eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Usługa sprzątania pomieszczeń, posesji, terenów zieleni i parkingu oraz obsługa spotkań wraz z bieżącym serwisem porządkowym w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia przy ul. Hubskiej 8-16 we Wrocławiu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-24

Ogłoszenie nr 500256141-N-2018 z dnia 24-10-2018 r.

Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia: Usługa sprzątania pomieszczeń, posesji, terenów zieleni i parkingu oraz obsługa spotkań wraz z bieżącym serwisem porządkowym w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia przy ul. Hubskiej 8-16 we Wrocławiu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 615029-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia, Krajowy numer identyfikacyjny 109467000000, ul. pl. Nowy Targ 42377, 50141 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 7779230, 7779231, e-mail tomasz.kazmierczak@um.wroc.pl, faks 717 779 229.
Adres strony internetowej (url): http://bip.um.wroc.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa sprzątania pomieszczeń, posesji, terenów zieleni i parkingu oraz obsługa spotkań wraz z bieżącym serwisem porządkowym w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia przy ul. Hubskiej 8-16 we Wrocławiu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/PN/56/2018/WOU

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie kompleksowego sprzątania budynku Urzędu Miejskiego Wrocławia wraz z przyległymi do niego terenami. Przedmiotem zamówienia są usługi kompleksowego sprzątania pomieszczeń, posesji i parkingu i zielonego dachu budynku Urzędu Miejskiego Wrocławia przy ul. Hubskiej 8-16 we Wrocławiu, w tym obsługa spotkań i narad, konserwacja terenów zieleni oraz bieżący serwis porządkowy: 1. powierzchnia użytkowa 3 709,09 m2 2. powierzchnia piwnic 93,00 m2 3. bieżący serwis porządkowy 1 osoba 4. powierzchnia posesji i parkingu 4 827,92 m2 5. powierzchnia terenów zieleni 3 126,00 m2 Do wykonywania usług Wykonawca użyje własnego sprzętu, wysokiej jakości środków czystości i środków konserwujących oraz będzie dostarczał na bieżąco środki czystości określone w załącznikach do poszczególnych umów przez cały okres realizacji zamówienia. Wykonawca będzie wykonywał czynności sprzątania, czyszczenia i mycia okładzin ściennych i podłogowych, powierzchni szklanych w tym mycia sprzętu i wyposażenia biurowego objętych gwarancją producenta zgodnie z instrukcjami konserwacji w sposób, który nie spowoduje utraty gwarancji. Usługi będą wykonywane w godzinach i po godzinach pracy Urzędu zgodnie z zakresem czynności oraz w wyjątkowych sytuacjach również w dni wolne od pracy, o czym Zamawiający powiadomi Wykonawcę najpóźniej na 2 dni przed planowaną usługą. Ponadto Wykonawca zapewni stałą obsługę bieżącego serwisu porządkowego w budynku UMW w godz. 7.00-15.45 oraz obsługę do prac na zewnątrz budynku. Sprzątanie powierzchni biurowej odbywać się będzie w godz. 16.00-22.00 za wyjątkiem pomieszczeń wskazanych przez Administratora, np.: -pomieszczeń, w których usługa będzie wykonywana w obecności Zamawiającego w godz. 7.45 - 15.45 oraz -pomieszczeń zajmowanych przez Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego dla miasta Wrocławia w środy w godz. 17.30- 22.00. