To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-10-24
Ogłoszenie nr 500255677-N-2018 z dnia 24-10-2018 r.
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji: Wynajem sztucznego lodowiska przenośnego o wymiarach 20x30 m wraz z infrastrukturą techniczną i wypoziomowaniem terenu pod lodowisko
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 617459-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, Krajowy numer identyfikacyjny 83021758200000,
ul. ul. Hutnicza
15,
37450
Stalowa Wola, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
015 8422562, 8447338, e-mail
mosir@pro.onet.pl, faks
015 8422562, 8447338.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.mosir.stalowawola.pl/
Adres profilu nabywcy: http://www.bip.mosir.stalowawola.pl/ms/zamowienia-publiczne
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: administracja samorządowa (Gminna jednostka organizacyjna)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wynajem sztucznego lodowiska przenośnego o wymiarach 20x30 m wraz z infrastrukturą techniczną i wypoziomowaniem terenu pod lodowisko
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):MOSiR/ZP/03/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W zakres zamówienia w ramach wynajmu wchodzi: a. dostawa, montaż kompletnego modułowego systemu ziębniczego tafli lodowiska - płyta lodowiska 20 m na 30 m musi spełniać warunki techniczne pozwalające na korzystanie z lodowiska przy temperaturze powietrza do + 10oC, b. dostawa i montaż band rekreacyjnych na konstrukcji stalowej z wypełnieniem z płyt PEHD, przymarzalnych o wysokości od 1,10 do 1,20 m otaczających taflę, z dwoma bramkami umożliwiającymi wejście oraz opuszczenie lodowiska przez osoby korzystające i obsługę oraz bramą i pochylnią umożliwiającymi wjazd maszyny do pielęgnacji lodu tzw. "rolby" na powierzchnię lodowiska. Szerokość bramy oraz pochylnia winny być wykonane w sposób i z materiałów umożliwiających bezproblemowy wjazd jak i opuszczenie płyty lodowiska przez rolbę, c. dostawa agregatu chłodniczego o wydajności chłodniczej umożliwiającej bezproblemowe korzystanie z lodowiska o wymiarach 20m x 30m przy temperaturze otoczenia do + 10oC włącznie. Agregat winien posiadać automatykę sterującą pozwalającą na całkowicie bezobsługową pracę w temperaturach otoczenia do + 10oC włącznie oraz zapis parametrów pracy urządzenia w celu odtworzenia warunków w których mogła wystąpić usterka urządzenia. Agregat musi być w pełni sprawny, a jego okres użytkowania nie większy niż 2 lata licząc od daty produkcji do terminu rozpoczęcia świadczenia usługi podanej w opisie zamówienia, ponadto agregat winien posiadać oznakowanie CE zgodnie z obowiązującymi przepisami lub oznaczenie znakiem zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy z 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881), głośność pracy agregatu nie może powodować przekroczenia dopuszczalnych poziomów hałasu w środowisku wg załącznika do rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 14.06.2007r. (Dz. U. z 2007 nr 120 poz. 826) w sprawie dopuszczalnych poziomów hałasu w środowisku, d. dostawa i napełnienie instalacji 35% roztworem glikolu etylowego w ilości niezbędnej dla prawidłowej pracy układu z pojemnikami do jego magazynowania. Wykonawca zapewni w okresie dzierżawy glikol w niezbędnej ilości do uzupełnienia w przypadku wystąpienia wycieków, e. pierwszy montaż i rozruch instalacji oraz wytworzenie warstwy lodu o grubości 6-8 cm f. dostawa oraz rozłożenie folii budowlanej o grubości min 0,5 mm oraz styroduru min EPS100 o grubości min 5cm do zabezpieczenia podłoża pod lodowiskiem (podłoże z warstwy piasku), g. serwisowanie lodowiska w trakcie wynajmu, h. przeszkolenie minimum 2 pracowników Zamawiającego w zakresie eksploatacji lodowiska, i. demontaż i wywóz kompletu elementów lodowiska wraz z całą infrastrukturą techniczną w terminie do 14 dni po zakończeniu umowy, j. Zamawiający wskaże Wykonawcy miejsce wykonania przyłącza energii elektrycznej (zakładana odległość od lodowiska ~50m) oraz miejsce poboru wody znajdujące się nie dalej niż 20 m od lodowiska. Koszty zużycia ww. mediów obciążają Zamawiającego. Koszty wykonania przyłącza energii elektrycznej oraz podłączenia wszystkich urządzeń niezbędnych do funkcjonowania lodowiska Wykonawca powinien uwzględnić w swojej ofercie oraz zabezpieczyć zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, k. zabezpieczenie, wypoziomowanie i wyrównanie podłoża pod płytę lodowiska leży po stronie Wykonawcy, po stronie Zamawiającego będzie dostarczenie materiału w postaci piasku do wyrównania terenu, l. Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć lodowisko w instrukcję użytkowania i bezpiecznej eksploatacji, m. Wynajem wraz z dostawą i pierwszym rozruchem samojezdnej maszyny do pielęgnacji i konserwacji lodowiska (rolba) wraz z kompletem narzędzi niezbędnych do wykonania standardowych czynności eksploatacyjnych. Rolba powinna być gotowa do użytku i przystosowana do obsługi lodowiska o wymiarach 30x20m. Urządzenie nie może być starsze niż 5 lat licząc od daty produkcji do terminu rozpoczęcia świadczenia usługi. Ciężar urządzenia nie może powodować uszkodzenia nawierzchni lodowiska oraz jego warstwy wyrównującej, nie powinno być cięższe niż 2000kg. Urządzenie powinno być napędzane paliwem płynnym typu olej napędowy lub etylina. Wyklucza się urządzenie zasilane prądem elektrycznym. Powinno posiadać napęd na wszystkie koła. Opony powinny zapewniać bezproblemową jazdę po tafli lodu w trakcie wykonywania czynności konserwacyjnych jak również dojazd na taflę i powrót na miejsce spoczynku urządzenia (opony kolcowane). Urządzenie powinno posiadać zbiornik na śnieg minimum 2 m3 opróżniany hydraulicznie oraz zbiornik na wodę minimum 500l. Rolba winna posiadać własne oświetlenie oraz instrukcje użytkowania. Szerokość robocza urządzenia minimum 1600mm. Urządzenie powinno posiadać wymagane atesty i certyfikaty oraz spełniać wymagane przepisami prawa normy w zakresie bezpieczeństwa. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania wszelkich prac związanych z dostawą, montażem i uruchomieniem maszyny oraz do przeszklenia pracowników w zakresie użytkowania urządzenia. n. Parametry lodowiska: demontowalne sztuczne lodowisko mrożone o powierzchni 600 m2, które zostało wyprodukowane w latach 2014 -2018.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 42.51.32.00 - Urządzenia chłodnicze
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
157900.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Alles Cool Chłodnictwo Klimatyzacja Wentylacja Jacek Stempin
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
188682.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Żywienie pacjentów Oddziału Rehabilitacji
- Dostawa sprzętu AGD oraz RTV na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
- Sukcesywna dostawa środków do utrzymania czystości i higieny dla Miejskiego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o. w Stalowej Woli
- Zakup, dostawa i montaż mebli oraz krzeseł i foteli obrotowych dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola.
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - ORLIK 2012" przy Centrum Edukacji Zawodowej w Stalowej Woli.
- Budowa chodnika przy ulicy łączącej ul. Działkową z VIVO - I etap.
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.