eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Organizacja i obsługa transportu dla 2 grup młodzieży, grupy nauczycieli i osoby monitorującej na trasie- Poznań - Lisbona - Poznań

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-24

Ogłoszenie nr 500256267-N-2018 z dnia 24-10-2018 r.

Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Poznaniu: Organizacja i obsługa transportu dla 2 grup młodzieży, grupy nauczycieli i osoby monitorującej na trasie: - Poznań - Lisbona - Poznań

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
2018-1-PL01 - KA116 - 049451 "Praktyki zawodowe w europejskich zakładach pracy szansą na lepsze zatrudnienie w zawodach ważnych dla gospodarki" realizowanego w ramach Programu Erasmus+, finansowanego z funduszy Unii Europejskiej

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 631090-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 631090-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Poznaniu, Krajowy numer identyfikacyjny 30277339800000, ul. ul. Jawornicka 1, 60-161 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 616 606 617, e-mail arleta.bielkiewicz@ckziupoznan.pl, faks 616 606 601.
Adres strony internetowej (url): http://ckziupoznan.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Organizacja i obsługa transportu dla 2 grup młodzieży, grupy nauczycieli i osoby monitorującej na trasie: - Poznań - Lisbona - Poznań

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.261.1.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) organizację i obsługę transportu autokarem na trasie Poznań - Lisbona - Poznań 2 grup młodzieży wraz z opiekunami; a) pierwsza grupa obejmuje 59 osób (55 uczniów i 4 osoby towarzyszące): wyjazd z Poznania (Polska) w dniu 10.11.2018 r. przyjazd do Lisbony (Portugalia) do miejsc zakwaterowania w Montijo w dniu 11.11.2018 r. najpóźniej o godz. 23 czasu lokalnego wyjazd z Lisbony (Portugalia) w dniu 24.11.2018 r. przyjazd do Poznania (Polska) w dniu 25.11.2018 r. b) druga grupa obejmuje po 59 osób (55 uczniów i 4 osoby towarzyszące): wyjazd z Poznania (Polska) w dniu 05.01.2019 r. przyjazd do Lisbony (Portugalia) do miejsc zakwaterowania w Montijo w dniu 06.01.2019 r. najpóźniej o godz. 23 czasu lokalnego. wyjazd z Lisbony (Portugalia) w dniu 19.01.2019 r. przyjazd do Poznania (Polska) w dniu 20.01.2019 r. 2) organizację i obsługę transportu lotniczego na trasie Poznań - Lisbona - Poznań: 1 grupy nauczycieli - 10 osób: wylot z Poznania (Polska) i przylot do Lisbony (Portugalia) w dniu 16.12.2018 r. wylot z Lisbony (Portugalia) i przylot do Poznania (Polska) w dniu 22.12.2018 r. Dopuszcza się max jedną przesiadkę przy założeniu wylotu z Poznania, a przerwa pomiędzy lotami nie może trwać dłużej niż 2 godziny. Wykonawca zapewnia posiłek w trakcie lotu. 3) organizację i obsługę transportu lotniczego dla Dyrektora Szkoły na trasie Poznań - Lisbona - Poznań wylot z Poznania (Polska) do Lisbony (Portugalia) - w okresie pomiędzy 11.11.2018 a 19.01.2019 r. wylot z Lisbony (Portugalia) do Poznania (Polska) - w okresie pomiędzy 12.11.2018 a 19.01.2019r., przy założeniu 3 dób pobytu w Portugalii, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym Dopuszcza się max jedną przesiadkę przy założeniu wylotu z Poznania, a przerwa pomiędzy lotami nie może trwać dłużej niż 2 godziny. Wykonawca zapewnia posiłek w trakcie lotu. 4) ubezpieczenie uczestników na czas podróży dla każdego uczestnika: KL 120 000 PLN, NNW 30 000 PLN, BP 1500 PLN, OC 200000PLN. 4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia: 1) podróż musi się odbyć w wyznaczonych w terminach, nie może rozpocząć się ani zakończyć w dniu wcześniejszym lub późniejszym; 2) zapewnienie dojazdu na lotnisko w Poznaniu, dalej podróż samolotem oraz zapewnienie przejazdu z lotniska do siedziby Zamawiającego; 3) Wykonawca odpowiedzialny jest za terminowe dostarczenie pasażerów na lotnisko w celu dokonania odprawy; 4) Zamawiający dopuszcza możliwości lotów łączonych; 5) podróż samolotem w klasie co najmniej ekonomicznej; 6) bagaż podręczny i bagaż do luku powinien być wykupiony dla każdego uczestnika w cenie zamówienia. Bagaż do luku min 20 kg; 7) w przypadku transportu autokarowego wykonawca odpowiedzialny jest za podstawienie autokaru w miejsce ustalone z zamawiającym; 8) Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu i podróżującym badanie techniczne wykonane max dnia poprzedzającego wyjazd autokaru; 9) autokar musi wyjechać w takim czasie, aby dowieźć grupę młodzieży na 1 dzień przed rozpoczęciem praktyk, tj. w terminach podanych powyżej - w pkt 3, 10) Realizacja zamówienia w zakresie transportu autokarowego na trasie Poznań - Lisbona - Poznań musi zostać zrealizowana przy udziale min. 3 kierowców, którym Wykonawca zapewnia ubezpieczenie wyżywienie oraz zakwaterowanie, jeżeli kierowcy pozostaną na miejscu; 11) w trakcie podróży autokarem z Poznania do Lizbony i w drodze powrotnej do Poznania powinien być przewidziany jeden nocleg dla uczestników; 12) Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć uczestników i przedstawić Zamawiającemu ubezpieczenie obejmujące czas podróży - (KL - koszty leczenia) - suma ubezpieczenia 120000 PLN, (NNW - następstwa nieszczęśliwych wypadków) suma ubezpieczenia 30 000 PLN, BP - (bagaż) suma ubezpieczenia 1500 PLN, OC- (odpowiedzialność cywilna) - suma ubezpieczenia 200 000 PLN; 13) Wykonawca zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu kopię polisy objętych zamówieniem najpóźniej na 7 dni przed wylotem każdej grupy objętej zamówieniem; 14) w przypadku niemożliwości zapewnienia uczestnikom transportu lotniczego z przyczyn losowych we wskazanym terminie, Wykonawca zobowiązuje się do transferu autokarowego na inne lotnisko, o czym niezwłocznie zawiadomi Zamawiającego; 15) w przypadku niemożliwości zapewnienia uczestnikom transportu autokarowego z przyczyn losowych we wskazanym terminie, Wykonawca zobowiązuje się do transferu lotniczego, o czym niezwłocznie zawiadomi Zamawiającego. 5. Wykonawca zobowiąże się do przestrzegania przepisów w zakresie ochrony danych osobowych, w szczególności do zachowania w tajemnicy danych osobowych, do których uzyskał dostęp w związku z wykonywaniem niniejszej umowy, również po jej rozwiązaniu. 6. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę. 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: kierowania pojazdami; 2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia; 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 2 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy, b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania, c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji; 4) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 60100000-9


Dodatkowe kody CPV: 60100000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 157592.30
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ALFA TOUR
Email wykonawcy: biuro@alfatour.pl
Adres pocztowy: ul. Sczanieckiej 10/1A
Kod pocztowy: 60-216
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 159000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 159000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 184000
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 157592.30
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Alfa Tour
Email wykonawcy: biuro@alfatour.pl
Adres pocztowy: ul. Sczanieckiej 10/1a
Kod pocztowy: 60-216
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 159000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 159000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 184000
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: wszystkie czynności kierowania pojazdami; 2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia; 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 2 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy, b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania, c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji; 4) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.. 5. Wykonawca oświadcza, że posiada uprawnienia oraz odpowiednie kwalifikacje i warunki do należytego wykonania przedmiotu zamówienia. 6. Wykonawca oświadcza, iż posiada polisę ubezpieczeniową w zakresie prowadzonej działalności ważną przez cały czas obowiązywania niniejszej umowy. Przed rozpoczęciem przewozu przewoźnik okaże przedstawicielowi Zamawiającego polisę ubezpieczeniową (OC), 7. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia przy udziale co najmniej trzech kierowców wskazanych w ofercie oraz wskazanymi w niej autokarami.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.