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do umów tj.: Zakres wykonywanych prac porządkowych w obiektach UMW - Zał.1 Wykaz pomieszczeń reprezentacyjnych w obiektach UMW - Zał.2 Instrukcja dla firm sprzątających obiekty UMW -Zał.3 Zestawienie usług sprzątania- Zał.4 Wykaz środków czystości - szacunkowe miesięczne zużycie- Zał.5 Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz załącznikami do niej jak i ze złożoną ofertą. Warunki stawiane Wykonawcom: 1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił środki czystości do toalet, tj. mydło w płynie, ręczniki papierowe, papier toaletowy, środki dezynfekujące i zapachowe oraz inne niezbędne do wykonania usług sprzątania. Wykaz środków czystości stanowi Zał. nr 5 do umowy. Dla środków chemicznych, w przeciągu 7 dni od dnia podpisania umowy, należy dostarczyć do Zamawiającego karty charakterystyki preparatu, które muszą uwzględniać wymagania rozporządzenia CLP w zakresie treści i formy. Wszystkie stosowane środki muszą być wysokiej jakości np. "Buzil" lub równoważne, posiadać atesty dopuszczenia do obrotu, natomiast akryle, polimery muszą posiadać atesty antypoślizgowe. 2. Wykonawca oferując produkt "równoważny", w przeciągu 7 dni od dnia podpisania umowy, zobowiązany jest do podania dokładnego opisu produktu równoważnego, a także do załączenia karty charakterystyki preparatu. W przypadku wątpliwości na Wykonawcy spoczywać będzie uzasadnienie, że preparat jest równoważny. Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania odpadów wytworzonych w związku z realizacją usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym: - odpadów biodegradowalnych powstałych przy konserwacji terenów zieleni, skoszona trawa, połamane gałęzie drzew i krzewów, stara kora, ziemia itp - odpadów niebezpiecznych - opakowania po środkach czystości i chemii wykorzystywanej do wykonywaniausługi. 3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wyposażył pracowników w jednolitą odzież roboczą z widoczną nazwą/znakiem Firmy, natomiast bieżący serwis porządkowy w uniform i urządzenie do kontaktu (np. telefon komórkowy) pozwalające w razie potrzeby szybko zlokalizować pracownika i przekazać mu polecenie wykonania usługi. W przypadku zatrudnienia obcokrajowców wymagane jest porozumiewanie się z Zamawiającym w języku polskim w stopniu komunikatywnym. 4. Zamawiający zastrzega, iż podana wielkość powierzchni do sprzątania tj. powierzchni użytkowej, piwnic, posesji, terenów zieleni oraz godziny pracy bieżącego serwisu porządkowego mogą ulec zmianie w związku z przemieszczeniami wydziałów/biur lub remontami. W tym przypadku Zamawiający zapłaci Wykonawcy za faktyczną ilość wykonanych usług zgodnie z ceną określoną w ofercie. 5. Pracownicy Wykonawcy będą pobierać klucze do pomieszczeń, w których realizowane będą usługi na podstawie identyfikatorów wydanych przez Zamawiającego. Zamawiający zakazuje wprowadzania przez wykonawcę osób postronnych do pomieszczeń Urzędu w trakcie realizowania usługi. Osoby, które nie zostały zgłoszone przez wykonawcę, nie posiadające identyfikatorów nie mogą wykonywać żadnych czynności w imieniu i na rzecz Urzędu. 6. Zamawiający wymaga aby usługi wykonywane były z zachowaniem zasad polityki bezpieczeństwa informacji Urzędu zgodnie z Rozporządzeniem o ochronie danych EU z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz złożonym oświadczeniem o zachowaniu poufności od każdego pracownika wskazanego na liście, zgodnie z § 9 projektu umowy. 7.Wykonawca, na dzień przed rozpoczęciem usług sprzątania, przekaże Zamawiającemu listę pracowników uczestniczących w realizacji umowy. Lista ta powinna zawierać podpisy osób potwierdzające fakt zapoznania się z ryzykiem zawodowym wynikającym z wykonywania usług na terenie Urzędu Miejskiego oraz z Polityką Bezpieczeństwa Informacji w Urzędzie Miejskim Wrocławia, którą to Wykonawca będzie na bieżąco aktualizował, tym samym Wykonawca jest zobowiązany do przeszkolenia osób wskazanych do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie bhp i p.poż. jak również obsługi urządzeń wykorzystywanych przy realizacji usług. 