To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-10-23
Ogłoszenie nr 500254353-N-2018 z dnia 23-10-2018 r.
Zarząd Zieleni Miejskiej w Łodzi: Budowa pomnika Armii Krajowej na Placu Hallera w Łodzi wraz z zagospodarowaniem jego otoczenia
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 618427-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Zieleni Miejskiej w Łodzi, Krajowy numer identyfikacyjny 101465672,
ul. Konstantynowska
8/10,
94-303
Łódź, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
+48426327579, e-mail
zamowienia@zzm.lodz.pl, faks
-.
Adres strony internetowej (url): http://bip.zzm.lodz.pl/zamowienia-publiczne.html
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa pomnika Armii Krajowej na Placu Hallera w Łodzi wraz z zagospodarowaniem jego otoczenia
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZZM.WOA.ZP.2510.58.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:[wszelka numeracja zgodna z numeracją w SIWZ] 3.1 Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie pomnika żołnierzy Armii Krajowej wraz z zagospodarowaniem najbliższego terenu wokół pomnika na Placu Hallera w Łodzi" który obejmuje: 3.1.1 Wykonanie prac - warsztatowych i montażowych w tym m.in: . 3.1.1.1 ETAP I - WARSZTATOWY: WYKONANIE I WSTĘPNY MONTAŻ POMNIKA 3.1.1.1.1 wykonanie i obróbka granitowych bloków pomnika 3.1.1.1.2 wstępny montaż wszystkich bloków pomnika w jedną instalację 3.1.1.1.3 wykonanie i montaż mosiężnych znaków i napisów na pomniku 3.1.1.2 ETAP II - MONTAŻOWY: TRANSPORT I MONTAŻ ELEMENTÓW POMNIKA NA BUDOWIE I ZAGOSPODAROWANIE TERENU WOKÓŁ POMNIKA 3.1.1.2.1 prace przygotowawcze i rozbiórkowe 3.1.1.2.2 wytyczenie usytuowania pomnika i wykonanie płyty fundamentowej wraz z podbudową 3.1.1.2.3 transport elementów pomnika na miejsce budowy 3.1.1.2.4 montaż elementów pomnika na budowie 3.1.1.2.5 utwardzenie kostką granitową placu wokół pomnika 3.1.1.2.6 wymiana istniejącego chodnika na nawierzchnię z nowych płyt betonowych 3.1.1.2.7 rekultywacja trawnika 3.1.1.2.8 budowa systemu monitoringu 3.1.1.2.9 budowa systemu oświetlenia 3.1.1.2.10 zabezpieczenie istniejącej kanalizacji teletechnicznej 3.1.1.3 ETAP III - BUDOWA LINI ZASILAJĄCEJ 3.1.1.3.1 budowa linii zasilającej (dla rozdzielni oświetlenia i monitoringu) 3.1.2 Zakres prac winien być wykonany zgodnie z dokumentacją opracowaną przez Pracownie Architektury i Krajobrazu Monika Reppel-Michnowska w czerwcu 2018 roku. 3.1.2.1 PROJEKTEM BUDOWLANYM I WYKONAWCZYM " BUDOWY POMNIKA ARMII KRAJOWEJ WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM JEGO OTOCZENIA" - ARCHITEKTURA dla robót opisanych w pkt. 3.1.1.1.1 do 3.1.1.2.7. 3.1.2.2 PROJEKTEM BUDOWLANYM " BUDOWY POMNIKA ARMII KRAJOWEJ WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM JEGO OTOCZENIA - elektryczne instalacje wewnętrzne ( oświetlenie, monitoring wizyjny)" dla robót wymienionych w pkt. 3.1.1.2.8. i 3.1.1.2.9 3.1.2.3 PROJEKTEM BUDOWLANYM " BUDOWY POMNIKA ARMII KRAJOWEJ WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM JEGO OTOCZENIA - zabezpieczenie istniejącej kanalizacji teletechnicznej " dla robót wymienionych w pkt. 3.1.1.2.10. 3.1.2.4 PROJEKTEM BUDOWLANYM I WYKONAWCZYM " BUDOWY POMNIKA ARMII KRAJOWEJ WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM JEGO OTOCZENIA"- budowa linii zasilającej dla robót wymienionych w pkt. 3.1.1.3.1. 3.2 Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców przy wykonywaniu zamówienia w pełnym zakresie zamówienia. 3.3 Inwestycja nie stanowi zagrożenia dla środowiska. 3.4 Zamawiający wyznaczy inspektorów nadzoru inwestorskiego. 3.5 Zamawiający przekaże plac budowy w terminie do 3 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót przez Wykonawcę. 