eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › ZAGOSPODAROWANIE POMIESZCZENIA SERWEROWNI FINA.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-29

Ogłoszenie nr 500259060-N-2018 z dnia 29-10-2018 r.

Filmoteka Narodowa - Instytut Audiowizualny: ZAGOSPODAROWANIE POMIESZCZENIA SERWEROWNI FINA.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 619374-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Filmoteka Narodowa - Instytut Audiowizualny, Krajowy numer identyfikacyjny 367467328, ul. Wałbrzyska 3/5, 02-739 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48(22) 3804990, e-mail piwanowski@fn.org.pl, faks +48(22) 3804991.
Adres strony internetowej (url): http://fina.gov.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

ZAGOSPODAROWANIE POMIESZCZENIA SERWEROWNI FINA.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

12/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedsięwzięcie obejmuje zaplanowanie oraz wykonanie robót budowlanych (prac wykończeniowych) realizujących zadanie pn. "Zagospodarowanie pomieszczenia serwerowni FINA". Celem zadania jest aranżacja pomieszczenia serwerowni w pomieszczeniu 5 zlokalizowanego na parterze w budynku C Filmoteki Narodowej - Instytutu Audiowizualnego przy ulicy Wałbrzyskiej 3/5 w Warszawie, zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym. 2.Przedmiot zamówienia należy wykonać w dwóch etapach: ETAP I - wykonanie projektu wykonawczego; ETAP II: a) realizacja prac aranżacyjnych zgodnie z przedstawionym projektem wykonawczym, b) przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej wraz z instrukcjami obsługi wszystkich zamontowanych w budynku urządzeń i wyposażenia. 3.Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, sztuką budowlaną, wiedzą techniczną oraz zawartą z zamawiającym umową. 4.Zaleca się aby wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu gdzie mają być wykonywane prace aranżacyjne. 5.Wykonawca zobowiązany jest przed przystąpieniem do prac, do opracowania projektu wykonawczego wszystkich branż dotyczących wykonania instalacji. 6.Wykonawca w terminie do 14 dni od dnia zawarcia Umowy sporządzi i przedłoży Zamawiającemu projekt wykonawczy. 7.Wykonawca przeniesie na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do sporządzonych opracowań zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2016 r., poz. 666 z późn. zm.) oraz projektem Umowy. 8. Materiały pochodzące z demontażu urządzeń istniejących oraz gruz Wykonawca zobowiązany jest poddać utylizacji w ramach wynagrodzenia wynikającego ze złożonej oferty. Koszt załadunku, rozładunku oraz przewozu urządzeń i gruzu do miejsca ich utylizacji mieści się w wynagrodzeniu wynikającym ze złożonej oferty. Wykonawca udzieli Zamawiającemu co najmniej 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane prace. Gwarancja jest kryterium oceny ofert i udzielenie jej na dłuższy okres spowoduje przyznanie dodatkowych punktów. Wykonawca powinien zrealizować zamówienie do dnia 13.12.2018 r. Termin wykonania jest kryterium oceny ofert i zrealizowanie zamówienia w krótszym terminie spowoduje przyznanie dodatkowych punktów. Wykonawca będzie zobowiązany, w trakcie wykonywania zamówienia oraz podczas całego okresu gwarancyjnego, do posiadania ważnej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000 zł. Wykonawca będzie zobowiązany najpóźniej na tydzień przed wygaśnięciem polisy przedstawić odnowioną polisę na kolejny okres, aż do zakończenia okresu gwarancji. Wykonawca, przed zakończeniem realizacji zamówienia, powinien wykonać niezbędne projekty wraz z wyliczeniami, które muszą zostać zaakceptowane przez Zamawiającego. Po wykonaniu prac Wykonawca musi dostarczyć dokumentacje powykonawczą zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa polskiego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45400000-1


Dodatkowe kody CPV: 45450000-6, 45453000-7, 45311100-1, 45331220-4, 45432121-8, 39717200-3, 45300000-0, 45312100-8, 45312200-9, 45331000-6, 45343000-3, 71000000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Przedmiot zamówienia nie może zostać podzielony na części. Wszelkie wykonane instalacje oraz zainstalowane urządzenia są ze sobą funkcjonalnie powiązane i nie mogą zostać wykonane bez wcześniejszego ich zaplanowania. Wymagane jest dobranie odpowiedniej specyfikacji dla instalacji zależnych od siebie wzajemnie tj. elektrycznej, klimatyzacji, zasilania awaryjnego oraz systemu gaszenia. Wartość całości zamówienia jest poniżej kwot, o których mowa w art. 11 ust. 8 PZP, więc udzielenie zamówienia jako całości nie powoduje zmniejszania konkurencyjności i dostępu do zamówienia.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 606738.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ITwares Sp. z o.o.
Email wykonawcy: andrzej.markowicz@itwares.pl
Adres pocztowy: ul. Magnoli 1E/1
Kod pocztowy: 05-515
Miejscowość: Nowa Wola
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 739968.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 739968.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 980925.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Podwykonawstwo: Wykonanie podłogi technicznej - Wappex Montaż i uruchomienie klimatyzacji - Ramwent


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.