Ogłoszenie z dnia 2018-10-26
Ogłoszenie nr 500258060-N-2018 z dnia 26-10-2018 r.
Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS Sp. z. o o: Wykonanie robót budowlanych w zakresie wymiany stolarki drzwiowej zewnętrznej na 2 szt. drzwi drewnianych dwuskrzydłowych z naświetlem ocieplanych w budynku przy ul. Noniewicza 45 w Suwałkach stanowiącego własność Gminy Miasto Suwałki.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
ZAMAWIAJĄCY: Gmina Miasto Suwałki, ul. Mickiewicza 1, 16 - 400 Suwałki, w imieniu której działa Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o., ul. Wigierska 32, 16 - 400 Suwałki
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS Sp. z. o o, Krajowy numer identyfikacyjny 36336992000000,
ul. ul. Wigierska
32,
16400
Suwałki, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
87 563 50 00, e-mail
m.kopyra@zbm.suwalki.pl ; sekretariat@zbm.suwalki.pl, faks
87 563 50 79.
Adres strony internetowej (url): www.zbm.suwalki.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych w zakresie wymiany stolarki drzwiowej zewnętrznej na 2 szt. drzwi drewnianych dwuskrzydłowych z naświetlem ocieplanych w budynku przy ul. Noniewicza 45 w Suwałkach stanowiącego własność Gminy Miasto Suwałki.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):89/R.B/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie wymiany stolarki drzwiowej zewnętrznej na 2 szt. drzwi drewnianych dwuskrzydłowych z naświetlem ocieplanych w budynku przy ul. Noniewicza 45 w Suwałkach stanowiącego własność Gminy Miasto Suwałki. 2. Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje program funkcjonalno-użytkowy i przedmiar robót stanowiące załącznik nr 6 do zaproszenia. 3. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z dokumentacją zamówienia, wskazaniami inspektora nadzoru, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 4. Przed złożeniem oferty należy zapoznać się z przedmiotem zamówienia celem skalkulowania wszystkich kosztów niezbędnych do wykonania robót. 5. Proponowany przez Zamawiającego okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane: na zamontowaną stolarkę drzwiową: minimalnie 60 m-cy, na roboty montażowe 24 m-ce licząc od daty protokolarnego odbioru prac. 6. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 1 do zaproszenia. 7. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 tj.) osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, które zostały określone w programie funkcjonalno-użytkowym.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
9375.64
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "DREWLUX" s.c. U.P.H. JAN SZMIDT, SŁAWOMIR SIEŃKO
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
22980.24
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust 1 pkt. 3 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Tut. Zarząd przeprowadził kolejno dwa postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wymianę stolarki drzwiowej w budynkach przy ul. Noniewicza 45 i Wesołej 30 w Suwałkach, oznaczone odpowiednio:
1) Ogłoszenie nr BZP 560576-N-2018 z dnia 18.05.2018 r.
2) Ogłoszenie nr BZP 595463-N-2018 z dnia 27.07.2018 r.
Zamawiający w obu przypadkach unieważnił przetargi zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp - cena najkorzystniejszej oferty przewyższała kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia.
W postępowaniu pierwszym została złożona tylko jedna oferta w kwocie brutto 70 000 zł, a środki przeznaczone na realizację zamówienia wynosiły 36 028,77 zł.
W drugim przetargu pomimo dokonania zmiany opisu przedmiotu zamówienia (zmniejszenie ilości drzwi do wymiany), również została złożona tylko jedna oferta tego samego wykonawcy o wartości 62 000 zł brutto, a środki przeznaczone na realizację zamówienia wynosiły 24 264,92 zł.
Została podjęta decyzja o wszczęciu następnego postępowania w trybie przetargu nieograniczonego na wymianę stolarki drzwiowej w tym samym zakresie tj. w budynkach przy ul. Noniewicza 45 i Wesołej 30 w Suwałkach oraz dodatkowo w budynku przy ul. Sejneńskiej 19 w Suwałkach, ogłoszonego w BZP nr 607071-N-2018 z dnia 22.08.2018 r., które zostało unieważnione z powodu nie złożenia żadnej oferty, zgodnie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.
Biorąc pod uwagę powyższe i konieczność montażu stolarki przed sezonem zimowym, oraz zachowanie wymaganych terminów ustawowych dla trybów przetargowych, ogłoszenie kolejnego postępowania w trybie przetargu nieograniczonego jest nieuzasadnione.
W związku z powyższym oraz biorąc pod uwagę stan faktyczny w szczególności:
- zły stan techniczny stolarki drzwiowej (opisany w programach funkcjonalno-użytkowych),
- zbliżający się okres zimowy,
- w budynku przy ul. Noniewicza 45 wykonywana jest instalacja centralnego ogrzewania, konieczne jest natychmiastowe wykonanie zamówienia.
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 tj. ze zm.) - ze względu na wyjątkowa sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Budowa 6 sztuk przydomowych oczyszczalni ścieków w tym 3 sztuki z przepompowniami i 3 sztuk przepompowni ścieków przy budynkach Wigierskiego Parku Narodowego
- Budowa punktu czerpania wody do celów p.poż z jeziora Pierty.
- Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę i rozbudowę wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku garażowo-gospodarczego przy ul. Filipowskiej 20 w Suwałkach
- Poprawa jakości kształcenia ogólnego w Mieście Suwałki - opracowanie dokumentacji w Zespole Szkół nr 1 w Suwałkach
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku do zabiegów laparoskopowych i otwartych
- "Dostawa narybku węgorza europejskiego, siei, troci jeziorowej, pstrąga potokowego oraz lina"
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
- "Termomodernizacja budynku Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bolkowie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej" - Polski Ład edycja 8/2023
- Remont łazienek na parterze w budynku sali gimnastycznej Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Wandy "Wacek" Wasilewskiej w Biłgoraju
- Poprawa efektywności energetycznej w budynkach komunalnych w Gminie Zębowice
- Kompleksowa termomodernizacja energetyczna budynków oświatowych na terenie Gminy Krościenko nad Dunajcem
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU URZĘDU GMINY W ALEKSANDROWIE
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.