia/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Modernizacja zabytkowego budynku "Sokoła" w Tuchowie wraz z dostosowaniem do funkcji muzealnych - ETAP II dostawa wraz z montażem wyposażenia pomieszczeń muzealnych"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP-271-16/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem wyposażenie pomieszczeń muzealnych związana z projektem pn. "Modernizacja zabytkowego budynku SOKOŁA w Tuchowie wraz z dostosowaniem do funkcji muzealnych" Inwestycja realizowana w oparciu o dofinansowanie w ramach REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA MAŁOPOLSKIEGO NA LATA 2014-2020 Oś 6: Dziedzictwo regionalne Działanie 6.1: Rozwój dziedzictwa kulturowego i naturalnego Poddziałanie 6.1.1: Ochrona i opieka nad zabytkami Numer naboru: RPMP.06.01.01-IZ.00-12-021/16 TYTUŁ PROJEKTU: Modernizacja zabytkowego budynku "Sokoła" w Tuchowie wraz z dostosowaniem do funkcji muzealnych. Zakres dostawy "PROJEKTU" obejmuje dostawę wraz z montażem następujących elementów wyposażenia pomieszczeń muzealnych w budynku SOKÓŁ: a. Gablota stolikowa na postumencie ze szklanym korpusem, podświetlana - szt. 3 b. Gablota naścienna pionowa z półkami wewnętrznymi, klosz gabloty szklany, podświetlana - szt. 6, c. Gablota wolnostojąca z półkami wewnętrznymi, korpus gabloty szklany, podświetlana - szt.2, d. Ramy ekspozycyjne z profili aluminiowych z elementami mocującymi nośniki wystawiennicze przeznaczone do ekspozycji dwustronnej - szt. 12 e. Interaktywny multimedialny system do prezentacji zasobów muzealnych - stół multimedialny z dotykowym monitorem wbudowanym komputerem i oprogramowaniem - szt. 1, f. Projektor multimedialny - szt. 1 g. Ekran projekcyjny - szt. 1 h. Zestaw nagłaśniający (dwa głośniki, wzmacniacz MP3, dwa mikrofony) - kpl. 1 i. Interaktywna ściana - zestaw (monitor interaktywny, komputer z oprogramowaniem) - zestaw 1 Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ, będący integralną częścią niniejszej specyfikacji.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 39150000-8


Dodatkowe kody CPV: 39171000-1, 32320000-6, 32321300-1, 51100000-3, 39154000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 139740
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DEVITRUM Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@devitrum.pl
Adres pocztowy: ul. Bukowska 12
Kod pocztowy: 60-810
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 196800
Oferta z najniższą ceną/kosztem 196800
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 196800
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.