To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-10-26
Ogłoszenie nr 500258293-N-2018 z dnia 26-10-2018 r.
Łódzki Ośrodek Geodezji: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i biurowego wraz z gwarancjami producentów oraz oprogramowania (licencji).
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 621061-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Łódzki Ośrodek Geodezji, Krajowy numer identyfikacyjny 47083053600000,
ul. Traugutta
21/23,
90-113
Łódź, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
+48 422726806, e-mail
t.zajac@log.lodz.pl, faks
+48 422726800.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i biurowego wraz z gwarancjami producentów oraz oprogramowania (licencji).
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):OAZP.2710/42/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i biurowego wraz z gwarancjami producentów oraz oprogramowania (licencji), w szczególności : Zadanie częściowe nr 1 Część I.A Drukarka laserowa A4 monochromatyczna - 1 szt. Część I.B Drukarka wielofunkcyjna laserowa wolnostojąca A3 monochromatyczna - 1 szt. Część I.C Drukarka laserowa/ledowa A3 kolor - 1 szt. Zadanie częściowe nr 2 Część II.A Stacja dokująca/replikator portów - 1 szt. Zadanie częściowe nr 3 Zakup asysty technicznej dla zakontraktowanych licencji produktów Autodesk dla Łódzkiego Ośrodka Geodezji. Asysta techniczna dla AutoCad i Autodesk Civil 3D. 1.Przedmiot zamówienia polega na: 1) dostawie sprzętu komputerowego i biurowego, oraz oprogramowania (licencji), w konfiguracji zgodnej i przedstawionej w Opisie przedmiotu zamówienia Specyfikacji technicznej, stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszej s.i.w.z.; 2) dostarczeniu szczegółowych instrukcji obsługi (dopuszcza się wersję elektroniczną) i konserwacji oferowanych urządzeń, 3) zapewnieniu serwisu gwarancyjnego. 2.Podane w poszczególnych zadaniach częściowych parametry techniczne urządzeń należy traktować jako minimalne, wymagane parametry oferowanego sprzętu. Zamawiający dopuszcza oferowanie sprzętu o parametrach lepszych niż żądane. 3.Sprzęt komputerowy i biurowy powinien spełniać wymagania Komisji Europejskiej dotyczące warunków bezpieczeństwa i ochrony środowiska oraz procedur utylizacji. 4.Przez dostawę należy również rozumieć transport, ubezpieczenie na czas transportu, rozładunek oraz wniesienie towaru będącego przedmiotem dostawy do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, które to czynności Wykonawca realizuje na własny koszt i ryzyko. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody, w tym przypadkową utratę lub uszkodzenie towaru do czasu jego wydania Zamawiającemu. 5.Na podstawie art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą wypełnionego i podpisanego przez Wykonawcę formularza specyfikacji technicznej, zgodnie z wymaganiami technicznymi zawartymi w załącznikach do Opisu przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia w ofercie: nazwy producenta, modelu,(typu urządzenia) numeru katalogowego oraz wymaganych parametrów technicznych oferowanego sprzętu komputerowego urządzeń oraz oprogramowania co najmniej równych z określonymi parametrami wymaganymi w Załączniku nr 1 do s.i.w.z. według formularzy w załącznikach 4.1. do 4.3. 6.Z formularzy w Załącznikach od 4.1. do 4.3. musi jednoznacznie wynikać jaki produkt Wykonawca oferuje, czy jest to produkt dokładnie spełniający wymagania określone w Warunkach technicznych - Opisie przedmiotu zamówienia. Oferowane parametry Wykonawca przedstawia w przeznaczonych do tego polach "Opisu wymaganych/oferowanych urządzeń i oprogramowania". 7.W celu wykazania, że oferowana dostawa odpowiada warunkom określonym w s.i.w.z. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: Formularz Nr 9 - oświadczenie dot. spełnienia przez oferowane urządzenia wszystkich wymaganych parametrów określonych w Warunkach technicznych - Opisie Przedmiotu Zamówienia. 8.Dostarczone drukarki w zadaniu częściowym nr 1 muszą być wyposażone w kable zasilające i kable umożliwiające połączenie wszystkich elementów wchodzących w skład zestawu. 9.Wykonawca zapewni dostęp do części zamiennych przez okres 24 miesięcy/36 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru sprzętu (w poszczególnych zadaniach częściowych).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30232110-8
Dodatkowe kody CPV: 30237200-1, 72591000-4, 48218000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa drukarek laserowych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
15813
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FAST IT Sp. z o.o. Sp.k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
19397.10
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa stacji dokującej |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnia postępowanie w zadaniu częściowym nr: 2 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1579). Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zakup asysty technicznej dla zakontraktowanych licencji produktów Autodesk |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
16629.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: APLIKOM Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
20453.67
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 713 polegająca na budowie punktu kontroli pojazdów ciężarowych na odcinku od km 35+113,75 do km 35+307,53
- SZP.281.38.2024 - Dostawa napędów i narzędzi chirurgicznych dla Instytutu "CZMP"
- DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO III - DEA OZPA 272.12.2024
- DEA OZPA 272.13.2024 DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO POSIADANEJ APARATURY DO WSSE W ŁODZI
- Sukcesywna dostawa aparatów telefonicznych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- ZAKUP SPRZĘTU OŚWIETLENIOWEGO NA SCENĘ KAMERALNĄ TEATRU IM. STEFANA JARACZA W ŁODZI
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń drukujących, serwerów i telefonów komórkowych dla Wojskowego Instytutu Wydawniczego w Warszawie
- BZP.271.41.2024 Dostawa sprzętu komputerowego drukarek i oprogramowania na potrzeby Urzędu Miasta Nowego Sącza
- Dostawa komputerów oraz urządzeń drukujących - 2 części
- Zakup i dostawa sprzętu drukującego
- Poprawa ergonomii i środowiska pracy w Starostwie Powiatowym w Żninie i Powiatowym Urzędzie Pracy w Żninie.
- Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń biurowych, oprogramowania, akcesoriów oraz sprzętu elektronicznego na potrzeby ŚODR Modliszewice
więcej: Drukarki laserowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.