eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Zapewnienie kadry trenerskiej w ramach projektu "Rozwój kompetencji cyfrowych mieszkańców gmin Polski Południowo-Wschodniej" w podziale na 4 części zamówienia.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-24

Ogłoszenie nr 500255727-N-2018 z dnia 24-10-2018 r.

Województwo Lubelskie: Zapewnienie kadry trenerskiej w ramach projektu "Rozwój kompetencji cyfrowych mieszkańców gmin Polski Południowo-Wschodniej" w podziale na 4 części zamówienia.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 617857-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Województwo Lubelskie, Krajowy numer identyfikacyjny 43101917000000, ul. ul. Artura Grottgera 4, 20029 Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 81 44 16 636, e-mail edyta.wisniewska@lubelskie.pl, faks 81 44 16 535.
Adres strony internetowej (url): https://umwl.bip.lubelskie.pl/index.php?id=85

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zapewnienie kadry trenerskiej w ramach projektu "Rozwój kompetencji cyfrowych mieszkańców gmin Polski Południowo-Wschodniej" w podziale na 4 części zamówienia.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OP-IV.272.112.2018.ELB

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część 1 zamówienia: zapewnienie trenera bezpośrednio zaangażowanego w realizację zamówienia, który zostanie poddany cyklowi kształcenia a następnie przystąpi do realizacji właściwych obowiązków, zgodnie z wymaganiami łącznymi dla wszystkich 4 części. Część 2 zamówienia: zapewnienie trenera bezpośrednio zaangażowanego w realizację zamówienia, który zostanie poddany cyklowi kształcenia a następnie przystąpi do realizacji właściwych obowiązków, zgodnie z wymaganiami łącznymi dla wszystkich 4 części. Część 3 zamówienia: zapewnienie trenera bezpośrednio zaangażowanego w realizację zamówienia, który zostanie poddany cyklowi kształcenia a następnie przystąpi do realizacji właściwych obowiązków, zgodnie z wymaganiami łącznymi dla wszystkich 4 części. Część 4 zamówienia: zapewnienie trenera bezpośrednio zaangażowanego w realizację zamówienia, który zostanie poddany cyklowi kształcenia a następnie przystąpi do realizacji właściwych obowiązków, zgodnie z wymaganiami łącznymi dla wszystkich 4 części. Zakres obowiązków Wykonawcy dotyczy wszystkich części zamówienia: 1) Przeprowadzenie szkoleń Instruktorów zgłoszonych przez grantobiorców. 2) Wsparcie merytoryczne przez cały okres realizacji Projektu tj. do 31 sierpnia 2019 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w Załączniku nr 1 do SIWZ (dla wszystkich części). Standardy wymagań kompetencji cyfrowych osób objętych szkoleniem w ramach konkursu w Załączniku do opisu przedmiotu zamówienia - Standardy kompetencji cyfrowych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 79620000-6


Dodatkowe kody CPV: 79633000-0, 80000000-4, 80400000-8, 80533100-0, 80420000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Część 1 zamówienia: zapewnienie trenera bezpośrednio zaangażowanego w realizację zamówienia, który zostanie poddany cyklowi kształcenia a następnie przystąpi do realizacji właściwych obowiązków, zgodnie z wymaganiami łącznymi dla wszystkich 4 części.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 38150.41
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DG ARPNET Dariusz Głuchowski, ul. Świerkowa 14/16, 23-200 Kraśnik
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 32000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 32000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 46900
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Część 2 zamówienia: zapewnienie trenera bezpośrednio zaangażowanego w realizację zamówienia, który zostanie poddany cyklowi kształcenia a następnie przystąpi do realizacji właściwych obowiązków, zgodnie z wymaganiami łącznymi dla wszystkich 4 części.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 38150.41
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DG ARPNET Dariusz Głuchowski, ul. Świerkowa 14/16, 23-200 Kraśnik
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 32000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 32000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 32000
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Część 3 zamówienia: zapewnienie trenera bezpośrednio zaangażowanego w realizację zamówienia, który zostanie poddany cyklowi kształcenia a następnie przystąpi do realizacji właściwych obowiązków, zgodnie z wymaganiami łącznymi dla wszystkich 4 części.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 38150.41
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DG ARPNET Dariusz Głuchowski, ul. Świerkowa 14/16, 23-200 Kraśnik
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 32000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 32000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 32000
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Część 4 zamówienia: zapewnienie trenera bezpośrednio zaangażowanego w realizację zamówienia, który zostanie poddany cyklowi kształcenia a następnie przystąpi do realizacji właściwych obowiązków, zgodnie z wymaganiami łącznymi dla wszystkich 4 części.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy. Unieważnienia części IV dokonuje się ze względu na fakt, że nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.