eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pilchowice › Zagospodarowanie parku przy ul. Damrota w Pilchowicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-25

Ogłoszenie nr 500257501-N-2018 z dnia 25-10-2018 r.

Gmina Pilchowice: Zagospodarowanie parku przy ul. Damrota w Pilchowicach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. "Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 602863-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500200934-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Pilchowice, Krajowy numer identyfikacyjny 00068785300000, ul. ul. Damrota 6, 44145 Pilchowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 235 65 21, e-mail szczepanska.m@pilchowice.pl;kierownik.izp@pilchowice.pl, faks 32 235 69 38.
Adres strony internetowej (url): www.bip.pilchowice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zagospodarowanie parku przy ul. Damrota w Pilchowicach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IZP.271.194.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie parku (działka nr 169/96), przy ul. Damrota w Pilchowicach. Inwestycja polegać będzie na: - utwardzeniu części istniejących ścieżek kostką betonową o równych krawędziach (nie obijana) bez fazowania, w kształcie trapezu o minimum pięciu różnych formatach we wzorze o wielkości 63,0 - 103mm), umożliwiającym układanie kostki na terenie o nieregularnych kształtach, w kolorze piaskowym oraz grafitowym (wstawki). - wymianie obrzeży chodnikowych (około 70%) zgodnie z załączonymi rysunkami układu warstw., -utwardzeniu istniejących ścieżek pieszych nową nawierzchnią z kostki brukowej gr. 6,0cm o powierzchni 570m2, - wykonaniu nowych ścieżek pieszych z kostki brukowej gr. 6,0cm o powierzchni 230m2, - utwardzeniu istniejącego dojazdu technicznego kostką brukową gr 8,0cm dla samochodów o masie do 3t o powierzchni 400,0m2, - projektowany dojazd techniczny dla samochodów o masie do 3t nawierzchnia utwardzona o powierzchni 150,00m2, - wymianie obrzeży chodnikowych, - wymianie ławek na nowe wraz z koszami na śmieci w ilości 6 szt. ławek i 6 szt. koszy na śmieci, - remoncie zniszczonej części ogrodzenia o długości 100,0mb, - wykonaniu nowej altany w konstrukcji drewnianej o powierzchni zabudowy 34,4m2, - wykonaniu żelbetowej konstrukcji wsporczej dla altany, o wymiarach 8,2m / 4,2m i wysokości części nadziemnej 2,2m, -wykonaniu oświetlenia parkowego części ścieżek, - pielęgnacji istniejącego drzewostanu zgodnie z wytycznymi zawartymi w inwentaryzacji dendrologicznej przeprowadzonej w 2013r., Szczegółowe rozwiązania konstrukcyjne przedstawione zostały w części rysunkowej projektu. Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w dokumentacjach projektowych, opracowanych przez: firmę Usługi inżynieryjne i doradztwo "OLBARK" mgr inż. Arkadiusz Olborski, 44-238 Czerwionka-Leszczyny, ul. Księdza Pojdy 81 oraz firmę: Biuro Projektów Instalacji Elektrycznych PATUCHA, stanowiących załącznik nr 7 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45111291-4


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45111200-0, 45233320-8, 45233220-7, 45111291-4, 45233252-0, 45000000-7, 45210000-2, 45311000-0, 45311100-1, 45311200-2, 45315300-1, 45311200-2, 45315300-1, 45231400-9, 45231400-9, 45315600-4, 45232000-2, 45314310-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 325184.55
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MAR-KOP Mariusz Pawliczek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Szkolna 10
Kod pocztowy: 44-153
Miejscowość: Smolnica, Sośnicowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 507990.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 507990.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 825160.47
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.