3.6 Zamawiający wymaga, aby wszystkie czynności polegające na faktycznym wykonywaniu prac w zakresie: układania nawierzchni, układania kabli zasilających o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, były wykonane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy - Kodeks pracy. 3.7 Wykonawca, winien najpóźniej w dniu przekazania terenu prac dostarczyć Zamawiającemu wykaz pracowników skierowanych do realizacji zamówienia z przypisaniem im wykonywanych czynności / funkcji zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w zakresie prac, o którym mowa w punkcie 3.6. W/w wykaz winien być aktualizowany na bieżąco tj. w przypadku każdorazowych zmian personalnych. 3.8 Zamawiający nie wskazał przedmiotu umów o podwykonawstwo niepodlegających obowiązku zgłoszenia. 3.9 Miejsce wykonania robót budowlanych: Plac Hallera w Łodzi dz. Nr 13/14, 30/12, obręb P-17. 3.10 Wymagany okres gwarancji: minimum 60 miesięcy na wykonanie prac. Okres rękojmi jest tożsamy z okresem gwarancji. Wykonawca może zwiększyć okres gwarancji do: 66 miesięcy albo 72 miesięcy otrzymując z tego tytułu dodatkowe punkty w kryterium oceny ofert. Warunki gwarancji i rękojmi za wady zostały określone w karcie gwarancyjnej stanowiącej złącznik do umowy. 3.11 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował wykwalifikowaną kadrą umożliwiającą realizację przedmiotowego zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Zamawiający wymaga ponadto, aby Wykonawca zapewnił nadzór robót budowlanych przez kierownika budowy/kierowników robót, posiadających odpowiednie uprawnienia i aktualny wpis do właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z ustawą Prawo budowlane. 3.12 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3.13 Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. 3.14 Kod CPV: 45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei, wyrównywanie terenu 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45112700-2
Dodatkowe kody CPV: 45230000-8, 77314100-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
239989.88
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Fuente Dorota Kurczewska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
333053.07
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywna dostawa włókna poliestrowego ciętego dwuskładnikowego
- Remont i modernizacja pomieszczeń higieniczno-sanitarnych w Przedszkolu Miejskim nr 137 - Integracyjnym w Łodzi
- Wymiana dźwigu osobowo-towarowego w budynku Archiwum Zakładowego Sądu Okręgowego w Łodzi przy ul. Wydawniczej 10 wraz z niezbędnymi pracami towarzyszącymi.
- W-5 ZP/5/2024 Remont korytarza fragmentu II piętra w budynku A-4 Wydziału Biotechnologii i Nauk o Żywności PŁ
- 16/2024 Zakup i dostawa ambulansu wraz z wyposażeniem dla Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
- 37/ZP/2024 Sukcesywna dostawa ciekłego azotu i ciekłego helu oraz suchego lodu do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Ropa
- Wykonanie instalacji artystycznej o charakterze budowli odwzorowującej zabudowę narożnika ul. Piotrkowskiej110 /Pasaż Schillera w Łodzi dz.236/10, fragment działki:235/27i26/14, (...)
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego w Mchowie
- Budowa i rozbudowa dróg gminnych do łącznika z obwodnicą Niska i Stalowej Woli wraz z oświetleniem w km 0+012,00 do km 1+300,00 oraz Budowa sieci wodociągowej.
- Przebudowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Miodusy i Rogienice
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 3922Z Stobno - Mierzyn na odcinku od ul. Osiedle pod Lipami do miejscowości Stobno
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.