eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › "Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby wyposażenia pracowni logopedycznej Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-29

Ogłoszenie nr 500259985-N-2018 z dnia 29-10-2018 r.

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku: "Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby wyposażenia pracowni logopedycznej Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 613066-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku, Krajowy numer identyfikacyjny 61103840300000, ul. Pl. Dąbrowskiego 2, 09402 Płock, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 243 665 400, e-mail zamowienia@pwszplock.pl, faks 243 665 421.
Adres strony internetowej (url): www.pwszplock.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby wyposażenia pracowni logopedycznej Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DA/ER/-232-49/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa książek o tematyce logopedycznej oraz książek wraz z programem logopedycznym, a także innych pomocy logopedycznych na potrzeby wyposażenia pracowni logopedycznej Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku. Przedmiot umowy winien być fabrycznie nowy, odpowiedniej jakości, wolny od wad fizycznych, a w szczególności technologicznych, materiałowych lub wykonawczych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części. Część 1: KSIĄŻKI - NARZĘDZIA DIAGNOSTYCZNE, TESTY LOGOPEDYCZNE. Na tę część składa się 8 pozycji, w ilościach określonych dla poszczególnych pozycji, stanowiących łączną ilość 40 szt. Część 2: POMOCE LOGOPEDYCZNE - GRY PLANSZOWE, OBRAZKI. Na tę część składa się 19 pozycji, w ilościach określonych dla poszczególnych pozycji, stanowiących łączną ilość 67 szt. Część 3: KSIĄŻKI - MATERIAŁY DO PRACY TERAPEUTYCZNEJ i DYDAKTYCZNEJ. Na tę część składa się 8 pozycji, w ilościach określonych dla poszczególnych pozycji, stanowiących łączną ilość 28 szt. Część 4: PROGRAMY KOMPUTEROWE WRAZ PODRĘCZNIKAMI. Na tę część składa się 5 pozycji, w ilościach określonych dla poszczególnych pozycji, stanowiących łączną ilość 9 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dział II SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert częściowych. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub dowolne lub wszystkie części zamówienia. W związku z tym każdą wyspecyfikowaną część należy traktować jako oddzielny przedmiot zamówienia (oddzielne zamówienie).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 22000000-0


Dodatkowe kody CPV: 22100000-1, 37524100-8, 48000000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

a) znaczenie kryterium "termin realizacji" - 40,00 pkt; b) opis sposobu oceny ofert według kryterium "termin realizacji": - W przypadku, gdy Wykonawca zrealizuje dostawę w terminie nieprzekraczającym 3 dni roboczych od daty podpisania Umowy uzyska 40,00 punktów. - W przypadku, gdy Wykonawca zrealizuje dostawę w terminie dłuższym niż 3 dni roboczych od daty podpisania Umowy, ale nieprzekraczającym 5 dni roboczych, uzyska 30,00 punktów. - W przypadku, gdy Wykonawca zrealizuje dostawę w terminie dłuższym niż 5 dni roboczych od daty podpisania Umowy, ale nieprzekraczającym 7 dni roboczych, uzyska 20 punktów. - W przypadku, gdy Wykonawca zrealizuje dostawę w terminie dłuższym niż 7 dni roboczych od daty podpisania Umowy, ale nieprzekraczającym 10 dni roboczych (maksymalny termin realizacji zamówienia), uzyska 0 punktów.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: KSIĄŻKI - NARZĘDZIA DIAGNOSTYCZNE, TESTY LOGOPEDYCZNE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2307.85
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Wydawnictwo i Zaopatrzenie Szkolne KRULEX Leszek Krupiński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Dmowskiego 2/16
Kod pocztowy: 28-300
Miejscowość: Jędrzejów
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2598.75
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2598.75
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3581.50
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: POMOCE LOGOPEDYCZNE - GRY PLANSZOWE, OBRAZKI

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3988.95
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Wydawnictwo i Zaopatrzenie Szkolne KRULEX Leszek Krupiński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Dmowskiego 2/16
Kod pocztowy: 28-300
Miejscowość: Jędrzejów
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3953.22
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3953.22
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4736.53
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: KSIĄŻKI - MATERIAŁY DO PRACY TERAPEUTYCZNEJ i DYDAKTYCZNEJ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1079.82
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Wydawnictwo i Zaopatrzenie Szkolne KRULEX Leszek Krupiński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Dmowskiego 2/16
Kod pocztowy: 28-300
Miejscowość: Jędrzejów
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 935.55
Oferta z najniższą ceną/kosztem 935.55
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1635.90
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: PROGRAMY KOMPUTEROWE WRAZ PODRĘCZNIKAMI.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2194.14
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2089.35
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2089.35
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3198.00
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.