eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i biurowego wraz z gwarancjami producentów oraz oprogramowania (licencji).

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-26

Ogłoszenie nr 500258293-N-2018 z dnia 26-10-2018 r.

Łódzki Ośrodek Geodezji: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i biurowego wraz z gwarancjami producentów oraz oprogramowania (licencji).

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 621061-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Łódzki Ośrodek Geodezji, Krajowy numer identyfikacyjny 47083053600000, ul. Traugutta 21/23, 90-113 Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. +48 422726806, e-mail t.zajac@log.lodz.pl, faks +48 422726800.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i biurowego wraz z gwarancjami producentów oraz oprogramowania (licencji).

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OAZP.2710/42/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i biurowego wraz z gwarancjami producentów oraz oprogramowania (licencji), w szczególności : Zadanie częściowe nr 1 Część I.A Drukarka laserowa A4 monochromatyczna - 1 szt. Część I.B Drukarka wielofunkcyjna laserowa wolnostojąca A3 monochromatyczna - 1 szt. Część I.C Drukarka laserowa/ledowa A3 kolor - 1 szt. Zadanie częściowe nr 2 Część II.A Stacja dokująca/replikator portów - 1 szt. Zadanie częściowe nr 3 Zakup asysty technicznej dla zakontraktowanych licencji produktów Autodesk dla Łódzkiego Ośrodka Geodezji. Asysta techniczna dla AutoCad i Autodesk Civil 3D. 1.Przedmiot zamówienia polega na: 1) dostawie sprzętu komputerowego i biurowego, oraz oprogramowania (licencji), w konfiguracji zgodnej i przedstawionej w Opisie przedmiotu zamówienia Specyfikacji technicznej, stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszej s.i.w.z.; 2) dostarczeniu szczegółowych instrukcji obsługi (dopuszcza się wersję elektroniczną) i konserwacji oferowanych urządzeń, 3) zapewnieniu serwisu gwarancyjnego. 2.Podane w poszczególnych zadaniach częściowych parametry techniczne urządzeń należy traktować jako minimalne, wymagane parametry oferowanego sprzętu. Zamawiający dopuszcza oferowanie sprzętu o parametrach lepszych niż żądane. 3.Sprzęt komputerowy i biurowy powinien spełniać wymagania Komisji Europejskiej dotyczące warunków bezpieczeństwa i ochrony środowiska oraz procedur utylizacji. 4.Przez dostawę należy również rozumieć transport, ubezpieczenie na czas transportu, rozładunek oraz wniesienie towaru będącego przedmiotem dostawy do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, które to czynności Wykonawca realizuje na własny koszt i ryzyko. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody, w tym przypadkową utratę lub uszkodzenie towaru do czasu jego wydania Zamawiającemu. 5.Na podstawie art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą wypełnionego i podpisanego przez Wykonawcę formularza specyfikacji technicznej, zgodnie z wymaganiami technicznymi zawartymi w załącznikach do Opisu przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia w ofercie: nazwy producenta, modelu,(typu urządzenia) numeru katalogowego oraz wymaganych parametrów technicznych oferowanego sprzętu komputerowego urządzeń oraz oprogramowania co najmniej równych z określonymi parametrami wymaganymi w Załączniku nr 1 do s.i.w.z. według formularzy w załącznikach 4.1. do 4.3. 6.Z formularzy w Załącznikach od 4.1. do 4.3. musi jednoznacznie wynikać jaki produkt Wykonawca oferuje, czy jest to produkt dokładnie spełniający wymagania określone w Warunkach technicznych - Opisie przedmiotu zamówienia. Oferowane parametry Wykonawca przedstawia w przeznaczonych do tego polach "Opisu wymaganych/oferowanych urządzeń i oprogramowania". 7.W celu wykazania, że oferowana dostawa odpowiada warunkom określonym w s.i.w.z. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: Formularz Nr 9 - oświadczenie dot. spełnienia przez oferowane urządzenia wszystkich wymaganych parametrów określonych w Warunkach technicznych - Opisie Przedmiotu Zamówienia. 8.Dostarczone drukarki w zadaniu częściowym nr 1 muszą być wyposażone w kable zasilające i kable umożliwiające połączenie wszystkich elementów wchodzących w skład zestawu. 9.Wykonawca zapewni dostęp do części zamiennych przez okres 24 miesięcy/36 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru sprzętu (w poszczególnych zadaniach częściowych).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30232110-8


Dodatkowe kody CPV: 30237200-1, 72591000-4, 48218000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa drukarek laserowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 15813
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: FAST IT Sp. z o.o. Sp.k.
Email wykonawcy: biuro@fast.com.pl
Adres pocztowy: ul. Brukowa 12
Kod pocztowy: 91-341
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 19397.10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 19397.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 19397.10
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa stacji dokującej

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie w zadaniu częściowym nr: 2 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1579). Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zakup asysty technicznej dla zakontraktowanych licencji produktów Autodesk

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 16629.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: APLIKOM Sp. z o.o.
Email wykonawcy: aplikom@aplikom.com.pl
Adres pocztowy: ul. Nowe Sady 2
Kod pocztowy: 94-102
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 20453.67
Oferta z najniższą ceną/kosztem 20453.67
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 20453.67
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.