8. Zamawiający wymaga aby ze strony Wykonawcy, wyznaczona była 1 osoba nadzorująca, odpowiedzialna za sprawowanie kontroli nad bieżącym wykonywaniem usługi. Pod pojęciem osoby nadzorującej należy rozumieć osobę będącą codziennie na terenie budynku, która będzie odpowiedzialna za bieżącą kontrolę i nadzorowanie prawidłowej realizacji usług i jednocześnie będzie w stałym kontakcie z administratorem budynku. WYMÓG ZATRUDNNIA OSOB NA UMOWĘ O PRACĘ Zgodnie z art. 29 ust. 3a Pzp, Zamawiający określa następujące warunki realizacji zamówienia, w zakresie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę pracowników przez Wykonawcę lub Podwykonawcę: Wykonawca jest zobowiązany do złożenia w terminie 3 dni od zawarcia umowy oświadczenia potwierdzającego zatrudnienie pracowników, o których mowa w § 2 ust. 14 projektu umowy, na umowę o pracę. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego w terminie 5 dni roboczych przedstawi Zamawiającemu oświadczenia pracownikówWykonawcy, o których mowa w § 2 ust. 14 projektu umowy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę oraz otrzymaniu wynagrodzenia za ostatni miesiąc pracy. Nie przedłożenie przez Wykonawcę oświadczeń o których mowa w § 2 ust. 15 i ust. 16 umowy skutkować będzie naliczeniem kar umownych. 9.Wykonawca po podpisaniu umowy zobowiązany będzie do doubezpieczenia się co najmniej do wartości spełniającej warunki w § 8, ust. 1, pkt 2 projektu umowy. Kwoty ubezpieczenia dla zadania wynosi: 1 000 000 zł 10. Zamawiający wymaga aby wykonawca wskazał procentowo w formularzu rzeczowo-cenowym jaką część kosztów w cenach jednostkowych stanowią koszty osobowe. INFORMACJA DOTYCZĄCA POWIERZENIA ZAMÓWIENIA PODWYKONAWCOM Zamawiający wymaga żeby wszystkie usługi - prace porządkowe wykonywane w pomieszczeniach reprezentacyjnych i archiwach, realizowane były przez wykonawcę osobiście. Powyższe wymaganie wynika z konieczności zapewnienia ochrony własności klienta oraz bezpieczeństwa zbiorów danych osobowych. Aktualny wykaz pomieszczeń jw. zostanie przekazany Wykonawcy niezwłocznie po zawarciu umowy. Procentowy udział powierzchni jw. w całości metrażu wynosi: 20 % Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90911200-8


Dodatkowe kody CPV: 90919200-4, 90914000-7, 50324200-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Zamówienie jest częścią zamówienia na usługi sprzątania pomieszczeń, posesji, terenów zieleni i parkingów oraz obsługę spotkań i narad wraz z bieżącym serwisem porządkowym w Urzędzie Miasta Wrocławia. Poszczególne części zamówienia dotyczą usług sprzątania w poszczególnych lokalizacjach tj. przy ul. Hubskiej 8-16, al. M.Kromera 44, ul. Strzegomskiej 148 i ul.Muchoborskiej 1, ul. G.Zapolskiej 4, ul. Świdnickiej 53, ul. W.Bogusławskiego 8,10 i ul. Stalowej 62, pl. Nowy Targ 1- 8, ul. Bernardyńska /róg ul. Purkyniego (parking), ul. Kotlarskiej 41, ul. Bernardyńskiej 5, ul. Komuny Paryskiej 39-41, ul. Szczytnickiej 47, ul. P.Włodkowica 20

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 335104
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: CLEANING COMPANY Piotr Studniarek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Aleja Poprzeczna 76/12-16
Kod pocztowy: 51-167
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 412086.04
Oferta z najniższą ceną/kosztem 412086.04
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 596594.48
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.