eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żmigród › Modernizacja energetyczna budynku siedziby Nadleśnictwa Żmigród wraz z przebudową i dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych.



Ogłoszenie z dnia 2018-10-30

Ogłoszenie nr 500260278-N-2018 z dnia 30-10-2018 r.

Żmigród: Modernizacja energetyczna budynku siedziby Nadleśnictwa Żmigród wraz z przebudową i dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 558038

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500139023

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Żmigród, Krajowy numer identyfikacyjny 93102415500000, ul. Parkowa 4a, 55-140 Żmigród, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 713 853 052, e-mail zmigrod@wroclaw.lasy.gov.pl, faks 713 853 053.
Adres strony internetowej (url): https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/nadl_zmigrod/zamowienia_publiczne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja energetyczna budynku siedziby Nadleśnictwa Żmigród wraz z przebudową i dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

S.270.1.5.2018.SAZ

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Modernizacja energetyczna budynku siedziby Nadleśnictwa Żmigród wraz z przebudową i dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych". Adres administracyjny inwestycji: województwo dolnośląskie, powiat trzebnicki, Gmina Żmigród, obręb ewidencyjny nr 0001, dz. ewidencyjna nr 13. Zakres robót budowlanych obejmuje przebudowę istniejącego budynku biurowego wraz z dostosowaniem do nowych wymagań ochrony cieplnej budynku, poprzez wykonanie ocieplenia ścian, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, dostosowanie obiektu do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych, adaptację poddasza na cele biurowe, przebudowę wejścia wraz z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych, wykonanie remontu pomieszczeń piwnic. Celem modernizacji energetycznej jest termomodernizacja budynku administracyjnego, zmniejszająca zapotrzebowanie na energię końcową w budynku, poprawę efektywności energetycznej, w wyniku której będzie on spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dn. 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (tekst. jedn.: Dz.U. 2015 poz. 1422 z późn. zm.) - normy obowiązujące od 1 stycznia 2021 r. Wykonanie robót budowlanych obejmuje następujące czynności: 1) Prace przygotowawcze, 2) Organizację placu budowy, placów składowych, zaplecza budowy i czynności dozoru, 3) Wykonanie robót budowlanych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zamieszczonym w SIWZ oraz dokumentacją projektową i techniczną, stanowiącą załącznik nr 1 do SIWZ, a także zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami prawa, normami, z należytą starannością, 4) Roboty wykończeniowe i porządkowe, 5) Dostawę materiałów, sprzętu i narzędzi niezbędnych do wykonania robót budowlanych oraz urządzeń koniecznych do wbudowania, 6) Organizację i koordynację robót we wszystkich branżach, 7) Wykonanie wszystkich pomiarów, prób, badań, 8) Usuwanie wad i usterek, w trakcie realizacji robót oraz w okresie gwarancji jakości i rękojmi za wady, 9) Uzyskiwanie uzgodnień, opinii, atestów i zaświadczeń i innych wymaganych dokumentów, 10) Weryfikację dokumentacji budowy, 11) Zabezpieczenie i uporządkowanie zajętego terenu sąsiadującego z placem budowy, 12) Utrzymanie czystości i ewentualna naprawa dróg stanowiących drogi dojazdowe do placu budowy, 13) Sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu kompletu dokumentacji powykonawczej, zgodnie z warunkami Umowy, 14) Inne czynności wyżej nie wymienione, a wynikające z SIWZ i jej załączników. Szczegółowy opis zamówienia określony został w dokumentacji projektowej, w skład której wchodzi: 1) Projekt wykonawczy architektura + konstrukcja, 2) Projekt wykonawczy architektura wnętrz, 3) Projekt wykonawczy instalacje elektryczne, 4) Projekt wykonawczy instalacje sanitarne, 5) Przedmiary robót, 6) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB).


II.4) Główny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Umowa została zawarta na okres do 20 listopada 2018 r. Zmiana terminu realizacji - do 21 grudnia 2018.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
23/10/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Z uwagi na konieczność wykonania robót dodatkowych, zmienia się Umowę poprzez:a) zmianę zakresu robót budowlanych. Wykonawca przyjmuje do wykonania zadanie związane z rozdzieleniem instalacji bytowej od przeciwpożarowej, zabezpieczenie instalacji bytowej zaworem pierwszeństwa oraz montaż hydrantów, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Szczegółowy zakres robót określa oferta Wykonawcy stanowiąca załącznik do aneksu.b) Zmianę wynagrodzenia. Strony ustalają wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu Umowy, zgodnie z ofertą Wykonawcy, na kwotę w wysokości netto 15 280,77 zł, brutto 18 795,35 zł.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zważywszy na fakt, że zaszła konieczność zmiany - wykonania robót dodatkowych, przy równoległej zmianie wynagrodzenia, w stosunku do poziomu określonego w Umowie, przy czym zachodzą okoliczności umożliwiające dokonanie zmiany postanowień zawartej Umowy tj. wskazane w art. 144 ust. 1 pkt 2) ustawy z dnia z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579, z późn. zm.),

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.