eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Usługi nadzorów związanych z realizacją inwestycji "Modernizacja, adaptacja zabytkowych kamienic Gąski i Esterki na potrzeby utworzenia stałej wystawy archeologiczno- historycznej"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-24

Ogłoszenie nr 500256285-N-2018 z dnia 24-10-2018 r.

Muzeum im. Jacka Malczewskiego: Usługi nadzorów związanych z realizacją inwestycji "Modernizacja, adaptacja zabytkowych kamienic Gąski i Esterki na potrzeby utworzenia stałej wystawy archeologiczno- historycznej"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 621784-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Muzeum im. Jacka Malczewskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 59258400000, ul. ul. Rynek 11, 26600 Radom, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 048 3624329 w. 105, e-mail malczewski@muzeum.edu.pl, faks 483 623 481.
Adres strony internetowej (url): malczewski@muzeum.edu.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługi nadzorów związanych z realizacją inwestycji "Modernizacja, adaptacja zabytkowych kamienic Gąski i Esterki na potrzeby utworzenia stałej wystawy archeologiczno- historycznej"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

MJM -ZP.26-7/U/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są usługi pełnienia nadzorów inwestorskiego, autorskiego i konserwatorskiego nad realizacją robót budowlane polegających na remoncie i przebudowie zabytkowych kamienic Gąski i Esterki na potrzeby utworzenia stałej wystawy archeologiczno- historycznej w ramach zadania zatytułowanego "Modernizacja, adaptacja zabytkowych kamienic Gąski i Esterki na potrzeby utworzenia stałej wystawy archeologiczno- historycznej" opisanych Dokumentacją projektową, Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), pozwoleniami i decyzjami dotyczącymi inwestycji, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej przepisami prawa powszechnie obowiązującego, Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały również w projektach umowy (Załącznik Nr 4 a, 4b, i 4c do SIWZ) stanowiącymi integralną część SIWZ. 2. Zamówienie zostało podzielone na części. Zamawiający dopuszcza składnie ofert tylko na jedną z części: 1) Część I zamówienia: Nadzór inwestorski Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na kompleksowym nadzorze inwestorskim zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U z 2018 r., poz. 1202 ze zm.) nad inwestycją pn. "Modernizacja, adaptacja zabytkowych kamienic Gąski i Esterki na potrzeby utworzenia stałej wystawy archeologiczno- historycznej", realizowaną przez Muzeum im. Jacka Malczewskiego w Radomiu na podstawie dokumentacji projektowej na remont i przebudowę zabytkowych kamienic Gąski i Esterki. Dokumentacja projektowa dotycząca nadzorowanej inwestycji dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem http://www.muzeum.edu.pl/pl/radom/modernizacja-adaptacja-zabytkowych-kamienic-gaski-i-esterki-na-potrzeby-utworzenia-stalej-wystawy---archeologiczno-historycznej%E2%80%9D,782.html -(w zakładce załącznik 2) . W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt powołać zespół inspektorów branżowych niezbędnych do odbioru inwestycji tj. co najmniej w branżach: a) specjalności konstrukcyjno - budowlanej, pełniącego jednocześnie funkcję Inspektora Koordynatora, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, d) instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych. Kod CPV: 71247000-1 Nadzór nad robotami budowlanymi, 71520000-9 Usługi nadzoru budowlanego Szczegółowy opis obowiązków Wykonawcy zawiera Załącznik Nr 2a do SIWZ (opis przedmiotu zamówienia)

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 71247000-1


Dodatkowe kody CPV: 71520000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Nadzór inwestorski

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 84246.63
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlano-Usługowe ANDBUD Andrzej Sukiennik
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Sadków 104
Kod pocztowy: 26-600
Miejscowość: Radom
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 102000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 102000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 157440
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.