To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-10-25
Ogłoszenie nr 500257456-N-2018 z dnia 25-10-2018 r.
Nadleśnictwo Potrzebowice: Roboty budowlane: Naprawy i konserwacje dróg leśnych na terenie
Nadleśnictwa Potrzebowice w 2018 r. - część II
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 618842-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Nadleśnictwo Potrzebowice, Krajowy numer identyfikacyjny 57006447000000,
ul. Potrzebowice
1,
64730
Wieleń, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
672 562 526, e-mail
potrzebowice@pila.lasy.gov.pl, faks
672 562 492.
Adres strony internetowej (url): www.potrzebowice.pila.lasy.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty budowlane: Naprawy i konserwacje dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Potrzebowice w 2018 r. - część II
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):S.270.27.2018.EWK
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są bieżące naprawy i konserwacje dróg leśnych zlokalizowanych na terenie Nadleśnictwa Potrzebowice w 2018 r. w leśnictwach będących w zarządzie Nadleśnictwa Potrzebowice - część II Bieżące naprawy obejmować będą następujące zadania: Zadanie I: mechaniczne profilowanie i zagęszczenie nawierzchni o szerokości ok. 4 mb, Zadanie II: mechaniczne wykonanie koryta, wykonanie nawierzchni z gruzu budowlanego (0/63) o grubości po zagęszczeniu 15 cm i szerokości 3,5 mb. Zadanie III: wykonanie miejsca składowania surowca o parametrach 6 mb szer. x 50 mb oraz 5 mb x 26 mb poprzez utwardzenie placu manewrowego dla samochodów wywożących surowiec drzewny w leśnictwie Zawada, w technologii tożsamej do zadania II, przy zastosowaniu warstwy gruzu o grubości 20 cm. Szacowana ilość robót dla zadania I: ok. 8000 m2 oraz dla zadania II: ok. 3850 m2, dla zadania III: 430 m2. Szczegółowy rozmiar i opis technologii zawierają przedmiary robót, schemat nr 2 oraz STWIOR. Zamawiający zastrzega, że lokalizacje, ilości, długości i szerokości odcinków dla zadań I i II oraz wybór zadania będą wskazywane przez zamawiającego na bieżąco, w ramach zleceń cząstkowych. W przypadku odcinków, dla których warstwa gruzu o grubości 15 cm zgodnie z opinią inspektora nadzoru inwestorskiego będzie niewystarczająca, zamawiający dopuszcza zwielokrotnienie gruzu do 30 cm. Wówczas wykonawca otrzyma wynagrodzenie zgodnie z obmiarem prac, uwzględniające zwielokrotnienie materiału. Zamawiający zastrzega, że podane ilości są ilościami szacunkowymi. Zamawiający może w trakcie realizacji umowy zmniejszyć ilość prac w zadaniu I na rzecz zadania II i odwrotnie. Jednocześnie zamawiający gwarantuje min. 70 % wartościowego wykonania umowy. Odcinki przewidziane do remontu mogą być zlokalizowane na terenie całego nadleśnictwa i wynosić będą średnio od 40 mb do 120 mb. Zadanie III realizowane będzie w całości zgodnie z przedmiarem robót i schematem stanowiącym załącznik do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV: 45233141-9, 45233142-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
I część zamówienia została ogłoszona we wcześniejszym terminie i jest już zrealizowana. Obecnie zamawiający ogłosił 2 część postępowania. Z uwagi na faktyczną sytuację przyrodniczo - pogodową, która może zaistnieć w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, a także nieprzewidzianą w tej chwili sytuację gospodarczo - ekonomiczną, Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania korekt zmniejszających, korekt zwiększających oraz zmiany lokalizacji wykonania robót. Korekty zwiększające nie oznaczają wprowadzenia nowych prac, nie objętych zakresem zamówienia podstawowego, a korekty zmniejszające nie oznaczają całkowitej rezygnacji z części prac. Należy je rozumieć jako zwiększenie ilości prac w jednej lokalizacji, kosztem zmniejszenia ilości prac w innej lokalizacji - w ramach wartości brutto przedmiotu zamówienia. 5. W przypadku konieczności zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia Zamawiający gwarantuje Wykonawcy wykonanie minimum 70 % wartości brutto umowy. Redukcja dotyczy wielkości i zakresu robót. Zmawiający w przypadku, gdy zaistniejąokoliczności redukcji przedmiotu zamówienia, powiadomi wykonawców w terminie 7 dni roboczych od powzięcia wiadomości o okolicznościach powodujących konieczność dokonania korekty. Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy: kierownika budowy - posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie pełnym tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budowlanej drogowej. Obowiązek określony powyżej dotyczy również podwykonawców. Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne klauzule zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę kierownika budowy - posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie pełnym tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budowlanej drogowej Pozostałe wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, tj. sposób udokumentowania zatrudnienia osób zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, jak również uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Naprawy i konserwacje dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Potrzebowice w 2018 r. - część II |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
144860.42
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Szlendak - Baranowski S.C., Michał Szlendak, Bartosz Baranowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
172221.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI WIELEŃ
więcej: przetargi WIELEŃ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa bezpieczeństwa w ruchu drogowym w gminie Gródek nad Dunajcem - II etap
- Remonty dróg gminnych - Etap I
- Modernizacja dróg miejskich
- "Budowa punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych (PSZOK) przy ulicy Obodrzyckiej w Poznaniu"
- Zagospodarowanie terenu przy budynku użyteczności publicznej powiatu węgrowskiego
- Przebudowa drogi gminnej w Żochowie - etap II
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.