eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Cyfryzacja aparatów RTG Miejskiego Centrum Medycznego "Widzew" przy ul. Piłsudskiego 157.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-25

Ogłoszenie nr 500257485-N-2018 z dnia 25-10-2018 r.

Miejskie Centrum Medyczne "Widzew" w Łodzi: Cyfryzacja aparatów RTG Miejskiego Centrum Medycznego "Widzew" przy ul. Piłsudskiego 157.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 621249-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500235427-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejskie Centrum Medyczne "Widzew" w Łodzi, Krajowy numer identyfikacyjny 47319881400000, ul. Al. Piłsudskiego 157, 92332 Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 426 747 588, e-mail zaopatrzenie@mcmwidzew.pl, faks 426 748 636.
Adres strony internetowej (url): www.mcmwidzew.pl
Adres profilu nabywcy: www.mcmwidzew.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: MCM Widzew

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Cyfryzacja aparatów RTG Miejskiego Centrum Medycznego "Widzew" przy ul. Piłsudskiego 157.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

MCM"W"/ZP- 3/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Cyfryzacja aparatów RTG Miejskiego Centrum Medycznego "Widzew" przy al. Piłsudskiego 157: 1/ aparatu RTG ogólnodiagnostycznego z roku 2010 służącego do wykonywania zdjęć kostnych, zatok oraz płuc wraz z wyposażeniem. 2/ aparatu RTG zębowego z roku 2000 służącego do wykonywania zdjęć pojedynczych zębów wraz z wyposażeniem. Szczegółowy opis, zakres i wymagania przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Przedstawione w załączniku nr 2 SIWZ cechy techniczne przedmiotu zamówienia określają typ wymaganego przez Zamawiającego sprzętu (przykład produktu spełniającego oczekiwania). Oznacza to, iż oferowany sprzęt musi spełniać określone w załączniku parametry. Parametry urządzeń mogą być korzystniejsze, nie mogą być gorsze niż określone w SIWZ. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza zaoferowanie w/w sprzętu lub równoważnego. Oprogramowanie przedstawione w SIWZ bądź równoważne (kompatybilne z posiadanym systemem). Wszystkie elementy oferowanego zestawu: muszą być fabrycznie nowe, z pełną gwarancją określoną przez producenta/producentów i oprócz posiadania określonych w specyfikacji parametrów i funkcji, winny być zgodne z normami określonymi przepisami prawa, gwarantować bezpieczeństwo pacjentów i personelu medycznego oraz zapewnić wymagany poziom usług medycznych. Na przedmiot zamówienia składa się następujący zakres rzeczowy: -sprzedaż i dostawa sprzętu medycznego wraz z wyposażeniem do siedziby Zamawiającego. -instalacja urządzeń oraz uruchomienie wszystkich jego funkcji. -przeprowadzenie szkolenia dla personelu wskazanego przez Zamawiającego w zakresie właściwej obsługi urządzeń / aparatów.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 33111300-4


Dodatkowe kody CPV: 38582000-8, 51411000-6, 48180000-3, 48822000-2, 72250000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 324074.07
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: KONTROLA.PL S.C. T. Denys, G. Szumiński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Inowrocławska 5 m. 129.
Kod pocztowy: 91-020
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 333230.58
Oferta z najniższą ceną/kosztem 333230.58
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 333230.58
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 38%

IV.8) Informacje dodatkowe:

Wykonawca w następującym zakresie zamierzamy posłużyć się podwykonawcami przy wykonywaniu zamówienia - opis części zamówienia powierzonej podwykonawcom: - w zakresie dostawy detektora cyfrowego (DR) typu WIFI: 4Rad Sp. z o.o. Sp.K, ul. Suwak 4 lok. 110, 02-676 Warszawa - w zakresie wykonania testów specjalistycznych monitorów diagnostycznych: ŁOŚ-K Sp. z o.o. 93- 173, Łódź ul. Lecznicza 6 Udział procentowy (%) w wykonaniu zamówienia powierzonego podwykonawcom: 4Rad Sp. z o.o. Sp.K, ul. Suwak 4 lok. 110, 02-676 Warszawa - 36%. ŁOŚ-K Sp. z o.o. 93- 173, Łódź ul. Lecznicza 6 - 2%


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.