eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ustrzyki Dolne › Dostawę i montaż jednostek wytwarzania energii z OZE - zestawów paneli fotowoltaicznych, kolektorów słonecznych, pomp ciepła i kotłów na biomasę na terenie gminCisna, Czarna, Olszanica, Solina, Ustrzyki Dolne

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-24

Ogłoszenie nr 500255989-N-2018 z dnia 24-10-2018 r.

Gmina Ustrzyki Dolne: Dostawę i montaż jednostek wytwarzania energii z OZE - zestawów paneli fotowoltaicznych, kolektorów słonecznych, pomp ciepła i kotłów na biomasę na terenie gmin: Cisna, Czarna, Olszanica, Solina, Ustrzyki Dolne

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 559982-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500148282-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:


Informacje dodatkowe:
1. Gmina Ustrzyki Dolne reprezentowana przez: Bartosza Romowicza - Burmistrza Gminy Ustrzyki Dolne; siedziba - 38-700 Ustrzyki Dolne, ul. Kopernika 1, tel. (013) 460-80-00, email: um@ustrzyki-dolne.pl, b.romowicz@ustrzyki-dolne.pl, www.ustrzyki-dolne.pl, EPUAP ID: /8kbmln490e/skrytka, Krajowy numer identyfikacyjny 37044007000000; działająca w imieniu własnym oraz jako Zamawiający upoważniony na zasadzie art.16 ust.1 ustawy do przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia w imieniu i na rzecz wymienionych niżej jednostek samorządowych: Gminy Ustrzyki Dolne. Krajowy numer identyfikacyjny 37044007000000. Ustrzyki Dolne, ul. Kopernika 1, 38-700 Ustrzyki Dolne. Tel.: (013) 460-80-00, email: um@ustrzyki-dolne.pl, b.romowicz@ustrzyki-dolne.pl którą reprezentuje: Bartosz Romowicz - Burmistrz Gminy Ustrzyki Dolne. Gmina Cisna. Krajowy numer identyfikacyjny 37044001100000. Cisna 49, 38-607 Cisna. Tel.: 13 468 63 38, e-mail: rszczepanska@zgwrp.org.pl którą reprezentuje: Renata Szczepańska - Wójt Gminy Cisna. Gmina Czarna. Krajowy numer identyfikacyjny 370440028 Czarna Górna 74, 38-710 Czarna. Tel.: 13 46 19 009, e-mail: urzad@czarna.pl, wojt@czarna.pl którą reprezentuje: Bogusław Kochanowicz - Wójt Gminy. Gmina Olszanica. Krajowy numer identyfikacyjny 37044005700000. Olszanica 81, 38-722 Olszanica. Tel.: 13 461 70-45, e-mail: gmina@olszanica.pl którą reprezentuje: Krzysztof Zapała - Wójt Gminy. Gmina Solina. Krajowy numer identyfikacyjny 000687563. ul. Wiejska 2, 38-610 Polańczyk. Tel. 13 4692118, e-mail: urzad@esolina.pl którą reprezentuje: Adam Piątkowski - Wójt Gminy. zwanych dalej: "Partnerami Projektu". 2. Gmina Ustrzyki Dolne jest upoważniona do przeprowadzenia niniejszego postępowania przetargowego jako Lider Projektu: pn. "Wsparcie energetyki rozproszonej w Gminach Bieszczadzkich poprzez instalację systemów energii odnawialnej dla gospodarstw domowych" zgodnie z Umową partnerską w sprawie wspólnej realizacji Projektu z dnia 27.02.2017.


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Ustrzyki Dolne, Krajowy numer identyfikacyjny 37044007000000, ul. ul. Mikołaja Kopernika 1, 38700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 013 460-80-00, e-mail igp@ustrzyki-dolne.pl, faks 013 460-80-16.
Adres strony internetowej (url): www.bip.ustrzyki-dolne.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Gmina Ustrzyki Dolne jest upoważniona do przeprowadzenia niniejszego postępowania przetargowego jako Lider Projektu: pn. "Wsparcie energetyki rozproszonej w Gminach Bieszczadzkich poprzez instalację systemów energii odnawialnej dla gospodarstw domowych" zgodnie z Umową partnerską w sprawie wspólnej realizacji Projektu z dnia 27.02.2017.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawę i montaż jednostek wytwarzania energii z OZE - zestawów paneli fotowoltaicznych, kolektorów słonecznych, pomp ciepła i kotłów na biomasę na terenie gmin: Cisna, Czarna, Olszanica, Solina, Ustrzyki Dolne

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.21.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

CZĘŚĆ I. Dostawa i montaż 209 szt. zestawów instalacji kolektorów słonecznych wraz z osprzętem oraz konstrukcją dostosowaną do miejsca montażu w oparciu o posiadaną dokumentację techniczną CZĘŚĆ II. Dostawa i montaż 121 szt. kotłów na biomasę wraz z osprzętem oraz konstrukcją dostosowaną do miejsca montażu w oparciu o posiadaną dokumentację techniczną, obejmującą CZĘŚĆ III Dostawa i montaż 405 szt. instalacji fotowoltaicznych wraz z osprzętem oraz konstrukcją dostosowaną do miejsca montażu w oparciu o posiadaną dokumentację techniczną, CZĘŚĆ IV Dostawa i montaż 40 szt. gruntowych pomp ciepła wraz z osprzętem oraz konstrukcją dostosowaną do miejsca montażu w oparciu o posiadaną dokumentację techniczną,

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 09331100-9


Dodatkowe kody CPV: 44621220-7, 09331200-0, 42511110-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa i montaż zestawów kolektorów słonecznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1929200
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: FlexiPower Group Sp. z o.o
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Majora Hubala 157
Kod pocztowy: 95-054
Miejscowość: Wola Zaradzyńska
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2399904
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2399904
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2399904
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa kotłów3 na biomasę

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

art.93 ust. 3 ustawy Pzp nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: dostawa i montaż instalacji fotowoltanicznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 7655100
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: FlexiPower Group Sp. z o.o
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Majora Hubala 157
Kod pocztowy: 95-054
Miejscowość: Wola Zaradzyńska
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7755290.10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7755290.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 10870412.41
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Dostawa i montaż gruntowych pomp ciepła

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

art.93 ust. 3 ustawy Pzp nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu .

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.